Παρασκευή 8 Ιουνίου 2007

Περα απο το ανθρωπινο εγω

Είπα να δω πέρα από το ανθρώπινο εγώ
Τι έκανες πάλι?
Το και το…….
Και τι πήρες?
Σκατούλες

Γιατί όταν κοιτάμε πέρα από το ανθρώπινο εγώ μας τις 9 στις 10 φορές περνούμε ως αντάλλαγμα σκατουλες? ( άντε και καμιά χρυσή μούντζα)???
Θέλουμε να τσεκάρουμε τα όρια μας? Θέλουμε να γίνουμε ηρωες στα μάτια των άλλων ή του εαυτού μας? Δεν αγαπάμε τον εαυτό μας?

Το κάνουμε για να πάρουμε κάτι…… αυτό το κάτι όμως το έχουμε διευκρηνησει?

Δεν χρειάζεται να πληγωνόμαστε όταν δεν περνούμε τίποτα…. Γιατί όλο και κάτι παίρνουμε… αρκεί να το δούμε από άλλη οπτική γωνιά.
Παίρνουμε την γνώση …. Παιρνουμε το αίσθημα ( καλό ή κακό) παίρνουμε εμπειρίες,
Τεσταρουμε τα όρια μας

Την άλλη φορά οι σκατουλες θα είναι πιο μαλακές μέχρι να ξαναξεπερασεις το ανθρώπινο εγώ ….. και να μάθεις και άλλα όρια!!

Αφιερωμένο στην πιο σκατουλενια σκατουλα και στον υπέροχο πιπινοβοθρατζη της :Ρ

5 σχόλια:

Giannis Ianossss είπε...

Αυτό θα μου λειψει σε λίγο .. η άλλη οπτική γωνία στα πάντα

korinoskilo είπε...

8α σου κραταω κα8ρεφτη απο μπροστα...... να μην τα βλεπεις ολα κωλος:ρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

Giannis Ianossss είπε...

Μου αρέσουν οι ...κώλοι :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

korinoskilo είπε...

ε να!! (_)_)
και να !! (______)______)

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Συμφωνώ... τα όρια είναι για να τα ανακαλύπτουμε καταρχήν, για να τα υπερβαίνουμε αφετέρου. Και πάντα κάτι θα πάρουμε (αν και δεν νομίζω ότι το κάνουμε για να πάρουμε κάτι).