Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

μαζι σου αφηνω οτι αγαπω


ακουγοντας την αρβανιτακη να τραγουδαει
θελω τοσα να σου γραψω .......
πως να αρχισω και τι να ξεγραψω....
ποσα δεν σου εχω πει.....

μετα ηρθε και αυτο το μαιλ που γραφει...

φτάνεις σε ένα σημείο της ζωής σου που καταλαβαίνεις ποιος έχει σημασία, ποιος δεν είχε ποτέ, ποιος δεν θα έχει... και ποιος θα έχει πάντα. όποτε μην ανησυχείς για άτομα από το παρελθόν σου, υπάρχει λόγος που δεν κατάφεραν να φτάσουν στο μέλλον σου. χάρισε αυτή την καρδιά σε οποίον δεν θες να χάσεις το 2009,

δεν ειναι ακομη ετοιμο το πισι μου (βαρεσε μπιελα, οποτε ουτε μαιλινγκ λιστ ουτε τπτ ) για να μπορεσω να την στειλω την καρδια που εχει στο μαιλ

και αντε πες μου σε ποιον να το στειλεις που θελεις να μινει στην ζωη σου .... που δεν το ξερει ηδη,
σε ποιον που θελει να ειναι στην ζωη σου και δεν ειναι?
και οπως λεει υπαρχει λογος που δεν ειναι....
και σε ποιον που .. δεν ειναι στη ζωη σου και θα μπει το 2009
ολοι εχουν σημασια... για αυτο.... ηταν, ειναι , θα ειναι στη ζωη σου...
να το στειλω σε ολους???
την χαριζω σε ολους εσας κατ αρχην που ....
αν θελετε μενετε αν θελετε φευγετε....
που εγω θελω να μεινετε γιατι πινουμε μαζι τον πρωινο καφε ( οχι τις μεγεγακη γμτ ... τον δικο μου)
ο καθενας απο σας εχει τοση σημασια
(σ αρεσει που το ακους?)
εμενα μ αρεσει που το λεω παντως :)



Δεν υπάρχουν σχόλια: