Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

.....Ενώσεις.....

Με όμορφη θέα προς την πόλη ………

Με φρέσκα λουλούδια……

Με πολύ kiwi …….



Με πολλές μικρές νεραϊδούλες ντυμένες στα άσπρα ……

Με όμορφους καλεσμένους……

Κουρασμένους από τον χορό …….

Αλλά χαμογελαστούς……..

Ανθρώπους που είχαν να βρεθούν χρόνια ……

Αυτό το σκ ήταν κατεξοχήν ……..


,, Γ α μ ά τ ο ,,


Γάμοι παιδικών φίλων ……..

Μπλοκικων φίλων …….

Οι ενώσεις πήγαν και ήρθαν ………..

Όχι μόνο ανάμεσα στα ζευγάρια …….

Αλλά και αυτών που παρευρίσκονται …….

Και ενώνουν τα χέρια …… που αγκαλιάζονται…… που φιλιούνται ……..



Και καπάκι σκάει μύτη και ένα εξωτικό δώρο ………

Το οποίο θα έχει συνέπεια άλλη μια ένωση …..


Που αλλού ……… στο Μιστράλ :Ρ

(είχα διαβάσει και το ποστ της Γκλομπαλ και αντί να το εφαρμόσω μου το εφάρμοσαν …… και έκατσε και ταμάμ :Ρ)


Να είναι πάντα καλά …… αυτοί που ενώνονται……..

Και ενώνουν και άλλους ……με αφορμή χαρούμενων γεγονότων ……..


Όσο για το Μιστράλ ( ο υπαίτιος θα την πληρώσει ακριβά :Ρ)……. Θα ευχηθώ να γίνουμε 3 και 13 και όσοι μπορούν να μας αντέξουν :Ρ


(προσοχή …… η γνωστή ευχή σε σχόλια θα διαγραφεί από τον ιδιοκτήτη του μπλοκ) :Ρ

50 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλησπέρα!!!

Χαίρομαι για όλα :)

Κράμα είπε...

χαχαχα

Άντε και στα δικά σου...
Φιλιά

Κράμα είπε...

Κι επειδή μπορεί να διαγραφεί το παραπάνω σχόλιο αφήνω άλλο ένα έτσι για να υπάρχει.

Χαίρομαι που πέρασες τέλεια. όσο για τις ενώσεις εμένα το μυαλό για την ώρα μου πάει μόνο στις χημικές.
:)
Φιλιά

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Καλέεεεε ξέχασες την επίσκεψη των ενωμένων από σένα (:ΡΡΡΡ).
Κουμπάρα φάγαμε τόση βροχή χθες που φοβήθηκα ότι θα με καταπιεί ο Στρυμώνας! Μάκια!!!

Dreamy Cloud είπε...

Eίναι σαν να μας προκαλείς με το τελευταίο και δεν μπορώ να αντισταθώ!!
ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ, χιχιχι!!
Και να περνάς πάντα τέτοια γαμάτα Σαββατοκύριακα, φιλάκια πολλά!!!

korinoskilo είπε...

@λιλυ ....... να εισαι καλα .... ξερουμε οτι εισαι καλος ανθρωπος ;)


@εβιτα .... διεγραφη :Ρ

@εβιτα .... ε δεν νομιζω να εχεις μονο χημικες..... δεν πασχεις απο φαντασια?:Ρ


@γωγω....... λολ .. μα τοσες ενωσεις που να τις χωρεσει ενα ποστ:ρρρ ...... τελικα ο γαμος επρεπε να μεταφερθει για το αλλο σκ )4-ημερο) :Ρ


@ντιμι ..... διεγραφη :Ρ
φιλια και σε σενα.... και στα δικα σου ( να μαθεις):Ρ

aKanonisti είπε...

Πάντα τέτοια!!!!!!!!!
:-))))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Γκούχ γκούχ
Χμ...Χμ..
Φιλιαααααά!
Δεν είπα τίποτα...

gnostosagnostos είπε...

αν δεν θες τετοια ευχη να σου δωσω μια αλλη....
καθε Σ/Κ να ειναι σαν αυτο που περασε,με τοση χαρα και χαμογεμογελα!

Maraki είπε...

Μπράβο Λένα!!!
Πάντα τέτοια!!

Miss Pink είπε...

Miss Connecting People
εγώ την γνωστή ευχή δεν θα την επω :Ρ
και ξέρεις πολύ καλά το λόγο..
μου χαχα...

όσο για το Μιστράλ
χεχε άντε να μας δω..
κρατάς και όμηρο κάτι δικό μου :Ρ
τσούλα..
ετοίμασε τους 13 κι έφτασα :Ρ

Alks--Anna είπε...

Αααααα,ωραία πράματα βρεεε!!!!

δεν είμαι και πολύ αυτών των "ενώσεων"(γιατί και μένα χημικές μου ήρθαν όταν είδα τον τίτλο)
αλλά ας έχουμε και τέτοιες!!!!

άντε με το καλό και άλλοι !!!:))))

Μάκιαααα!!!!

korinoskilo είπε...

@ακανον.... θενκς ;)


@ελια..... ο νονος:ΡΡΡρ ετσι .. κιχ:ρρρ


@γνωστος.... ετσι ... αμην!!!


@μαρακι ... και στα δικα σου :Ρρρρρ


@καθριν... α μπα!!! θες και 13 .. τι μας λες.... 13 φαπες θα φας:Ρρρρ


@αλκς .. α και μας.. μακρια απο τον (_)_) μας ... αλλα το τζερτζελο ειναι αλλο πραμα ;))


καλο βραδυ σε ολους σας

Miss Pink είπε...

aaaaaaaaaaaa..
ακουτε όλοι πως μου φέρεται..

Γνωστέ..
σε παρακαλώ να ξαναπεταχτείς μια βολτίτσα στο Μπαλί
γιατί εγώ απο αυτή δεν παίρνω τίποτα!!!
:ΡΡΡΡ

Lefki είπε...

'Ασχετο. Εντελώς!!! Korinoskilo είσαι θεά κοπέλα μου!!!!!!!!!!!!!!! Πώς την κατάλαβες ρε???
Ρε συ έπρεπε να της πεις να δώσει χαιρετίσματα στις ρίζες των ραδικιών...!!!

Anyway, επλίζω να κατάλαβες τι εννοώ! Φιλιά πολλά :))

kakos lykos είπε...

Θα συμφωνήσω με την Εβίτα περί χημικών ενώσεων, γιατί τα πάντα είναι θέμα χημείας.
Να ζήσουν και να ευτυχήσουν οι νεόνυμφοι, να περνάς όμορφα όχι μόνο κάθε Σαββατοκύριακο, αλλά κάθε μέρα...και όσο κι αν γκρινιάζεις για την παρακάτω φράση εγώ θα την πω...
Και στα δικά σου Έλενα :)

korinoskilo είπε...

@καθριν,.... τπτ το λες εσυ αυτο?!!!
ναι ευκαιρια ψαχνεις να πας και εσυ για μπαλι :Ρρρρ


@λευκη ... να μουν μονο εγω!!! :))

@λυκαινα... βασικα το χαρηκα πολυ γιατι ειδα ανθρωπους που ειχα να δω και χρονια.. αυτο εκανε ολη την ατμοσφαιρα ομορφη ( για μενα) σ ευχαριστω παντως ... αν ειναι για χαρουμες μερες να τις εχουμε ολοι :))))

καλο βραδυ :))

Ευρύνοος είπε...

ΧΟΠ ΧΟΠ!!

χοροπηδώ σαν την ακρίδα..
βλέπω ενώσεις πολλές!!

ωραία πράγματα..
εύγε!
τα υπόλοιπα τα έχασα περί μιστράλ, αλλά κάτι ξέρεις εσύ που τα γράφεις..

πάντα χαρές εύχομαι!
είδες πόσο αποφεύγω εντέχνως την ευχή;

χαχαχα

καληνύχτες :)

korinoskilo είπε...

να ειστε παντα καλα ... :))))

ονειρα καλα ξενυχτη :Ρ

THANASIS MAKEDONAS είπε...

ΜΠΗΚΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Benikos place είπε...

Καλημέρα κι από μας! Πάντα να περνάς τόσο καλά! Άντε και στα δικά σου ;-)

ΛΕΩΝ είπε...

"έλα βρε Λενάκι....να σε παντρέψουμε...."

Κατά το δημοφιλές άσμα....!
Παρόλο που γίνεσαι πτώμα στη κούραση δεν πειράζει, να περνάς καλά κι όχι μόνο Σαβ/κα!
Καλημέρα

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Γεια σου!
Γάμος με ανάδρομο Ερμή!
Καλά πήγαν όλα όμως!
Πάντα σε χαρές.

Skouliki είπε...

αμαν γαμοι ε
εεεε θελω και δεν θελω
μπα δεν θελω

σου ευχομαι και στα δικα σου

Maria είπε...

Τι όμορφες φωτογρφίες!!!

Γάμοι;; Πολλοί τωρα τελευταία... Όχι όχι, ακόμα δεν βρήκα συμπρωταγωνιστή για το δικό μου υπερθέμα, αλλά δεν βαριέσαι, καλή καρδιά παιδιά!!!!

Φιλιάαααααααααα!!!!!

Mousikoulis είπε...

εεεχμμμ τωρα... τι να πω εγω... εεεε...

Οκ το βρήκα δεν θα ευχηθώ σε σένα!
Κορίναααααααα! Που είσαι ματάκια μου; σου εύχομαι σύντομα με πατέρα βρε και διπλό όνομα στο κολάρο χεχε

Φιλω το σκυλάκι άντε και την ιδιοκτήτρια :Ppp

ELvA είπε...

'O τι επιθυμεις να...παθεις, δε λενε'; Aντε και με ενα καλο συν- ιδιοκτητη της κορινας ;)

(Εσυ κανε πως δεν ακουσες τωρα...)

Φιλια Ελενα μας, που σημερα ησουν σε μεγαλες φορμες και για πειραγματα! ;)

Eιναι μηπως λογω της ..σιεστας; LOL

ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ είπε...

Τωρα εγω τι να πω.....αν δωσω την γνωστη ευχη....θα μου ερθει η αναλογη....
Οπως και να εχει παντα τετοια Σ/Κ να περνας με χαμογελα....
ΥΓ.ψιθιριστα θα το πω.....και στα δικα σου μπας και γινω και γω κουμπαρα....(πως λεμε ποτε θα γινω μανα....εγω θα λεω αυτο...ποτε θα γινω κουμπαρα και νονα....:)
Φιλιααααα καλοδεχουμε το ignore :Ρ

Giannis Ianossss είπε...

Τότε τα κουφέτα για κάτω απο το μαξιλάρι τι τα πήρες?

ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ είπε...

Στεγνα την εδωσες :Ρ.....λολ
(οχι τπτ αλλα τις εχω κρατημενα κατι κουφετα απο αρραβωνα)

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Ωχ! Κι εδώ σε γάμους έπεσα;
Να δείτε στη Βενετία τί γίνεται...
Οι γόνδολες γεμάτες νύφες και γαμπρούς καμαρωτούς που βολταρίζουν στα κανάλια...
Χαχαχα!
Χαμός...
Να περνάς καλά πάντα Έλενα!
Και οι κοινωνικές εκδηλώσεις για τους ανθρώπους είναι... και κυρίως για τη σύσφιξη των σχέσεων...

Να ζήσουν ευτυχισμένοι οι νεόνυμφοι!
Και στα δικά τους... όσοι το επιθυμούν!

korinoskilo είπε...

@θαναση... και πολυ καλα εκανες :)))


@μπενικος.. εκει σεις επισης να περνατε καλα:))))


@λεων..... ασε το ασμα να το λεει:ρρρρ θεεεενκςςς


@αστρο..... εγω θα σε συμβουλευτω παντως πριν ;)))


@σκουλικι.... λολ αναποφασιστη σε βρισκω ακομη:Ρρρ

@μαριανεφελι.. ευχομαι να βρεις συμπορευτη... και τα θεαματα αστα για αλλους ;)))

@μουσικ..... αχαχχααχαχαχαχ ατιμε αντρα... βρε η κορινα εχει ονοματεπονιμο.. τι μας περασες ?!!!
τον πατερα θα τον διαλεξει αυτη.. αν και την εχω τσακωσει να εχει συμπαθιες:Ρρρρ
φιλι μεγαλο

@ελβα .. οπως ειπα και στον μουσικ.. δειχνει συμπαθιες γμτ η κορινα.... οσο για το πειραχτιρι... οχι δεν εφταιγε η σιεστα.. το φυσικο μου ειναι .. και το τραβουσε το κλιμα σημερα ;))))


@αντι..... ιγνορ... ριζον= κουμπαρα:ρρρρ


@γιανν........ για να δω σε πια τρυπα του χαρτη θα τα πεταξω να φυτρωσουν :ρρρρρρρρ


@αντι..... εφερε η μαμα και τα πεταξα ... εφαγα τον μπεζε ομως:ρρρρ κανονισε εσενα να εχει τουλουμπακι αλλιως την εβαψες:ρρρρ


@βασιλικη ... ωωωω ναι θεωρητε πολυ ρομαντικο στη βενετια ο γαμος... και εγω γι αυτο το χαρικα .. για την ενωση των ανθρωπων που βρεθηκαν :))))


καλο βραδυ σε ολους :))))

dsquared είπε...

Η ζωη πρεπει να ειναι ενα ατελειωτο παρτυ!

din

Savvina είπε...

Εγώ θα σου δώσω την ευχή και ας το σβήσεις (αν και δεν νομίζω γιατί καταβάθος πιστεύω θέλεις να την ακούς) άντε και στο κεφαλάκι τέτοιες χαρές.
Όποτε θέλεις όμως να τις γευτείς.
Όποτε πιστεύψεις ότι έχεις βρεί αυτόν που δεν θα βαρεθείς ποτέ να τον αντικρύζεις κάθε μέρα.
Αυτόν που δεν θα βαρεθείς μέχρι να πεθάνεις να του λές "ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ".

Σε ευχαριστούμε για όλα.
Να είσαι πάντα καλά.
Φιλιά πολλά.

υγ: κάνε τις σχετικές προμήθειές σου, για ρακόμελοοοοοο μιλάω.

Lucretia είπε...

Καλημέρα.Δεν θα πω και στα δικά σου γιατί το ευχήθηκαν πολλοί.Σου εύχομαι να περνάς πάντα τέτοια ωραία Σαββατοκύριακα.

manetarius είπε...

Στο ζουμί στο ζουμί... ο μπουφές τι έλεγε;;;
Τα κουφέτα είχαν σοκολάτα μέσα;;;

λέγε παιδάκι μου!!

Πάντα τέτοιααααα!!! :)))

korinoskilo είπε...

@ντινα ....... αχ τι σοφες κουβεντες λες ωρες ωρες...... στο ειπα και αλλη φορα ..... για αλλου ειμαστε εμεις ;)


@σαββινα ...... και εσεις να ειστε καλα..... αυτα τα περι θελω ευχες θα τα πουμε απο κοντα.... μεγαλο θεμα και εχω αποψη ;)))


@συννεφακι ..... και εσυ το ιδιο κουκλα :)))

@μανιταρακι ....... δεν ειπα τπτ να μην λιγοθεις ....... ολα τα καλα ειχε το τραπεζι .... κατι ταψια ΝΑΑΑΑ και κατι σουβλακιους και μπιφτεκιους και σαλατιους και τυροκαυτεριους και μακαρονοσαλατιους.... θες και αλλα ή τρεχουν ηδη τα σαλιας? ειχε ρεβανι και τουρτα για γλυκο ..... αντε σταματαω γιατι σε βλεπω λυποθιμη :Ρρρρρρρρ



καλο μεσημερι :))))))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Να σου πώ μια λέξη;
"Αγέρας"

korinoskilo είπε...

@ελιτσα ..... κατι μου ρχετε αλλα.... :))

καλημερες

Matriga είπε...

Έλενα μου,
βλέπω ότι μετά το ανανεωμένο και super look του blog σου δεν βάζεις τα βραβεία σου. Δεν σ' αδικώ γιατί αρκεί το note "Just Be Happy".

Υπέροχος ήταν ο γάμος του Ευρύνοου και της Σαββίνας, όπως άλλωστε φαντάζομαι και αυτός που ήσουν κουμπάρα...αν κατάλαβα καλά.
Πάντα άξια και ότι επιθυμείς!!!

Τώρα όσο αφορά στο άλλο δώρο που λες και έχεις και link της Global, κάπου σε έχασα και κάπου σε έπιασα. Αν υποψιάστηκα σωστά θα έχουμε και άλλη ένωση ;)

Πάντως γλυκιά μου φιλενάδα σου εύχομαι να σου δωρίζουν πολύ συχνά και απροσδόκητα λουλούδια!!! Αυτό σημαίνει πως θα είσαι πολύτιμη γι' αυτούς που στα στέλνουν ;)

Επίσης, θέλω να μης ξεχνάς πως εσύ και η Δελφινούλα -που προσωρινά μας λείπει- είστε και θα παραμείνετε οι αδυναμίες μου :)))

Τώρα... αν υποψιαστώ ότι θα υποδεχτείς τους νεόνυμφους επάνω - ;)- θα τα μαζέψω και θα έρθω και γω πάνω το Σ/Κ :P

Να περνάς super και... ξέρεις εσύ χα χα χα

korinoskilo είπε...

@καλο μου μαρακι ..... θενκς για τις αδυναμιες ;)
διευκριν..... σχετικα με τα βραβεια.... νομιζω οτι εχει παραγινει το θεμα με τα βραβεια... οπως σου ειπα και στο δικο σου ... ενα τον χρονο καλα ειναι ... αλλα καθε 3 και λιγο να ξεφυτρονουν μου φαινετε καπως.... το να τα βαζω επισης στο πλαι του μπλοκ δεν μου λεει τπτ... το ξερω πιοι με διαβαζουν ... πιοι καταλαβενουν .... πιοι με βρησκουν κιουτ (cute) πιοι λαβλι ποιοι σμαρτ ;)
και πιους εγω επισης ;)


παμε παρακατω ....οχι δεν εγινα κουμπαρα απλα παντρευτικε ενας παιδικος φιλος και απλα συναντησα ατομα που ειχα να δω χρονια και μου αρεσε πολυ :)

το ζευγος ευρ+σαββ ναι ερχοντε και θα τους δω ελπιζω αυτες τις μερες :)

σχετικα με το ποστ τις γκλομπαλ..... απλα το ειχα διαβασει για το να χαριζουμε λουλουδια και τα σχετικα.... και μου ηρθε εμενα ενα δωρακι στο ασχετο που ηταν ευχαριστο και το συνδιασα ....

ελπιζω να σε φωτησα λιγο .....

και οπως γραφω και στα επαγγ.μαιλ......
για καθε περετερω διευκρ ειμαι στην διαθεση σας:ρρρρ
(χωρις γλωσσα)

καλο μεσημερι φιλια

Ευρύνοος είπε...

χοχο

νά'μαι κι εγώ!

είμαστε στον Βορρά!!!

κοπιάστε..

έχουμε και κάτι τρουφάκια.. μούρλια!!!

καλησπέρες:)

korinoskilo είπε...

ευρυ,..... αι να χαθητε:ΡΡΡρρ
σας περιμενουμε ;)

ενα ενα τα τρουφακια δεν ειναι για χορταση:ρρρρ

Matriga είπε...

Έλενα,
έχεις δίκιο με τα βραβεία. Παρότι το δικό μου έχει παραφορτωθεί και όπως λέει και ο Con είμαι για τα πανηγύρια έτσι όπως το στόλισα. lol

Xτες σου είχα αφήσει και ένα άλλο σχόλιο στη πιο πρόσφατη ανάρτησή σου, αλλά μάλλον δεν μπήκε. Πάντως δεν ήταν με την ευχή που δεν θέλεις! ;)
Η αλήθεια είναι ότι, όπως όλοι μας, δεν αφήνω πάντα, αλλά σε θεωρώ φίλη.

Άλλες διευκρινήσεις δεν θέλω. Αυτές μόνο από κοντά.
Σου εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο Σ/Κ και αν συναντηθείτε με τους νεόνυμφους πιείτε και στην υγεία μου!

Πολλά φιλάκια!!

korinoskilo είπε...

μαρακι και σε σενα ενα καλο σκ :)))

Matriga είπε...

;)

Matriga είπε...

Φιλενάδα μου, τελικά κάποια από τα βραβεία σου τα έβαλες στο κάτω μέρος και μπορώ να σου πω ότι χάρηκα.
Σου αξίζουν τα καλύτερα πάντως!
Χαίρομαι που η Global σε βράβευσε για την επόμενή σου αναρτηση. Μοιάζει να είναι η αγαπημένη σου ;)

korinoskilo είπε...

@μαρτι....... ολα τα βλεπεις μαρακι ολα :ρρρρ
ααα εχω πολλες αγαπημενες αναρτησεις.. σαν ψωνιο που ειμαι :ρρρ

καλησπερουδια :)

Matriga είπε...

Έλενά μου, δυστυχώς δεν προλαβαίνω να τα σχολίαζω όλα, αλλά τα βλέπω ;)

korinoskilo είπε...

@μαρτι...... βρε μεχρι να γραψεις ..... ,,δεν προλαβενω να σχολιασω ,, ..... θα ειχες σχολιασει ηδη ;)

λοολ