Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Τα προσωπα του Σεπτεμβρη....


Χαμογελαστά..

Έξυπνα..

Προβληματισμένα..

Όμορφα..


Πρόσωπα ευγενικά..

Φοβισμένα..

Γεμάτα αυτοπεποίθηση..

Αυθάδης..

Γερασμένα..

Ταλαιπωρημένα..

Πρόσωπα καλοσυνάτα..

Χαρούμενα..

Επιφυλακτικά..

Πρόσωπα γεμάτα γλύκα..

Αγχωμένα..

Τρομαγμένα..

Πονηρά..

Πρόσωπα καλοπροαίρετα..

Βιαστικά..

Καταπιεσμένα..

Τσατισμένα..

Ανικανοποίητα..

Πρόσωπα ερωτευμένα..




Τα πρόσωπα του Σεπτέμβρη….

Τα βλέπεις για λίγα λεπτά ….
 Αλλά είναι σαν να σου δίνουν την ακτινογραφία της ζωής τους …


Παρτην και καντην ότι θες …. Σου λένε….
Κράτα την για σένα ή μοίρασε την …. Κομμάτιασε την ή καψτην…..

Οι περισσότεροι δεν ξέρουν καν ότι έβγαλαν ακτινογραφία….
Άλλοι το παίρνουν χαμπάρι και πάνε να την αλλάξουν … αλλά η πρώτη που βγαίνει ...


Τα πρόσωπα του Σεπτέμβρη…. Είναι μοναδική εμπειρία ….
Δοκιμάζεις  εσύ τον εαυτό σου … να τα βγάλεις πέρα με όλα αυτά τα πρόσωπα που βλέπεις απέναντι σου … και που κρύβεις μέσα σου….






11 σχόλια:

Τάσος είπε...

Μου θυμίζεις τον εαυτό μου.. Πόσες φορές τον έχω πιάσει να χάνεται στα τόσα πρόσωπα που προσπερνάει γύρω του.. μέσα του..
Καληνύχτα..

Ελιά Μαϊστρα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Miss Pink είπε...

πόσο πόσο ΠΟΣΟ μου έχεις λείψει
πόσο!!!!

όταν βάζεις ανάρτηση με γυρνάς πίσω στην αρχή της μπλογκοκατάστασης...
αχ ήταν αλλιώς

πολύ πολύ σε αγαπώ

πρόσωπο χαμογελαστό ;)
φιλάκι σβουριχτό
χιχι

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Αργω μερικες φορες να περασω απο το μπλοκοσπιτο σου αλλα δεν ξεχνω να ερθω για να μαθω νεα σου.Να εισαι παντα καλα και καλο υπολοιπο εβδομαδας!!Φυσικα μονο χαμογελαστα προσωπα με ολες τις δυσκολιες.

korinoskilo είπε...

τι σχολιο να αφησω μετα απο τοσο καιρο .......
καλημερα σε ολους σας ....

τασο .... ελιτσα..... πινγκακι ... σκρουτζ ....

να περνατε πανεμορφα .... τα λεμε ξανα τον μαιο :Ρρρρρρρρρ

Μιχάλης Κ είπε...

ΚΑλημέρα.
Αυτό το "ρο" ακόμα να μάθεις να το προφέρεις;

laminore είπε...

Καλησπέρα korinoskilo!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ειχα καιρο να ερθω απο εδω απο το σπιτικο σου.Περασα για ν'αφησω τις ευχες μου.Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!

Κατερίνα Κασκαντίρη είπε...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

Unknown είπε...

Σας ευχαριστώ για τις καλές και πολύ χρήσιμες πληροφορίες, είναι πολύ ενδιαφέρον, μου αρέσει όλα τα πράγματα που μοιράζεστε και βλέπουμε την όμορφη δημιουργία σας.
ความงาม

m.blanco είπε...

Υπέροχα τα πρόσωπα του Σεπτέμβρη αλλα και του καθε μηνα.