Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Λύπη - χαρά ....



Αυτό το πράγμα να βουρκώνεις 2 φορές την ίδια μέρα για δυο διαφορετικά πράγματα ….


Έκανε την μέρα σήμερα μπουρδουκλωμένη……


Ένας άντρας που τον γνώρισα λίγο αλλά τον σεβόμουν πάρα πολύ άφησε αυτήν την ζωή ……



Ένας άντρας γεννήθηκε και μπήκε στην ζωή μας ….


Εύχομαι ο ένας να μας φωτίζει από κει που θα βρίσκετε… και ο άλλος να έχει μια φωτισμένη ζωή …


Και εμείς παρ όλο που έχουμε δει πολλά τέτοια ,, παιχνίδια ,, της ζωής …


Να μην παύουμε να νιώθουμε μπουρδουκλωμένοι .. γιατί αυτή είναι ζωή….

13 σχόλια:

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ετσι ακριβώς..
Η χαρά και η λύπη χέρι-χέρι.
Φιλί

gnostosagnostos είπε...

περιεργα συναισθηματα...

sunny είπε...

Και λέγεται ζωή...
Να είστε όλοι καλά :)

BLUEPRINTS είπε...

είναι αλήθεια ότι αυτή η μίξη συναισθημάτων (χαρά - λύπη) είναι ο κανόνας της ζωής μας και οφείλουμε να τον ακολουθούμε όπως μπορούμε καλύτερα, τις καλημέρες μου

dsquared είπε...

Ναι αυτη ειναι η ζωη, σε καποιες φιλοσοφιες-θρησκιες λενε οτι δεν πρεπει να καταπιεζεις τις ασχημες σκεψεις-καταστασεις αλλα να τις σβηνεις με άλλες ευχαριστες και πιο αισιοδοξες!


din

korinoskilo είπε...

ελιτσαμ... χερι-χερι οντως... φιλιαχ2



γνωστος... γμτ τα!!!



σαννυ... και εσυ καλυτερα :)))



γιαννη ... αυτο κανουμε... την καλησπερα μου και σε σενα



ντιν .... μου αρεσε πολυ αυτο με το σβησιμο... θα το εχω στο μυαλο μου απο δω και περα.. σ ευχαριστω :)



καλησπερες σε ολους

Miss Pink είπε...

αυτό έχει συμβεί καναδυό φορές στους γύρω μου...
εννοώ ένας θάνατος και ταυτόχρονα μια γέννηση...
να σου πω?
μπορεί πάντα έτσι να γίνεται
απλά να τυχαίνει κάποιες φορές να είμαστε "παρόντες" και στα δύο...
φιλάκι γλυκό γλυκό

iLiAs είπε...

ανάμεικτα συναισθήματα...
ζωη το λέμε εδω στη γη, κάπου αλλού ίσως εχει άλλες έννοιες!

καλη σου μερα! :)

Fri είπε...

Απρόβλεπτη ζωή, γεμάτη από στιγμές, αλλά αυτό δεν είναι το ενδιαφέρον της;
Να σας ζήσει ο μικρός!

korinoskilo είπε...

πινγκοτρελιτσα μου.... θα σου πω απο κοντα ιστοριες να τσιτσιριασεις ... ωως τοτε σμουτσ πολλα πολλα πολλα


ηλιας..... ετσι ακριβως... αχ και να ξερα αυτο το αλλου που λες.... αλλα νομιζω το ιδιο θα το λεγαν.. ζωη!!!!




φρι μου.... ναι αυτο ειναι το ενδιαφερον της ...αυτο ακριβως... να εισαι καλα φιλιαααα



καλημερα σε ολους

Klea είπε...

ας χαιρόμαστε γι' αυτούς που έρχονται στη ζωή μας με όλη μας την καρδιά.... και ας κρατάμε στη μνήμη μας αυτούς που φύγανε και αξίζει να θυμόμαστε!
Σε φιλώ πολύ πόλυ

korinoskilo είπε...

ετσι κανουμε τοσα χρονια τωρα ... ετσι δεν ειναι... σε φιλω και εγω και απο εδω :)

Κατερίνα Κασκαντίρη είπε...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!