Σάββατο 2 Μαΐου 2009

Aγνωστο ουρανιο τοξο ........




Και εκεί που έβγαζα αυτές τις φωτος χτες ……….

Ντριιιιιιιιν το κινητό ……………

( δεν κάνει ντριν …….αλλά οκ ……αλήθεια έχω πολύ καιρό να αλλάξω τον ήχο…. Χμ …. Προβληματίστηκα τώρα....... αλλά πάμε παρακάτω …. Θα το λύσουμε αυτό εντος ημέρας)


Άγνωστο νούμερο αλλά όχι απόκρυψη ……..

Παρακαλώ …………..
Καλησπέρα ………
Καλησπέρα………

Έχετε ένα οικόπεδο στην Πεντέλη?............

Όχι……..

Δεν έχετε ένα οικόπεδο στην Πεντέλη που το πουλάτε?........


Αρχίζω και γελαω ……… και όλο πιο πολύ ……………

Γιατί γελάτε?

Μακάρι να είχα θα σας το έδινα ευχαρίστως

αχαχΑΧΑΧΧΑχαχαχαχααχχαχαχαΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑχααχ
και οι δυο μαζί

Καλό μήνα ……. Και σε σας …………..





33 σχόλια:

ΛΕΩΝ είπε...

Εκτός από κάμερα στο σπίτι, μάλλον πρέπει να σου βάλω και στο αυτοκίνητο!
χαχαχαχα
Καλημέρα!

gnostosagnostos είπε...

αληθεια............... εχεις?

:))

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

αυτές οι μικρές στιγμές που κάνουν τη διαφορα!
καλημέραααααα

aKanonisti είπε...

Εισαι χαρούμενος άνθρωπος...πως να μην αγοράσει κανεις τα οικόπεδα σου??
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Maraki είπε...

Τρομερη η ατακα σου!!!
Καταγραφεται!
Φιλια πολλα

kakos lykos είπε...

Τα λάθη που γίνονται στους αριθμούς τηλεφώνου κάποιες φορές έχουν πολύ πλάκα στην στιχομυθία που ακολουθεί, κάποιες άλλες φορές όμως σπάνε και νεύρα.

Στην δικιά μου περίπτωση τα νεύρα μου γίνονται τσατάλια κάθε φορά που είναι προεκλογική περίοδος.

Εδώ και 12 χρόνια έχω αλλάξει νούμερο στο σταθερό, το νούμερο που έχω όμως πρώτα το είχε η Ρηγίλλης...καταλαβαίνετε λοιπόν τι συμβαίνει, κάθε λίγο κτυπάει το τηλέφωνο για ζητήσουν τον άλφα ή τον βήτα βολευτή(όχι δεν το έγραψα λάθος) για να τους βολέψει κάπου.

Τις πρώτες δύο τρεις φορές απαντάω ήρεμα ότι είναι λάθος...μετά όμως τους αρχίζω στο δούλεμα.

Θα μου πεις γιατί δεν αλλάζεις νούμερο, τι λες;
Να την πατήσω όπως την πάτησε μία φίλη;
Στην αρχή της δώσανε ένα νούμερο που πρώτα ανήκε σε οίκο ανοχής, πήγε και το ξανάλλαξε και της έδωσαν μετά ένα που ανήκε σε ντελιβεράδικο, άσε τουλάχιστον το δικό μου είναι ενοχλητικό κάθε τέσσερα χρόνια.

Καλημέρα :)))

Γιάννης Παππάς είπε...

κράτα μου ένα οικόπεδο στη θάλασσα
να πάρω κι εγώ ένα

καλη σου μέρα

alterego είπε...

Eλενα δικο μου ειναι το οικοπεδο απλα 'Μπλεξαν οι γραμμες μας μπλεξαν οι γραμμες" χαχαχα
Καλα να περνας και χωρις οικοπεδα

THANASIS MAKEDONAS είπε...

πονηρη εχεις και τι κρυβεις μην σε πιασει η εφορια σσσσσσσσσσ μην λες τιποτα

*Κορίνα* είπε...

Έλα τώρα που δεν έχεις!
Για στο λέει ο άνθρωπος κάτι θα ξέρει!
Καλό μήνα!!

Mousikoulis είπε...

Φανταστικό το ουράνιο τόξο! Και ευτυχώς έπεσες σε άνθρωπο με χιούμορ!

Unknown είπε...

συγνώμη μήπως .....πάρνηθα...τίποτα
αν ναι τό είδα πρώτος....χαχα
νάσαι καλά....ωραίο..και φωτο υπέροχη...

korinoskilo είπε...

@λεων ...... χααχχαχααχαχαχαχ στο οκκκκ ...... αλλα του μπανιου και της κρεβατοκαμαρας θα τις δωσουμε σε αλλον:ρρρρ

@γνωστος .... ναι αλλα δεν μου αρεσε η φωνη του και δεν του το πουλαω:Ρρρρρ

@σοφια ........ ξερεις οτι μου εφτιαξε την διαθεση :)

@ακαν........ ναι δωστε μου και τα δικα σας να τα πουλησω :ρρρρ
χααχαχχαχααχχαχαχαχα

@μαρακι ....... κιςς :)

@λυκος ..... στην πρωτη τετραετια θα το ειχα αλλαξει :Ρρρρρ
το επομενο τις φιλης σου να ειναι το κτελ :Ρρρρρρρρ

@γιαννη ...... με φως τηλ ρευμα :Ρρρρρρ

@αλτερ ....... αχα!!! εσυ λοιπον ..... τωρα παει ... εγινε δικομ το οικοπεδο:ρρρρρ

@θανασης .... ας το ειχα και ας πληρωνα :)))

@αραχνουλα ........ βρε λες????

@μουσικουλης ..... θενκς .... ετσι :)

@χοουμ ...... μπριτς δικο μου ειναι :Ρρρρ θενκς :)

καλο βραδυ σε ολους :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

TYXEΡΗ ΦΙΛΗ.ΕΧΕΙΣ ΟΙΚΟΠΕΔΑΚΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΣ.ΧΕ ΧΕ!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

Καραβάκι είπε...

Bρε μήπως έχεις οικόπεδο στην Πεντέλη και το έχεις ξεχάσει;;;;;;;;Kαι είναι θαύμα εκεί πάνω... για σκέψου μπουμπού καλά...

♥ Palirroia ♥ είπε...

Το δικό μου κινητό κάνει ντριν σαν τα παλιά σταθερά (άσχετο)
Καλημέρα Λενάκι:)

korinoskilo είπε...

@σκρουτζ ...... οχι οχι το κραταω κρυφο και το κανω ποστ:Ρρρρρρρ

@γλυκα ..... ρε πες πες θα πιστεψω οτι εχω::ρρρρρρρ

@ευη ........ χαχααχ ναι τον εχω ακουσει τον ηχο τον εχουν πολλοι.... και τρομαξα οταν τον πρωτοακουσα:))


καλημερα σε ολους :)))

Sophia Kollia είπε...

Κτυπάει το τηλ. Το σηκώνω και με ρωτάει μια κυρία.
Είστε ο κ. Κ.
-Όχι, η κυρία Κ.
-Είστε υπεύθυνη?
-Σαν άτομο ,πολύ!!
Εκεί να δεις γέλια!! Ξεσυντονίστηκε η γυναίκα!
καλό μήνα

Little Hope Flags είπε...

Σωστή σε βρίσκω!!! :D

Οι φωτο τέλειες! Αλλά θα ήταν ακόμα πιο τέλειο ΝΑ ΕΜΠΑΙΝΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ Η ΑΝΟΙΞΗ!

Δε φωνάζω σε σένα...στον καιρό φωνάζω!

dsquared είπε...

Γεια σας? Η κυρια Δελαφράγκα? Ποτε μπορω να περασω να δω το οροφοδιαμερισμα που εχετε με θεα τον Θερμαικο?

din

korinoskilo είπε...

@σοφια ...... καλο μηνα και σε σενα :))) ωραιοτατη η ατακα σου :)))
ειναι ωραιες αυτες οι φασεις..... σου φτιαχνουν την μερα :)))))

@καρινα ..... θενκς :) ...... μην φωναζεις γιατι θα θυμωσει και δεν θα ερθει:Ρρρρρρρ
γιατι βρε μια χαρα ανοιξιατικες μπορες εχει :)))))

@ντιν ..... καλως το βρε :))) σε χασαμε :))) ..... οποτε θες .. για σενα ειμαστε ανοιχτα 24-ωρες το 24-ωρο :Ρρρρρ


καλο βραδυ σε ολους :)))))

dsquared είπε...

Kalws σς βρηκα οικοπεδουχα!
din

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

ΚΑΙ ΜΕ ΟΙΚΟΠΕΔΑ!! ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ...

ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΑΝ ΟΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ..

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ..
ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΣΥΝΤΟΜΑ!! ΧΕΧΕ

KaLLinaki είπε...

Ορίστε βρε ...μια χουβαρντού ανοιχτοχέρα γυναίκα!!!
Δώσε και σε μας καλέ θεία (τώρα το περιμένω το .."της θειά σου" )
καλημερούδια ;-)

Skouliki είπε...

καλο μηνα
καταρχιν εχω να δω ουρανιο τοξο 40 χρονια
αυτο μ το τηλεφωνο την χω πατησει και εγω χιιχιχ

manetarius είπε...

Άντε ρεεε... στην εποχή που όλοι πουλάνε αέρα κοπανιστό... θα μπορούσες να του πουλήσεις και το σπίτι στο Καστρί!
χαχαχαχαχααα....

Μάτα είπε...

Το δικό μου κινητό ρεύεται όταν χτυπάει...Που να δεις τι χαμός γίνεται όταν χτυπάει στο σούπερ μάρκετ!Χεχεχε!

Φιλιά

korinoskilo είπε...

@φωτεινη ..... καλο μηνα και σε σενα :))) ναι με απεραντα οικοπεδα:Ρ

@καλλη ........ χαιρομαι που απαντας μονη σου :ρρρρρρρ
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

@σκουλιξξξξξξξξξ ............ μα εισαι μονο 25 πως γινετε αυτο με τα σαραντα?:ρρρρρρρρρρρρ

@μανιταρι......... ρεεεεεεεεεε το εδωσα το καστρι πριν κατι χρονια.... σε καποιους.... να δεις πως τους λεγανεε ( χατς χρατς) :Ρρρρρρρρ
χααχαχχαχααχχαχααχ

@ματα ......... γκρουκκκκκκκκκκκκκκκ :Ρρρρρ


καλη μερααα σε ολους :)

delfinoula είπε...

Άλλη φορά να πεις:

Ω τι κρίμα.... Μόλις έδωσα το τελευταίο...

Καλημέρα και καλό μήνα!

Dr Low είπε...

Άμα σου βρίσκετε κανα οικοπεδάκι στην Αμοργό...πολύ ευχαρίστως να μου το δώσεις. Θα στο κάνω εγώ...αγνώριστο!

korinoskilo είπε...

@δελφι .... το τελευταιο το κραταω για μενα βρε ..... προικα:Ρρρρρ
αχαχχαχαχααχ
καλο μηνα :)))


@ελ...... γιατι μαρι αλλο νησι δεν σου κανει??? σε χαλαει καμια σκοπελος που θελω ενα οικοπεδακι εκει? ( θελω λεμε .. δεν εχω) :Ρ
δεν μπορω να μπω στο μπλοκ σου με τπτ ) :(((( εδω και μερες

Dr Low είπε...

κάτι έπαθαν τα μυαλά του! δοκιμασε να σβησεις τα cookies (του υπολογιστή...μη παει ο νους σου στα γλυκα και αρχίσεις το μασουλιμα) και μετά θα μπεις. Γαμώ! Είμαι και pc doc αμα λάχει! Φτύσε με ρε μη με ματιασεις!!!

korinoskilo είπε...

αυτα τα κουκις τα σβηνω ρε γμτ ........ τα αλλα πως σβηνοντε?:ρρρρρρ

φιλια πολλα μικρη :)))