Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

ΜΛΜ- βραβεια




Αυτός που λαμβάνει το βραβείο πρέπει να το παραδώσει σε 8 αλλα άτομα......................
..........ευχαριστώ πάρα πολύ που με τιμάς με τη φιλία σου, αποδέχομαι το βραβείο και
καθώς έχω μόνο οκτώ να επιλέξω........μπλα μπλα μπλα

Το βλεπω συχνα το φαινομενο...... εχω παιξει και εγω σε μπλοκοπαιχνιο με την ιδια λογικη

Ελα ομως που καθε φορα που το βλεπω σκεφτομαι το ιδιο πραγμα.....

MLM (multi level marketing)
Θα μπορουσε να ειναι και ... Μη Λες Μαλακιες..... αλλα δεν ειναι.
Ειναι μορφη εμποριου ... αγνωστη σε πολλους.....
και οι ανιδεοι την ονομαζουν ,,πυραμιδα,,

Ειμαι σιγουρη οτι οι περισοτεροι απο αυτους που παιζουν σε αυτης της μορφης τα παιχνιδια ετσι το ονομαζουν

Μπαινεις στη διαδικασια να το προτηνεις σε 8 ή σε 10 ή σε 110 και αυτη με την σειρα τους το ιδιο

Με την ιδια λογικη λειτουργει και το δυκτιακο μαρκετινγκ το προτεινεις σε 10 αυτοι σε 10 κτλ

Τελειως απλα... τελειως λογικα .... τελειως αθωα.....

Απλα βγαζεις λεφτα
αμοιβεσε για την προτροπη και την διαφιμηση που εκανες.

Θα μου πεις τι εχει περισσοτερη αξια? ενα βραβειο φιλιας ή κανα τριχιλιαρο?

Αντε βρε να ριξω και στα δυο μια μουντζα γιατι αυτο περνεις στο τελος ... και απο το βραβειο φιλιας... και απο το τριχιλιαρο που εξαφανιζετε σε χρονο ντε τε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: