Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

Για οτι αξιζει.....

Για ότι αξίζει δεν είναι ποτέ πολύ αργά……..

Ή στην δική μου περίπτωση πολύ νωρίς…….

Να είσαι αυτός που θες να είσαι……..

Δεν υπάρχει χρονικό όριο……

Ξεκίνα όποτε θέλεις…….

Μπορείς να αλλάξεις ή να παραμείνεις ο ίδιος……..

Δεν υπάρχουν κανόνες γι αυτό……..

Μπορείς να αξιοποιήσεις ή να χάσεις τον χρόνο σου…….

Ελπίζω να τον αξιοποιήσεις …….

Ελπίζω να δεις πράγματα που θα σε εκπλήξουν…..

Ελπίζω να νιώσεις πράγματα που δεν ένιωσες ποτέ ……

Ελπίζω να γνωρίσεις ανθρώπους με διαφορετική οπτική……

Ελπίζω να ζήσεις την ζωή που θα σε έκανε περήφανη ……..

Κι αν όχι

Ελπίζω να βγεις την δύναμη …….

Να αρχίσεις πάλι από την αρχή.....
(λογια απο την ταινια The Curious Case of Benjamin Button )



4 σχόλια:

ΛΕΩΝ είπε...

Εκτιμώ ότι το blog σου είναι ο ορισμός του πώς πρέπει να είναι ένα blog. Ένα ημερολόγιο που θα γράφουμε αυτό που είναι στο μυαλό και την καρδιά μας. Σ΄ευχαριστώ που το μοιράζεσαι μαζί μας. Φιλιά στο Κορινάκι.
ΥΓ. Το έχει στρώσει στην Θεσ/νίκη?

Skouliki είπε...

να εισαι αυτος που εισαι
και να το υποστηριζειςςςς

οποιον δεν αντεξει προβλημα του

φιλακι

korinoskilo είπε...

@λεων ... καλως ηρ8ες .... απλα προσπαθω να ειμαι αυτη που ειμαι τπτ παραπανω :)) θενκς παντως .....
σλουρπ απο το κορινακι......
οχι δεν το στροσε το σκασμενο.... κατι πηγε να γινει χτες αλλα σημερα ειχε φοβερο ηλιο


@σκουλικακι ......... αχ τα ιδια λεμε !!!!!
φιλια

καλο βραδυ

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα έχεις ΕΛΕΝΑΤΗΕΣΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΘΕΣ προσωπικά δυστιχοευτυχώς νοιώθω η κλασσική περίπτωση ανεκτικότητως (ευτυχώς έχω βαριά τούτουνα) αλλά γμτ πάντα επηρεάζομαι αρνητικά φτουμουτούύύύύ αλλά αντέχω ένα κατιτίς οσάν να έχω το κορινόσκυλο αγκαλιά (έτσι έχω τον ΜΕΓΑ ΗΡΑΚΛΗ ολα πάντως με τον λογικό πόλεμο περνάνε με μόνιμο νικητή ΕΜΑΣ Κορινομαμόόόόό φιλιά πολλά στην μικρή φυστικοφάγα (τρώει ΚΑΙ πατατάκια) Κορίνα και σε εσένα :-). ΕΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ ΛΥΚΟΥΣΑ ΓΛΑΥΚΑ - STIcheetos – ΕΠΙΝΥΟΣ ΧΕΟΝ