Σάββατο 24 Απριλίου 2010

Χάνω και Κερδίζω........



Όπως λέει και το τραγούδι ….

Άλλα λέω άλλα κάνω και άλλα εννοώ….



Έτσι και εγώ άλλα θέλω να γράψω άλλα γράφω…..

Και το μόνο που με σώζει είναι ότι εννοώ αυτά που λέω…..


Πέρασα από τα Τέμπη τις προάλλες που είχαν ανοίξει…..

Εκτίμησα αφάνταστα αυτά τα 8 χιλιόμετρα…..


Η αλήθεια είναι , και δεν νομίζω να είχα μόνο εγώ αυτήν την αίσθηση……


Με ένα σφίξιμο στο στομάχι και με ταχύτητα 50…..

οδηγούσαμε όλοι κοιτάζοντας γύρω μας…..

Σιδεριές από εδώ …. Πλέγματα από κει…..


Τα μαγαζιά κλειστά …. Οι μικροπωλητές απών …….


Απαγορεύετε να σταματήσεις ……

Δεν μπορείς να κατέβεις να ανάψεις κερί στο εκκλησάκι….


Αυτό το μαγαζί και αν έχει μεγάλη ζημιά…. Πολλές απώλειες….


Απορώ πως δεν βγήκαν πάλι εκείνες οι θεούσες οι μαυροφορεμένες και αξύριστες, να πουν ότι είναι παράνομο που έκλεισαν τα Τέμπη και έκλεισε το μαγαζί τους…. Τις έχω ικανές….


Διότι επιτελούν και ένα κοινωνικό έργο … σαν τον Άνθιμο που θέλει αποζημίωση για τα οικόπεδα του μαγαζιού του για να γίνει το μετρό στην πόλη μας……


Ξέφυγα………


Ξανάκλεισαν τα Τέμπη ….

Άνοιξαν για τους αριανους …. Όχι τα πράσινα μπαρμπαδακια από τις ταινίες… αλλά για τα κίτρινα μπαρμπαδακια ……

(άσχετο πάλι)


Και έτσι εμείς οι κοινοί θνητοί…. Χάνουμε μεν χρόνο και χρήματα ( πολύ βενζίνη ρε παιδιά )


Κερδίσαμε όμως ……..


αυτό...



και αυτό .....




και μια παραλία 9 χιλιομέτρων....


και τον μπρατσαρα ναυαγοσώστη.. (φτιχος λείπει)

και την βάρκα της μπαρμπι....

και την συμμετρία πριν το μπάχαλο....


αμ αυτό......





πάντα κερδισμένοι βγαίνουμε τελικά .......


33 σχόλια:

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Παίρνω τα συμπράγκαλά μου και πάω να πνιγώ μπροστά στον ναυαγοσώστη τον μπρατσαρά..
Καλως ήλθατε και καληνυχτες
και ξέρεις ! επί 2

gnostosagnostos είπε...

εγω το εχω πει..
γενικα αυτο που γινετε μονο με το κλεισιμο των δρομων ειτε απο απεργιες ειτε απο γκρεμοτσακισματα μας κανει να γνωριζουμε αλλα μερη
η παραλια του αγιοκαμπου ολα τα λεφτα λεμε!
ετσι και εγω κατεβηκα και τραβηξα μερικες φωτο οταν περασα απο εκει....
που χαθηκες εσυ βρε??????? :P

korinoskilo είπε...

ελιτσαμ.... τι να πω και εγω που κουβαλαω 2 πετσετες (η κορινα θελει την δικη της) :Ρρρρ φιλια απο 2 :Ρ



@γνωστε ..... σιγα μην δεν σκεφτομασταν τα ιδια ... εγω την πρωτη φορα δεν μπορεσα να κατεβω για φωτος ... αλλα προχτες δεν εχασα την ευκαιρια..... δεν σου λεω που χαθηκα ειναι απολυτο μυστικο :Ρρρρ οι τουλιπες ξετζουμισαν ... περιμενω να τις κανω ποστ γμτ μου... σε φιλω ( σε κοτσομπολευω με την αχονευτη να ξερεις) :Ρρρ

Miss Pink είπε...

εδώ αχώνευτη..
(αμα σε πιάσω απο το τσουλούφι παλιο Αρτέμη Μάτσα)
φου φου ένα δύο.. :ΡΡΡΡ
καταρχήν την βάρκα μου που τη βρήκες μαρή και την έψαχνα???
εκεί την ξέβρασε το κύμα γμτον ιστιοπλόο δάσκαλο? :ΡΡΡΡ
και στα σοβαρά τώρα έμαθα απο φίλο φίλου ω φίλε, πως όλο αυτό τον καιρό δεν έγιναν έργα στα τέμπη και πως όλα τα κανάλια είχαν σαφείς εντολές να μην καλύπτουν το θέμα...
πρωτότυπο!
α! την φώτο ΜΕ τον ναυαγοσώστη, στο email μου παρακαλώ...
τσούλα!!!
(αχ το φχαριστήθηκα :ΡΡΡΡΡΡΡ)
ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ :)))))))

Giannis Ianossss είπε...

Το που χάθηκες δεν είναι μυστικό, η αιτία που λείπει ο ναυαγωσώστης είναι :Ρ

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Ποιόν θα σώσει, ρε παιδιά;
Πόσες συνέχειες έχασα;

Καλώς ξανάρθες, ξαναμείνε μέχρι να ξαναφύγεις !!!!!

korinoskilo είπε...

ρε χαμενη .... γι αυτο σε ηθελα σημερα για καφε... για να σου δοσω την βαρκα.... αλλα εκανες την δυσκολη ... ε τωρα την εδωσα να παιζει η κορινα :ρρρρρ
σμουτςςςςςς



γιαννη... εισαι μεγαλος ρουφ :Ρ



δυσπ...... ο σοζων ευατον κτλ κτλ... καλως σας ξαναβρηκα δεν ξερω αν και ποτε θα φυγω ή θα ξαναρθω:ρρρ

Matriga είπε...

Μας λείψατε! Χαίρομαι που περνάτε όμορφα με την Κορίνα στις παραλίες ;)

Πολλά κοχυλένια φιλιά

gnostosagnostos είπε...

xa...εμενα οι τουλιπες ανθησαν και επεσαν κιολας!:P

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μπορεί να άργησες αλλά μας έφερες εικόνες να ξελαμπικάρει το μυαλό!

Οι μαυροφορεμένες θεούσες και ο Ανθιμος είναι από μόνα τους ανέκδοτο!

Φιλιά!!

korinoskilo είπε...

μαρτι..... την καλησπερα μου



γνωστε.... πες μας σε πιο εξωτικο νησι μενεις και ασε οτι μενεις αθηνα :Ρρρρ



γιαγια αντι ..... νομιζω και εμενα ξελαμπικαρισε λιγο οταν τα ειδα :))
και εχεις δικαιο το καλυτερο ανεκδοτο ειναι ;)


την καλησπερα μου

kikop80 είπε...

Καλημέρα Κορινόσκυλο!!!
Περιπέτεια με ανταμοιβή, ε?

Μάτα είπε...

Ουπς!!!!Πως μου ξέφυγε εμένα ο ναυαγοσωστης πέρισυ το καλοκαίρι...

She είπε...

Τα Τέμπη είναι καταπληκτικά. Θυμάμαι είμασταν καθ'οδόν για Χαλκιδική όταν κάναμε μια στάση στα Τέμπη. Μάρεσε πάρα πολύ το τοπίο, το ποτάμι, η Αγ.Παρασκεύη, γενικά όλο το τοπίο ήταν μοναδικό! Έχω να περάσω πάρα πολύ καιρό από εκεί. Εξαιρετικό!

aKanonisti είπε...

Καλώς το καλό μας το κορίτσι...που δεν γκρινιάζει...και μεταδίδει τη θετική πλευρά.... στα παράλογα....

korinoskilo είπε...

κικο......ολα εχουν ανταμοιβη και τιμιμα ;) καλημερουδια



ματα.... δεν τον τσακωσα εγω παντως δεν ειναι οι τυποι που μ αρεσουν ... ψαξε αλλου την ενοχη :ρρρ
κιουςχεν :)



ανασαμ..... στο εχω ξαναπει εχει καιρο να ερθεις προς τα εδω κανονισετο ... θα χαρουμε πολυ :)))) φιλια



ακαν.... αληλοδιαβαζομασταν μαναριμ?.....
παραλογα? αντε βρε... σιγα ... για να μας κραταν σε ενταση τα κανουν ολα :ρρ φιλι μεγαλο

She είπε...

θα έρθω Ελενάκι, γιατί προτιμώ να χάνω τα δήθεν και να κερδίζω τα αυθεντικά.
Yποσχέσου πλήρη ξενάγηση,ε?

φιλιά μαγκιόρα Σαλονικιά!

;-)

MOLEMOU είπε...

καλως σας ξαναβρηκα δεν ξερω αν και ποτε θα φυγω ή θα ξαναρθω:ρρρ
??????????????
ti 8es na peis ,,,,,,,,,,,,

korinoskilo είπε...

νικολι ..... ε απαντησα στον δυσπιστο ετσι που το εθεσε το θεμα....
οπου και να παω ... θα ξαναγυρισω παντως αυτο ειναι σιγουρο...
φιλια εκει στα βορεια

ELvA είπε...

Καλησπερα Ελενα μου!

Ολα καλα/ καλυτερα, τωρα; Ελπιζω να σε εχουμε κοντα μας στη συνεχεια και να τα λεμε πιο συχνα απο εδω και περα!

Φιλια στο Νοτο! ;)

tsaousa είπε...

Καλώς ήρθες ξένοιαστη, κουτσούνα!

Με φτάξανε οι φωτό και επίσης να πω ότι τα Τέμπη θα ήταν θαύμα με τις θεούσες απούσες και όλο αυτό το κομπολογαριό.

Πολλά φιλιά!

KitsosMitsos είπε...

Βρε άντε να φεύγουμε για βουτιές γιατί δε μας βλέπω καλά!!!

Ανώνυμος είπε...

Ρε να μας αποτελειώσεις θέλεις;
Δεν φτάνει που εξαφανίζεσαι με τις βδομάδες ....επιστρέφεις για να μας θυμίσεις τον ....Άνθιμο;
:)))))))))))
Mα μια φορά να μπούμε δω μέσα και να βρούμε μόνο ....ταξίδια, χωρίς ....ξύδια.:))))))))))

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Χάρηκα την ανάρτησή σου. Γραμμένη με νεύρο και προσωπικό χιούμορ!

korinoskilo είπε...

ελβακι..... φιλια και απο μας στον βορρα... καλυτερα ναι ... ειπαμε πεφτουμε αλλα ξερουμε να ξανασικονομαστε ;)



τσαουσαμ...... χχααχαχαχ θαυμα θαυμα θα ηταν πολλα χωρις μερικους σε αυτον τον τοπο ;)




κιτσος ... σαν να εχεις δικαιο .. μια βουτια θα μας σωσει.. ελπιζω οχι απο ψυλα :ρρρρρ



φοραδα.... ειπες τον ανθιμο ξυδι?
τστστστσ πως μπορεσες
χαχαχαχαχαχαχα
αντε και με επεισες στο επομενο ταξιδι δεν θα βαλω ξιδατους... ακομι και το χταποδακι θα το φαω στα καρβουνα:ρρρρρ



φαιδων ... χαιρομαι οταν περνατε ομορφα :))))


καλησπερες σε ολους

Vrakas Kostas είπε...

Βρε;;;
Ετσι κανει ο κοσμος;
Εξαφανιζεται με ενα ποστ τον μηνα,
και επανερχεται ακατασχετη με τοσο ωραιο φωτο/υλικο;
Καλη Χρονια,
Καλες Αποκριες,
Καλη Ανασταση,
και καλα Χριστουγεννα αμα δεν τα ξαναπουμε;)

Γιάννης Παππάς είπε...

εμείς τι κερδίζουμε που σε χάνουμε?
δε με λές να ξέρω

μας έλειψες το εννοώ
καλά να είσαι

οπως πάντα υπέροχη

καλη σου νύχτα
ΥΓ.να πω καλό φθινόπωρο η θα σε ξαναδούμε?

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Χαθήκαμε Έλενα, αλλά δεν πειράζει!
Μας αποζημίωσες με τις φωτο που τράβηξες!
Να είσαι καλά και να ταξιδεύεις βρε κορίτσι!
Κι εγώ μια απ' τα ίδια...
Έρχομαι και φεύγω...
Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!
Να περνάς όμορφα.

VAD είπε...

Μας έδωσες μια πρόγευση αυτών που θ'απολαυσουμε το καλοκαιρι:))

Estrella is little miss Greeky είπε...

Οι φωτό είναι καταπληκτικές, ανοίγει το μάτι σου βρε παιδί μου. Άντε να καλοκαιριάσει να πάρουμε καμια άδεια και να έχουμε φράγκα να την ευχαριστηθούμε και ας κάνουμε και καμιά παράκαμψη. Μερικές φορές βγαίνει σε καλό.

Μάκια.

Blackened είπε...

παραλίες Κίσσαβου και Αγιόκαμπου; καλησπέρα, καιρό είχαμε να σε δούμε!!

Tyler Durden από άλλο ακάουντ

Mousikoulis είπε...

Ελενάρα μου!! Που είσαι εσύ σκυλο-χτυπημένη μου! Ομορφιά ο κόσμος με θύμησες να ανεβάσω κι εγώ κάτι φωτο απο Δράμα!!!

Σε φιλώ γλυκά και τρυφερά στο μέτωπο χεχε

korinoskilo είπε...

κωστη.......... καλη πρωτομαγια ..... και τον καλο 15-αυγουστο ξεχασες :ρ
φιλια στα βορεια



γιαννη Π ...... λιγο την υσηχια σας κερδισατε αυτο που το πας?: ΡΡρ
και εσυ να εισαι καλα και να γραφεις αυτα που γραφεις :)))




βασιλικη........ ανθρωποι που δεν πρεπει να χαθουν δεν χανοντε ποτε.... νομιζω το ξερεις αυτο..... σε φιλω ... καλους δρομους και σε σενα κοριτσι :))))))



βαντ....... αν πας λαρισα μερια... νομιζω ναι θα ειναι απολαυστικη αποδραση :)))))



εστρε........ ολα μαζι τα ειπες.... αδεια λεφτα παρακαμψη.... αντε καλοκαιριαζει ναι ;) φιλια




τυλερ..... ωραιο το νεο κουστουμι.....καλησπερουδια και σε σενα :))))))



μουσικουλης....... μα πανω απ ολα ( οχι θελω να με θελεις και εσυ) αλλα μου ελειψαν τα φιλια στο μετωπο ρε γμτ :Ρρρρρρρρρ


καλησπερα σε ολους και καλο μηνα