Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008

Η Σακούλα ΜΟΥ



Είδα την Φώτο αυτήν στον μπλοκ του κωλοτριχα και δεν το γλύτωσα το σοκ μου!!!!

Είδα το όνειρο μου!!!!

Δεν με πειράζει αν δεν είναι μέσα σε δερμάτινο χαρτοφύλακα το ποσόν ούτε σε χάρτινη γκλαμουρατη με ωραία χερούλια
ΟΧΙ
ΟΧΙ
Και σε πλαστική σακούλα να είναι δεν με νοιάζει καθόλου σας λέω
Αρκεί να έχει μέσα αυτό το ποσόν!!!!

Ας μου τα φέρει ο τύπος που χασκογελαει ηλίθια στην Φώτο…. Και να δεις τι έχει να πάθει :Ρ

Αλλιώς σας το λέω

Κάνω αίτηση να γίνω υπήκοος του Λιχτενστάιν και ας πρέπει να δεχτώ και την μο(υ)ναρχια τους :Ρ

Πόσο ακόμη θα πουλήσουμε τα ιδανικά μας για 100.000 ευρώ? :/



6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μηπως, λεω μηπως ειναι απαραιτητο να πουλησουμε τα ιδανικα μας για να εκπληρωσουμε τα ονειρα μας. Μα τοτε τι ονειρα θα ειναι; Εφιαλτες;

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Αν δηλαδή γίνουμε υπήκοοοι του Λιχτενστάιν, θα κονομήσουμε 100000 ΕΥΡΑ???? Είμαι ξανθιά είπαμεεεε, οπότε απάντησε.

korinoskilo είπε...

γιωργαρα....... με αυτες τις αντιλειψης ζουμε και δεν βρησκουμε την σακουλα:Ρρρρ


γωγουλα...... δεν ξεκινισε καλα η βδομαδα????:Ρ
εκει ειναι το 8εμα βρε?
αν και 8α σου πω πως ο πριγκηπας χανς δεν αφηνει τους υπηκοους του να μιζεριαζουν και να χροσταν ;)
τωρα μην πεις οτι εγινα ,,μοναρχικη,, ( μοναρχιδικη ισως) σε εφαγα:Ρρρρρ

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Ζήτω ο πρίγκιπας ΧΑΝΣ!!!!!
Ναι, η βδομάδα ξεκίνησε σκατά, όπως όλες σχεδόν:Ρ

Vrakas Kostas είπε...

Αν βαλεις ενα μηδεν και ενα κομμα πριν το 1...
τιποτα δεν θα σε σκανδαλιζει μετα!
Δεν θα εχει καμια αξια διοτι!
Καλησπερες!

Giannis Ianossss είπε...

Αν σου λείπουν μόνο τόσα.... να στα δώσω εγώ :Ρ