Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

Σεξονόμος ..........


Παφ …. Πουφ….
Πουφ και παφ……..

Διαβάζω αυτές τις μέρες διάφορα για την απαγόρευση του καπνίσματος από 1 Ιουλίου
( θα έχουμε μπει και στο ζώδιο του καρκίνου …. Συμβολικό ) :Ρ

Διάβασα πριν λίγο την ανυπόμονη ……. …….
Φούντωσα….. και άναψα τσιγάρο ……

Δεν έχω πρόβλημα να μην καπνίζω σε κάποιο μαγαζί ……. Στο εξωτερικό έτσι και αλλιώς το κάνω …… κάθομαι έξω .. κάτω από τις ζεστές σομπουλες που έχουν τα μαγαζιά
(όταν είναι χειμώνας) …..
και απολαμβάνω εκεί τον καφέ μου ή το ποτό μου

Εκεί που δεν έχει σομπουλα……….
Καίω τα γάντια μου ……..
στην προσπάθεια να ανάψω τσιγάρο φυσικά……
έτσι βοηθώ και τις κινέζικες εταιρίες να πουλαν περισσότερα ……. ( όλα για αυτούς γίνονται τελικά) :Ρ

Και εδώ το ίδιο θα κάνω ……
( να θυμηθώ να πάρω 12-αδα γάντια σε όλα τα χρώματα )

Ο νόμος δεν είχαν πει ότι θα ισχύει από 1.1.2010???

Γιατί 6 μήνες πιο μπροστά?

Για να πάρουν μίζες από την εφαρμογή του?

Να βάλουν πάλι χέρι σε τπτ μαγαζάκια που προσπαθούν να επιβιώσουν?

Βρε κακιά λύσσα να μας βάζουν χέρι συνέχεια αυτοί οι άνθρωποι …..

Πολυ σεξομανής πρέπει να είναι τελικά ……

Πώς να μας βάλουν χέρι ….. πώς να μας πιάσουν τον κωλο……
πώς να μας πηδήξουν …..
( σε όλες τις στάσεις)

Τστστστς ………

Βρε αν το ξέραμε ότι είστε τόσο σεξομανής…….
Να σας ψηφίζαμε και εμείς ντε….
Μπας και το φχαριστιομασταν κιόλας………

Τελικά ποιο είναι πιο καλό?

Να παράγουμε καπνό στα χωράφια μας ή μεταλλαγμένο καλαμπόκι και κάθε τις ζαρζαβατικό ?

Χμ ……. Αμπεμπα μπλομ του κηθε μπλομμ ……..

Φτου και βγαίνω …..

Ρε σεις που κάνετε σχεδιακια όμορφα
( μανιταριους για σένα χτυπαει η καμπάνα)

Κάντε ρε σεις ένα να το κρεμάμε στο πέτο …… όπως το αστέρι των εβραίων επί Χίτλερ…… να μας αναγνωρίζουν εμάς τους καπνιστές από μακριά …… να μην μας βάζουν στα μαγαζιά τους μέσα ……….

Και με το δίκαιο τους οι άνθρωποι……..γιατί να πληρώσουν κανα τρικούβερτο πρόστιμο επειδή εγώ θέλω να καπνίσω πίνοντας τον καφέ μου?

Όσο για τους άκαπνους φιλους μου ………… Χε χε χε χε …….

Μη στεναχώριεστε …. Θα σας πάρω και εσάς 12-αδα γάντια …..
να μην κρυώνετε όταν βγαίνουμε έξω για καφέ …..
και καθόμαστε έξω να τον πίνουμε :Ρ

Και τώρα που το σκέπτομαι……….
Να βρε ορίστε……. Σωστότατο το μέτρο……

Έτσι μπορείς να κρίνεις και ποιοι είναι φίλοι σου και ποιοι όχι ……… ουφ!!!!

Τόση ανάλυση και τόση συζήτηση για το ποιον να αφήσεις και ποιον να κρατήσεις……

Έδωσε λύση η κυβέρνηση ΚΑΙ γι αυτό ……. Όσοι είναι φίλοι σου ….. εκεί έξω στην σομπουλα μαζι σου ……. Οι άλλοι θα με χάσετε

Αχ περναν πολλά πράγματα από το μυαλό μου ………..

Με τόσο σεξ που μας κάνουν……
το τσιγάρο μετά επιτρέπετε άραγε και που?

Οι πίπες απαγορεύονται και αυτές?

Ρε τι πάθαμε ……. Τι σεξονομος είναι αυτός ……… εμείς απλά να καπνίζουμε θέλουμε….. που μας μπλέκουν πάλι :Ρ

40 σχόλια:

Shattered Words είπε...

Δε μπορώ να σε νιώσω...συγγνώμη αγαπητή αλλά δεν καπνίζω!!!
Όμως δε με ενοχλεί και το κάπνισμα καθώς μεγάλωσα σε οικογένεια φανατικών...καπνιστών!!
Κουράγιοοο!!Αν και με την απαγόρευση,οδηγούμαστε πάντα σε αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα!!

Πολλά φιλάκια και καλό μήνα!!

Nikos V.

Tyler Durden είπε...

δεν έχω πρόβλημα με τους καπνιστές, αρκεί να κρατάν όλον τον καπνό μέσα τους!

Πολύ άσχημα αισθάνομαι όταν καπνίζει κάποιος δίπλα μου, μου κολλάει και τη μυρωδιά στα ρούχα, αλλά και η μόνιμη μυρωδιά του στόματος με φέρνει αναγούλα.

THANASIS MAKEDONAS είπε...

μην φοβασε εγω καπνιζω θα σου κανω παρεα εξω

alterego είπε...

Ελενα μην ανησυχεις. Στο δικο μου μαγαζι επιτρεπεται το καπνισμα. Βλεπεις ειδαν οτι στην Ισπανια και στην Πορτογαλια σε κατω των 70 τετραγωνικων μαγαζια, εχει την δυνατοτητα επιλογης ο μαγαζατορας, ειτε να δηλωσει καπνιζοντων ειτε οχι,και θορυβηθηκαν ισως λιγο.
Αν τελικα, λοιπον περασει ετσι ο νομος, με αυτο το παραθυρο, τοτε ισως φεξει και λιγο για μας με τα μικρα μαγαζια αλλα και για τους φουκαριαρηδες καπνιστες.
Καλο βραδυ Ελενα

Μάτα είπε...

Εδώ ισχύει η απαγόρευση από 1-1-09.
Και όχι δεν το καταλαβαίνω που δεν επιτρέπεται να καπνίσω στα μπαράκια. Οπουδήποτε αλλού ναι αλλά εκεί πάει πολύ.Εδώ σε μας έκλεισαν χιλιάδες μπαράκια γιατί κανένας δεν πήγαινε μετά την απαγόρευση και τον χαλάρωσαν τον νόμο ήδη.Ασε που έχει καταντήσει το θέμα Hexenjagd. Μόλις βλέπουν καπνιστή πέφτουν να τον φάνε...Ασε μου χτύπησες ευαίσθητο νεύρο τώρα σαν την φανατικιά καπνίστρια που είμαι.Πάω να ανάψω πούροοοοοο!!!!

ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ είπε...

Μίζες θα πάρουν τα μαγαζια..και αυτά με την σειρά τους θα ξεζουμίσουν εμάς…
Πέρα αυτού όμως έχω να προτείνω να έχουμε ναργιλιδες στις πλάτες σαν τις μπουκάλες οξυγόνου που έχουν οι δύτες…:P

tsaousa είπε...

Επειδή Ελλάδα είναι, θα πήζουν τ αμαγαζιά που θ απάρουν άδεια (να τα φράγκα) για καπνιστές και τα άλλα θα είναι σχεδόν άδεια.
Και σε 2 μήνες το μέτρο θα πάει στηνευχή.
Αφού δεν ξέρουν πώς να εφαρμόσουν οτιδήποτε.

Όσο για το σεξ...δεν νομίζω να έχει περάσει πιο ντεκαυλέ κυβέρνηση. Κ....δάχτυλο μόνο μπορούν και μας βάζουν.

fotini είπε...

ολοι λοιπον στο μαγαζι μας θα εχει ντουμανι χαχαχαχ.ειναι τελικα καλο να εχεις μικρο μαγαζι.ετσι δεν θα χρειαζονται πολλα ζευγαρια γαντια.και οσο αναφορα το πηδημα ,μας πηδηξαν μια ,μουγκα εμεις ,μας πηδηξαν δυο ,παλι μουγκα εμεις,εεεε σου λεει αυτοι το θελουν το πηδημα ,μαλλον τους αρεσει.
καπνιστες ενωμενοι ποτε ηττημενοι.

korinoskilo είπε...

@νικο ......μπα δεν νομιζω να το καταργησουν ..... αλλα οκ... να δεχτουμε και τα επακολουθα :)))

@τυλερ .. το ξερεις οτι οι καπνιστες κανουν καλητερη παρεα απο αλλους .... και γι αυτο οι μη καπνιζοντες πανε συνεχεια και καθοντε μαζι τους ε? Ε? δεν το ξερες ..... προσεξε το :)

@θαναση ..... χαχαχα να σαι καλα :))))))))

@γιωργο ...... για να δουμε .... μπορει να ειναι και ετσι....... τιιι ειπες κανεις καλο? παστιτσιο ?:Ρρρρρ χαχαχαχαχαχα
αληθεια πια ειναι η σπεσιαλιτε σας?


@ματα ...... και εδω ετσι θα γινει :))

@αντι ........ χαχααχχααχαχχαχα εγραψες :Ρ

@τσαουσα ...... μακαρι αλλα δεν το βλεπω ....βρε ντεγκαυλε ειναι σιγουρα .... αλλα γιατι νιωθουμε βιασμενοι ?:/

@φωτεινη ....... χχαχαχαχα ετσι παμε συνθημα ...... ετοιμασε καρεκλα με το ονομα μου :Ρ

καλο βραδυ σε ολους :))))))

Το χρυσό ΠιΠι είπε...

ωραία να καταργήσουν και τα λαϊκά άσματα τύπου "άναψε το τσιγάρο δως μου φωτιάαααα"

Γιάννης Παππάς είπε...

νομίζω ότι αν σκεφτούμε σοβαρά και ψύχραιμα ότι καλά είναι να καπνίζουμαι αλλα δεν μας φταίναι οι άλλοι τίποτα
θα ρωτούσα τις κυρίες που έχουν παιδιά καπνίζαν όταν είχαν μωρό στο σπίτι στο δωμάτιο του παιδιού
κιαν όχι γιατί
εγώ έχω αλεργία και υποφέρω απ τον καπνό παρόλα αυτά βγαίνω πάω παντού
σκέφτικε κανείς ποτέ ότι για ένα κέφι και μόνο υποφέρουν οι συνάνθρωποί μας
ότι μαρέσει κάνω αρκεί να μήν ενοχλώ τον συν ανθρωπό μου
πρέπει να γίνει αυτό και τα περι μαγαζιών που θα κλείσουν
ας μην΄λέμε αστεία
μηνπαίζετε το παιχνίδι των καπνοβιομηχανιών .

kakos lykos είπε...

Φυσικά όλη την ανάρτησή την διάβασα κλασικά με ένα τσιγάρο στο χέρι.
Το πληκτρολόγιο μου αν το γυρίσω ανάποδα θα βγάλει πιο πολλές στάχτες από το σταχτοδοχείο μου.
Ναι ανήκω και γω στις τσιμινιέρες.
Το μέτρο είναι ρατσιστικό, ναι μεν βλάπτει ο καπνός και μας(επιλογή μας είναι) και τους γύρω μας, αλλά ας κάνουν χώρους όπου μπορούμε να πηγαίνουμε για τσιγάρο να μην ενοχλούμε κάποιον που δεν καπνίζει.Σου λέει το κράτος για το καλό σου το κάνω βρε για να μην πεθάνεις με αργό θάνατο από το τσιγάρο...αλλά να πεθάνεις μπαμ και κάτω από πνευμονία έξω στο κρύο, που θα προσπαθήσεις να καπνίσεις.

Mousikoulis είπε...

Α ρε κορinoskilo σωστα το εθεσες το θεματακι! Και φυσικά θα σταθώ στο να σας ψηφιζαμε να μας πηδουσατε!

Αραγε αυτοι που τουσ ψηφισανε το ευχαριστιούνται το σεξακι;;; Οπως και να έχει αλλιως να σε πηδανε οι επιλογες σου και αλλιως οι επιλογες άλλων!

incalculable_factor είπε...

είμαι φανατικός καπνιστής αλλά μ αρέσει ο νόμος. Πιστεύω ότι εμείς οι καπνιστές θα κάνουμε πολλές νέες γνωριμίες βγαίνοντας έξω για τσιγάρο

ΛΕΩΝ είπε...

"Σας απαγορεύουμε να πεθάνετε από δική σας επιλογή! Σας θέλουμε ζωντανούς για να σας πεθάνουμε με το δικό μας τρόπο, για να βγάλουμε και τα σχετικά φράγκα!"
Σίγουρα είναι το λιγότερο αγένεια να καπνίζεις σε κλειστό χώρο στη μούρη του άλλου!Αλλά ας μην πάμε από την μία άκρη στην άλλη! Επιλογές και για τους δύο!
Καλημέρα σας!

@Αντιγόνη
Καταπληκτικό σκηνικό!χαχαχαχαχα

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

πρώτον το σκέφτηκαν το ξανασκέφτηκαν και άλλαξαν την ημερομηνία γιατί σου λέει αν ξεκινήσει το μέτρο καλοκαίρι που έτσι κι αλλιώς όλοι έξω κάθονται θα περάσει πιο εύκολα και το χειμώνα θα είναι παλιά νέα. και δεύτερον τι λες βρε εγωίστρια που θα είναι φίλοι μόνο όσοι βγουν έξω! εσύ τι φίλη θα είσαι που δε θα μένεις μέσα???? ε???? :PPPPPP

delfinoula είπε...

Προσωπικά είμαι παρμένη με το συγκεκριμένο μέτρο.

Δεν καταλαβαίνω το λόγο να μην υπάρχει χώρος καπνιστών και μη και πρέπει ντε και ντε να το απαγορεύσουν γενικώς.

"Θα πρέπει ο χώρος που έχει χώρο για καπνιστές να έχει πολύ καλό εξαερισμό" άκουσα κάποιον να λέει.

Και απαντορωτάω εγώ:

Δηλαδή όπου δεν καπνίζει ο κόσμος δεν είναι απαραίτητος ο καλός εξαερισμός;;;

Εδώ δεν έχετε βρει τον τρόπο να ζούμε όλοι ομαλά, δεν έχετε λύσει σοβαρά προβλήματα (νοσοκομεία χωρίς εξοπλισμό, σχολεία που καταρρέουν κυριολεκτικά και μεταφορικά κλπ.κλπ.) και μου θες να το παίξεις Ευρωπαίος παίρνοντάς μου μία από τις τελευταίες μου απολαύσεις;

Παρ'το Ευρωπαίος, κόφ'το στη μέση το τελευταίο κομμάτι δικό σου... παπάρα.

(Παρντόν για τα γαλλικά μου)

ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ "ΧΑΛΑΡΑ" είπε...

Τελικά οι στάχτες που μαζεύω στο μαγαζί δικές σου είναι;

Μπράβο Δελφινούλα, πες τους κι άλλα

delfinoula είπε...

Καφενείον Χαλαρά - μάλλον θα το κάνω ανάρτηση το θέμα όταν θα έχω κέφια.

korinoskilo - να σου πω, διάβασα ότι δεν μπορείς να μπεις στο μπλόγκι της El. Αν έχεις Μοζιλα κάνε κάποιες αλλάγες στα κουκιζ. Το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ και το έψαξα από εκεί. Τελικά μετά κόπων και βασάνων τα κατάφερα. δοκίμασέ το.

korinoskilo είπε...

@πιπι ....... τα μισα τραγουδια θα κατεργιθουν...... στο αδειο μου πακετο.....αυτο το τσιγαρο που καιειιιιιι λαλαλαλα ........ κτλ :Ρ

@γιαννη ....... το τελευταιο που θελω ειναι να ενοχλω....και οταν ειμαι με μη καπνιστες μαζι φροντιζω να μην τους ενοχλει ο καπνος μου .....το ειπα κιολας οτι δεν εχω προβλημα με το μετρο ...... εγω να σου κανω μια ερωτηση ..... οι μαμαδες οταν τρωνε μεταλαγμενα προιοντα και ταιζουν και τα παιδια τους καλυτερα ειναι??
.... αυτο που πιστευω ειναι οτι θα γινουν καποιοι διαχορισμοι...τπτ αλλο :))))

@λυκος ....... χχαχαχαχαχαχαχα ετσι ετσι ....ωραια καταλαβα.... και εσυ εξω στην σομπουλα μαζι μας:Ρρρρ καλα αυτο με το πληκτρολογιο ..... ασε .... εκτος απο σταχτες μπορει να βρεις και κανενα μπιφτεκι μεσα:ρρρρ

@λεων ...... χαχαχαχα ναι αμα το παν το πακετο τπτ 10 ευρω... εκει να δεις τι πεθαμα θα εχουμε:ρρρ

@σοφια ..... ναι και εγω το σκεφτηκα αυτο λογω καλοκαιριου .... αλλα πιστευω πιο πολυ για τις παραβασεις το κανουν ...... βρε που με λες εγωιστρια... εγω θα καθομαι μεσα και θα πινουμε δυο γουλιες και θα τρεχω εξω..... μετα θα σε παιρνω τηλ .... και θα τα λεμε.... εσυ μεσα και εγω απ εξω :Ρρρρρρρρρ
χααχχααχχαχαχααχχαχαχαχαχαχχααχ

@δελφι ....... η ελλαδα παντα παιρνει μετρα ευρωπαικα οταν την συμφερει και δεν θελει κοπο και χρηματα ..... στα αλλα μετρα ειναι παντα ζιμπαμπουε :Ρρρρρ

@καφε ........ οχιιιιι δεν ριχνω κατω σταχτες.....ετοιμασε σομπουλες:Ρ

@δελφι .... οκ θενκς .. εχεις δικαιο με εξπλορερ μπαινω θα το δω :))


καλημερα σε ολους ..... παφ πουφ :Ρ

korinoskilo είπε...

@ιν .......... χαχαχαχααχαχαχχαχα μ αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι....... καλημερα καλως ηρθες :))))))

ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ είπε...

Καλημέρα σας!!!
Σκεφτήκατε αν το ταίρι σας είναι άκαπνο και μετά από ένα εξαντλητικό ΣΕΞ σας πει…
Αγάπη μου μην καπνίσεις εδώ δίπλα μου..Βγες έξω στο μπαλκόνι…
Άντε εσύ τώρα να ντύνεσαι για να κανείς ένα τσιγαράκι….
Η μήπως θα βγεις τσιτσίδι στην παγωνιά…
Να είναι καλοκαίρι πάει και ερχεται (πάρουν και μάτι γείτονες) αν ειναι χειμώνας????

Και να πούμε και σύνθημα:)

ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΗΤΤΗΜΕΝΟΙ

(By fotini) J

Miss Pink είπε...

εδώ μή καπνίστρια... ;)

δεν με νοιάζουν όμως οι νόμοι...
με νοιάζει να με σέβονται...

δεν ανέχομαι με τίποτα τον καπνό όταν τρώω.. και είναι η μόνη φορά που θα πω σε κάποιον ακόμα και σε ξένο οτι με ενοχλεί.. και εκεί θα απαιτήσω να με σεβαστεί...

το θεωρώ πολύ βρώμικο γενικά...
και δεν αντέχω την μυρωδιά στα μαλλιά μου και στα ρούχα μου όταν ένα μαγαζί δεν έχει καλό εξαερισμό..
αυτός ο νόμος χρειάζεται...
προδιαγραφές μαγαζιών...

και αλήθεια εμείς το καλοκαίρι θα πρέπει να καθόμαστε μέσα :)

ααα.. αυτό με το πλαστικό τσιγάρο το ακούσατε???
που μοιάζει να καίει και σου δίνει την αίσθηση οτι καπνίζεις???
χαχαχα... οτι να 'ναι... :Ρ

alterego είπε...

Ελενα δεν ειναι σταθερο το σπεσιαλιτε. Για σημερα παντως εχω κοκκορα κρασατο με μακαροναδα χαχα
Καλημερα

Alks--Anna είπε...

Χαχαχαχα!!!! Ostrakoo έγραψες!!!!!
+1000!!!

Παφ-πουφ..
.. και καλημέρεεεες σας!!!

Tyler Durden είπε...

Κορινόσκυλο, δεν έχω διαπιστώσει αυτό που λες, αντιθέτως διαβλέπω μια απομάκρυνση από την διαπροσωπική επαφή με το τσιγάρο και την ενασχόληση με κινητά σε μια παρέα.

ΠΕΤΣΑ! είπε...

Σίγουρα θα γίνουν στην Ελλάδα μαγαζιά μόνο με καπνιστές...!!!!
Και τότε εμείς εννοείται πως θα πάμε στους καπνιστές....
Οι καπνιστές είμαστε οι πολλοί...!!!
Άρα όλοι θα πηγαίνουν στα μαγαζιά με τους καπνιστές και αρα όλα θ γίνουν όπως ήταν...χαχαχαα
Καλημέρα Ελλάδα !!!!


Φιλούρες!!!

Mousikoulis είπε...

korinoskilooooooo με αγνοεις!!!! Απάντησες σε ολους με την σειρά εκτός απο μένα! Καλημέρες!!!

ELvA είπε...

Δεν ειμαι καπνιστρια και δε θα κρυψω οτι με ενοχλει ο καπνος,αλλα νομιζω οτι υπαρχουν επιλογες και για οσους επιμενουν να καπνιζουν! Δεν ειναι ευκαιρια να το σταματησεις, φιλεναδα;Σε θελουμε γερη και δυνατη! :)
Για σημειωσε τωρα οτι θα εκπεμπω απο αλλου απο σημερα!Εlva´s blogΦιλια!:)

manetarius είπε...

χΑ! Παρόλο που δεν είμαι καπνίστρια, κάθομαι έξω τον χειμώνα στο εξωτερικό... γιατί ο καλός μου είναι καπνιστής! Και όταν φτιάξω την κονκάρδα "Είμαι καπνιστής από 5 χρονών", θα τη φοράω κι εγώ και θα καίω και τα γάντια μου προς ένδειξη διαμαρτυρίας ... γιατί μετά το σεξ που μας κάνουν οι κυβερνώντες.. όχι τσιγάρο... πούρο χρειαζόμαστε!!
Πάω να ζωγραφίσω τώρα...

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Το έχω πει και θα το ξαναπώ! Ο νόμος είναι ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ! Σέβομαι τους μη καπνιστές, έχει τύχει και να μην καπνίσω σε παρέες που ενοχλούνται. Αλλά γιατί δεν σέβονται την ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ να καπνίζω???? Και μην ακούσω σχόλια για το συνειδητή γιατί θα βγάλω τους καπνούς από τα αυτιά μου!

gnostosagnostos είπε...

ρε συ ..μετα το sex οχι τσιγαρο μονο πιπα...και παλι απο την αρχη
μας προσεχουν οι ανθρωποι(?) βρε!!!!:P
κοιτα να δεις υπηρξα καπνιστης 12 χρονια και το εκοψα
θα συμφωνησω μαζι τους μονο στα εστιατορια
στα club,kafe,μπουζουκια ειναι μεγαλη μαλακια να το απαγορευσουν αλλα να μου πεις η πρωτη ειναι που κανουν....???

korinoskilo είπε...

@μουσικουλινιιιιιι........... πως μπορεσααααα να μην δω τετοιο παλικαριι ...... θα με σλαπισω :))))
σορρυ ... κατι θα με αποσυντονισε :/

αλλα ρε συ ... οχι να τους ψυφισουμε αν μας πηδουσανε!!!....
παντως δεν ξερω αν το φχαριστιουντε αυτοι που τους ψυφισαν( γιατι δεν θα τους ψυφισω ποτε).....μερικοι παν παντως και τους φιλαν τα χερια ( μπλιαξ)... μαλλον καλο τους καναν :Ρρρρ


@αντιγονη .......... με το σεντονι χλαμιδα και στο μπαλκονι ...... αχχααχχαχααχχααχχαχαχααχαχχαχα και ξερω πια σκηνη θυμηθικες τωρα:Ρρρρρρ

@καθριν ..... ειληκρινα σεβομαι αυτους που δεν καπνιζουν το τονιζω ... και παντα ρωταω ακομη και στο τραπεζι οταν καποιος ειναι μη καπνιστης που δεν τον ξερω τα χουγια του ...... οποτε δεν θετω εκει το θεμα ... το θεμα ειναι οτι εχουμε σοβαροτερα προβληματα απο αυτο ... αν θελουμε να γινουμε ευρωπη .... ας φτιαξουμε ολα τα αλλα και το βλεπουμε και αυτο ....

και ναιιιιιιι εσεις το καλοκαιρι μεσα :ρρρρρρ
χαχαχαχαχααχχαχααχ

@γιωργο ....... με τσακισεςςςςςςςςςςςςςςςςς μονο που ειπες μακαρονια ( ερχομαι):Ρρ

@αλκς........ παφ πουφ και σε σενα:Ρ

@τυλερ ...... δηλ εννοεις οτι αν ενας καπνιστης και ενας μη καπνιστης παν για καφε... το τσιγαρο τους κανει να μην εχουν τι να πουν και να στραφουν στο κινητο? σορρυ δεν το εχω νιωσει αυτο ποτε...... εγω βλεπω οτι οταν μαζευομαστε καπνιστες καπου να καπνισουμε..... ερχοντε ολοι σε μας :)))
το συνδρομο να παιζουν με το κινιτο ενω ειναι παρεα.... ειναι ο κάλος στον εγκεφαλο δεν φτεει το καπνισμα :)))

@πετσες........... χαχααχχαχα εγραψες...... μηπως λες και το φιλτσανι? τετοια με προβλεψη θα βγαλεις πολυ χρημα:Ρρρ

@ελβα..... μακαρι να ηταν τοσο ευκολο οσο ακουγετε το σταματιμα ....οταν θα το βαλω παντως στο μυαλο μου θα το κανω... προς το παρων δεν το βλεπω :))

@μανιταρι .......... χχαχαχαχαχαχαχα θα μεινεις στην ιστορια για την κονκαρδα που θα φτιαξεις :ΡΡΡ θα βγει καινουργιο ειδος...... μανιταριους κονκαρδαριους :Ρρρ


@γωγω .......wb καταρχην :) σπιτακι μας και τζακι αναμενο να φευγει ο καπνος..... το καλοκαιρι στο μπαλκονι ..... να παν να χεστους.... αστους να βγαινουν μονοι τους:ρρρρρρρρρ
λολ


καλο απογευμα σε ολους :)))

evi είπε...

Αν και δε διάβασα όλα τα σχόλια,συμφωνώ με τον ΛΕΩΝ και τον Μουσικούλη.Εχεις δίκιο, και μένα θα με βρεις εκεί έξω στη σομπούλα,μαζί θα το καίμε το γαντάκι!
Να μας το κόψουν νταϊλίκι δλδ?

μ είπε...

Εμπρός γερά στο smoke-free κράτος που οραματίστηκε ο Αβραμό (και τα ευρωμουράτα αδέρφια μας)!

Καλησπέρα :)

korinoskilo είπε...

@ευη ..... καλως ηρ8ες...... το πηρα το μυνημα ...... 12-αδα γαντακια και σε σενα ...... εφτασεεεεεε:Ρ

@μανος ....... χχαχαχααχαχχα εμπρος μαρς!!!!! χαιλ!!!!
αχχαχαχαχαχαχαχα


καλο βραδυ σε ολους ...... καλα που εχουμε χιουμορ αυτο μας σοζει :))

korinoskilo είπε...

@γνωστος ... και μετα το φαι στα εστιατορια και εκει πιπα ???? :ρρρ
ελα ρε πολυ παει :ρρρρρ
χαχαχαχαχαχχχαχαχαχαχαχα


κιςς καλο βραδυ :)

Κουκουβίτσα είπε...

Eμείς πάλι μέσα θα καπνίζουμε!Ελλάδα ζούμε μην αγχώνεσαι!

korinoskilo είπε...

κουκουβιτσακι μουυυυυυ ......... ου ουυυυ καλως το ..... με βλεπεις να αγχωνομαι???? εχω πραγματα να αγχωθω ουυυυυυυυυυυ .... αλλα εκει μουλαρα :))
φιλια ερχομαι στις μελισουλες σου :))))))