Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Για ενα ψαθινο καπελο....


Στη διαδρομή Κομοτηνή – Αλεξανδρούπολη, έχοντας χίλια δυο στο μυαλό μου…βριζοντας όταν είδα στον Ιασμο να έχουν σχεδόν έτοιμα τα διόδια σε χρόνο ντε τε … ενώ στην γειτονιά μου για ένα στρόγγυλο πραμα ( που μπορεί να γίνει σε μια νύχτα) στην μεγάλη διασταύρωση έκαναν ένα μήνα ….



Είδα κάτι στη μέση του δρόμου…..



Ένα ψάθινο μεγάλο ασπρόμαυρο γυναικείο καπέλο …..



Πρώτη σκέψη… γιατί δεν σταμάτησε να το πάρει?



Δεύτερη σκέψη … τι τον θες κυρά μου τον γκόμενο με το κάμπριο αφού δεν μπορείς να κρατήσεις το καπέλο σου?



Τρίτη σκέψη … τι το θες κυρά μου το κάμπριο αφού δεν ξέρεις να στερεώσεις το καπέλο?



Τέταρτη σκέψη … πρέπει στο κάμπριο να φοράς το καπέλο με λαστιχάκι να μη σου φεύγει?



Πέμπτη σκέψη … δεν θα το είχε ανάγκη για να μην σταματήσει να το πάρει ..



Έκτη σκέψη … γιατί στις ελληνικές ταινίες δεν φεύγει το καπέλο στο κάμπριο από την Βουγιουκλάκη ή από την Καραγιάννη?



Εβδόμη σκέψη … ρε λες να τσατίστηκε ο γκόμενος που του έμπαινε το άχυρο στο μάτι όταν πήγαινε να την φιλήσει και να το πηρέ και να το πέταξε?



Όγδοη σκέψη …. Μήπως πέρασα την έξοδο για Αλεξανδρούπολη? .. όχι οκ



Ένατη σκέψη …. Είχα κάνει κάποτε δουλειά με τον παππού καπέλα-σταμιων … λες να ζει ακόμη?



Δέκατη σκέψη … καλά που δεν είχα ποτέ γκόμενο με κάμπριο .. να χάσω κάνα καπέλο.. και να περάσει να το δει καμία χαμένη σαν την κορινοσκυλιδου και να σκέφτεται τέτοιες μαλακιες….



Πάνω στο μαλακιες … βγήκα και στην έξοδο Αλεξανδρούπολης… έκανα το ραντεβού με τον πελάτη μας… ο οποίος ευτυχώς δεν έχει κάμπριο :ρ


16 σχόλια:

gnostosagnostos είπε...

παλι με τους καμπριολαδες τα εχεις βρε????? :P

korinoskilo είπε...

χχαχαχα οχιιιιιι δεν εχω τπτ μαζι τους.... ουτε θελω να εχω ομως :ρρ

sunny είπε...

Αυτή η διαδρομή πάντως πρέπει να σου φέρνει έμπνευση! Έγραψες πάλι!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Μάλλον John Deer ήταν το cabrio, ή, μπορεί και κανα Belarus!!!!

Σταμάτησες να το πάρεις τουλάχιστον;
Ίσως να ειχαν φύγει οι ψείρες!!

Καλό βράδυ.....νά'σαι καλά!!

VAD είπε...

Εχει δίκιο ο ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ,
ο μεγαλοτσιφλικάς της περιοχής έβγαλε τσάρκα την αγροτοαρχόντισσά του με John Deer ίσως και με Unimog και πάει το ψευτοκυριλέ ψαθάκι!:)

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Δηλαδή, ευτυχώς που πούλησα το κάμπριο??? Καλέ τι ρατσισμός είναι αυτός?:Ρ Τί έχουν τα κάμπριο? μια χαρά αυτοκινητάκια είναι! το κάνεις σαν αυτούς που τα έχουν βάλει με τους έλληνες του καναπέ και σε λίγο δεν θα πουλάμε καναπέ ούτε για πλάκα! Φτου, φτου!

korinoskilo είπε...

σαννι ... εχεις δικαιο .. ολες οι διαδρομες κατι μου κανουν :)) σε ευχαριστω :))) φιλια


δυσπιστε και βαντ..... χααχαχαχ βρεεεε εσεις ειστε χειροτεροι... και εγω νομιζα οτι εγραψα πολλες κακιες σημερα :Ρρ


γωγω..... σιγα μην εχουμε τπτ με τους καμπριολαδες... και μεχρι το 15-ο μνημονιο9την δοση τεσπα) εχουμε να πουλησουμε ακομη καναπεδες ουυυυυυυυυυυ ;Ρ


φιλια σε ολους :)

Miss Pink είπε...

καλεεεε
εσύ βρήκες το καπέλο που είχα βάλει στο σκιάχτρο του χωραφιού μου :ΡΡΡ
τι?
δεν με έχεις για μεγαλοτσιφλικού???
απο το κάμπριο πάντως το μυαλουδάκι δεν ξεκόλησε
χεχεχε
κατα βάθος ΣΕ αρέσει :ΡΡΡΡ
ΣΜΟΥΤΣ

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Τί...τραβάνε κι αυτά τα καπέλα από τα γκαμπριολέ...!
Καλησπέρα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Περαστική είμαι..μια ανακοίνωση θα κάνω ...
Σήμερα το μεσημέρι πιθανώς κάποια να δέχτηκε μια τηλ. κλήση από μένα.
Είχα το κινητό στην κωλότσεπη, κάπου ακούμπησα .. Ε! δεν θέλει και πολύ να γίνει το κακό!!
Διέγραψα βέβαια αμέσως τον αριθμό....
Αυτααααααααά!!!!!

Τα φιλιά μας χ 2 (και σου είπα απ του Σάτυρου να μου πείς κάτι!!!!!!)

Α! έχουμε και το καπέλο..
ΠΟΥ ΠΑΣ ΚΥΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΠΕΛΟ..
ΑΝΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΤΑΤΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ..

korinoskilo είπε...

τρελοπινγκακι μου .. εχεις εκει χωραφι και δεν λες τπτ ε? ... και εχεις και σκιαχτρο ε? ... καλαααααααααααααα :Ρ κισσ



μπλογκοσατιριους ..... λες να ηταν καμιας χορευτριας που τραβουσε και αυτη τα ιδια? πω πω μου ηρθε και αλλο σεναριο στο μυαλο




ελιτσαμ... μαρι ξερεις ποσο ακριβα ειναι τα ντατσουν??? ( δεν πηρα εγω μυνημα παντως) ... ( κατι ηθελα να σου απαντησω στον σατιριους αλλα το ξεχασα μετα παω) κιςς χ2



καλημερα σε ολους χαρουμενη κυριακη :)




στεφανος .. καλα εκαναν αφου τα βλεπουν ;)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ!!!

korinoskilo είπε...

να περασεις καλα σκρουτζακο!!!! καλο καλοκαιρι

STIcheetos είπε...

Ποσο καιρο εχω να σε δω ανεπαναληπτη Λενα μου με το σμικρυμενο ντομπερμαν την αγριοεξαλλη Κορινα < εισαστε εμενετε και προσφαιρετε ολα τα καλα υπεροχοεξαισια :)

korinoskilo είπε...

στελαραμμμμ ... καλα ειμαστε και οι δυο ναι.... τα δικα σου τα διαβασα στην πινκγοτρελεγκο...και αφου εκανες αποτοξυνοση απο τις θαυμαστριες σου και εισαι ακμαιος παλι κοντα μας .. καλως ηρθες :))
φιλια

Κατερίνα Κασκαντίρη είπε...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!