Τρίτη 29 Απριλίου 2008

Λατρεία




Αυτό και αν ήταν ταξίδι με ξίδια

Αν έπαιρνα μαζί μου τα άδεια μπουκαλάκια από τσίπουρο, θα χρειαζόμουν ακόμη μια τσάντα :Ρ

Επειδή είμαι πολλή τυχερή η γαϊδάρα τελικά

Το φετινό Πάσχα με βρήκε στο λατρεμένο μου νησί

ΣΚΟΠΕΛΟΣ

Από την στιγμή που πατώ το πόδι μου εκεί νιώθω απλά μια ευτυχία
Χωρίς λόγο?
Όχι
Έχω περάσει πανέμορφα πολλές φόρες εκεί, όποια εποχή και αν έχω πάει

Για μένα έχει κάτι το μαγικό εκεί
Λέτε να είναι από τα τσίπουρα? Μπαααα

Οι ντόπιοι λένε πως αν κάνεις έναν σταυρό στον χάρτη της Ελλάδας………
Εκεί που ενώνονται οι δυο ευθείες βρίσκετε το νησί
Αυτό τους κάνει να είναι τρελιαριδες, γλεντζέδες, τυχερούς, και το νησί να έχει αυτήν την θετική αύρα την οποία εισπράττει ο επισκέπτης

Πήγα σε όλα τα λατρεμένα μου σημεία εκτός από ένα
Το αφίσα με την δικαιολογία να ξανάπαω
Ένα από αυτά είναι το μπαλκονάκι που πίνεις τον καφέ σου με θεά αυτό…………………







Ένα μέρος που πήγα πρώτη φορά ……………………..



















Μια λατρεμένη εικόνα που δεν την χορταίνω…………………….




5 σχόλια:

Εύη είπε...

Λενάκι πάντα να περνάς υπέροχα όπως στη Σκόπελο και συγχαρητήρια βρε για το φωτογραφικό σου ταλέντο να μας φέρνεις πάντα τέτοιες όμορφες φωτογραφίες!!!!!!!!!!!!! Φιλάκια

Giannis Ianossss είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Να που κάποιος από την παρέα πέρασε καλά το Πάσχα!!!! (Η Κορίνα θα κρατάει μούτρα που δεν την πήρες μαζί!)Φιλιά μπουμπού μου!

Ανώνυμος είπε...

Σου ευχομαι παντα να περνας καλα

korinoskilo είπε...

ευη 8ενκς :)))))) σου εχω και αλλες πολλες

το σβησμενο ειναι για τον σκοπελιτη που ειναι καραβικαι οχι γκομενος :ΡΡΡ

γωγωωωωωω η κορνα κοιματε στον καναπε απο την μερα που γυρισα

γιωργο 8ενκς επισης