Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

TEBE-OAEE



Με αφορμη το ποστ του Alterego που τα γραφει πολλη ωραια για το ΤΕΒΕ-ΟΑΕΕ

να σας πω την συνεχεια ........

Πριν λιγες μερες εζησα και εγω το ,,δραμα,, αυτο ....

Πρωτα περιμενα σε λαθος ουρα... μετα ενας χρηστιανος φιλοτιμηθικε να μας πει που να παμε εμεις
χωρις προστατευομενα μελη στο βιβλιαριο....

Δοξασι δεν ηθελε αλλα χαρτια εκτος απο την τελευταια πληρωμη...........

Τα καλα νεα ομως αρχιζουν οταν , πιασαμε σηζητηση με τον υπαλ που μας εξηπηρετουσε.......

-Αντε του χρονου δεν θα εχετε τετοια .......... μας λεει
-Γιατι?? ρωταει η κυρια πριν απο μενα
-Γιατι θα εχετε ηλεκτρονικες καρτες .... απανταει ο υπαλ

Ενα καμαρι ενα φουντομα μου ηρθε..... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ γιναμε ευρωπη ( που να ξερα οτι το καμαρι θα κρατουσε για λιγο)

-Θα πηγενετε σε οποιον γιατρο θελετε .........συνεχιζει
-ΚΑΙ??? ρωταω εγω ( που να μην ρωτουσα)

-Θα πληρωνετε το 50% της αμοιβης το αλλο 50% θα το περνετε απο μας
-Αν δινει ο γιατρος αποδειξη (μονολογω)

-Αλλα ............. λεει ο υπαλ και εκει μου κοβοντε τα ποδια
-Αλλα...... επαναλαμβανω εγω

-Αν καθηστερισετε εστω και μια μερα την πληρωμη.............. δεν θα σας δεχοντε ουτε σε νοσοκομειο

Ολε ολεεε ολεεεεε
Αν δεν εχεις λεφτα........ πεθαινεις στο παγκακι !!!!

Ρε τι Ευρωπη.......... Αμερικη γεινικαμε χωρις ενδιαμεσα σταδια!!!!

Εφυγα με τετοια χαρα απο την υπηρεσια ..... τοσο περιφανη που μπορεσα να σφραγισω για φετος το βιβλιαριο :ρρρρ

Δεν υπάρχουν σχόλια: