Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Η εκπληξη .....


Ε ψιτ παιδιά ….. εγώ είμαι …..

Εγώ λέμε …. Το κορινοσκυλο ……. Το πραγματικό …….

Η κορινα ντε ….. εγώ γράφω σήμερα ……..

Η Έλενα είναι μέσα και κάτι μαγειρεύει ……. Βαριέται λέει να γράψει σήμερα ….

Και ήρθα εγώ κρυφά να σας πω τι έγινε ……

Σήμερα λοιπόν που έλειπε το πρωί η Έλενα …… και ξέρω είχε πάει με αυτήν την πινκ την Κατερίνα στο σαλτσμπουργκ για τούρτες ….. αμ δεν το ξέρω…. Τι νομίζουν ότι δεν διαβάζω τι γράφουν …. Αυθημερόν στο σαλτσμπουργκ…… χαααα μη γελάσω …. Ντιπ χαζές είναι αλλά δεν τους το λέω ….

Ας τες να πιστεύουν ότι τα χάφτω κάτι τέτοια ……


Εμένα μου είπε ότι θα γυρίσει γρήγορα…… τελικά γύρισε που πήγε δεν ξέρω … δεν μπόρεσα να μυρίσω και καλά τα παπούτσια της γιατί είχα άλλα στο μυαλό μου ….

Ας μην ξεφεύγω λοιπόν …… ( όπως κάνει και η Έλενα πολλές φορές….. όσο μεγαλώνω μαζί της όλο χουγια της παίρνω τι πράγμα και αυτό )

Όσο λοιπόν έλειπε είδα στην τιβι που μου την αφήνει πάντα ανοιχτή … για να ενημερωθώ και να της τα λέω μετά … γιατί λέει ότι αυτή βαριέται να ακούει τις βλακείες τους ...

( κάθομαι εγώ και τις ακούω κατάλαβες? Εγώ δεν έχω νοημοσύνη ? εγώ δεν τσατίζομαι με αυτά που ακούω?

Αλλά τεςπα πάλι ξέφυγα)

Άκουσα λοιπόν ότι σήμερα είναι η γιορτή της μητέρας …… όπα λέω!!!
Αυτό κάτι μου θυμίζει ……. Η Έλενα πολλές φορές λέει ότι είμαι κόρη της ….άρα είναι μαμά μου?........ ρε που μπλέξαμε…. Σιγά μην είναι αλήθεια…. Αλλά από την άλλη …. Με αγαπαει … με φροντίζει … με ταΐζει …. Μου αφήνει και την τιβι ανοιχτή….. ε τι άλλο θέλω ……..

Έτσι λοιπόν σκέφτηκα να της κάνω μια έκπληξη ……..

Όταν γύρισε λοιπόν …… μετά τα κουνήματα και τα γουυυυυ που της κάνω…… της έκανα και ένα πιο μεγάλο γουυυυυυυυυυ ……….
Το κατάλαβε αμέσως ……… θες να πάμε θάλασσα ?????? μου λέει ………

Το τι πηδήματα το τι χαρές το τι γαυγίσματα έριξα δεν λέγετε ( το γαύγισμα ήταν για να μάθουν και οι άλλοι στην γειτονιά ότι θα πάμε θάλασσα …… αμ πως …. Να σκάσετε από την ζήλια βρε)

Έτσι λοιπόν κατάφερα να πάμε μαζί σε ένα μέρος που μας αρέσει πολύ ….. από μικρή με πήγαινε εκεί …… το τι βιβλίο και τι εφημερίδα έχει διαβάσει εκεί δεν λέγετε……

Το τι γαύγισμα έκανα μόλις μύρισα την θάλασσα πάλι δεν λέγετε … την ξεκούφανα … αλλά τι να κάνω που τόσο μου αρέσει και είμαι ανυπόμονη ………

Αφήσαμε το αυτοκίνητο στο σπίτι ….. και άρχισε να μιλαει εκεί με τους άλλους…..
Βρε πας καλά?......... μιλάς μετά …… άντε πάμε…… και να την σπρώχνω συνέχεια ……

Καλά ντε θα πάμε …….. η απάντηση …… και μπλα μπλα μπλα….. είναι και γλωσσούδες όλα πρέπει να τα πουν τώρα?

Και επιτέλους ακούω την μαγική λέξη ……….. ΑΝΤΕ ΠΑΜΕ………

Περπατήσαμε τον γνωστό δρόμο ……. Μύρισα όλα τα χόρτα …. Όλα τα …. Άντε μην πω … μα πόσοι πέρασαν από εδώ και τα έκαναν?

Φτάσαμε εεεεεεεεεεεεεεεεε ……… σιγά αααααααα περίμενε εεεεεεε έλεγε η Έλενα αλλά ποιος την ακούει ………

Πλατςςςςςςςς μέσα στην θάλασσα ……



Αχχχχ!! τι δροσία!!......



Τινάχτηκα μετά σαν κυρία .........



Μετά το τίναγμα η Έλενα με λέει ……….
Γουρούνα …….. γουρουνίτσα μου …..
( μου έχει δημιουργήσει ψυχολογικό αλλά δεν της το λέω)







Γι αυτό και ξαναβουτιξα........




Αλλά δεν μπορώ να μην είμαι η γουρουνιτσα της




Έλεγξα και την παραλία πόσα πλαστικά έχουν αφήσει …. Άντε πάλι θα μαζεύουμε…..




Γαύγισα και έναν που έκανε πολύ θόρυβο .....




Και αφού βρέξαμε τον κωλο μας ….. και αφήσαμε τις πατούσες μας στην άμμο……

Γυρίσαμε …….. από τον ίδιο δρόμο …. Και μυρίσαμε όσα μας είχαν ξεφύγει πριν …….





Μετά κάθισαν και νταλακιασαν ένα σωρό ωραία πράγματα ….. ευτυχώς φαγαν κρέας και όχι ψάρι και μπόρεσα και εγώ και έφαγα λιχουδιές ……..

Στην επιστροφή δεν έβγαλα κιχ ….. καθόμουν σαν κυρία

Τώρα είμαι ένα πτώμα …….

Ωχ …….. φωνάζει από μέσα ότι πρέπει να κάνουμε μπάνιο ………

Την μισώ αυτήν την λέξη ……..

Ουχ ουχ ….. έρχεται να μου βγάλει το λουράκι ……. Άντε πάλι σήκωνε ένα ένα τα τέσσερα πόδια να τα κάνει μπάνιο …….. μπλιαξ ……

Θα πέσω να κοιμηθώ αμέσως μετά από το μπάνιο ( μπλιαξ) ……
Άντε σας αφήνω ….
Μου έβγαλε το λουράκι ……..


37 σχόλια:

ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ είπε...

χαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
Σαν να σας βλεπω ειναι......
Συνταξιουχα η Κορινα μας αλλα τα κουνηματα κουνηματα σαν Κυρια παντα με το κεφαλακι της ψηλα!!!

Σμουτς και στις δυο σας :)))))

Matriga είπε...

Τι γλυκιά που είναι η Κορίνα και συ Έλενά μου! Πολύ μου άρεσε η Κορίνα και η αφήγησή της. Φιλιά και να τη χαίρεσαι! xx

tsaousa είπε...

Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο!!!

ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ "ΧΑΛΑΡΑ" είπε...

Οφείλω να ομολογήσω, ότι γράφεις πολύ καλύτερα από την κυρία σου ή μαμά σου. Θα σε διαβάζω μόνο όταν γράφεις εσύ.…

dsquared είπε...

Να τριφτεις καλα και πισω απο τα αυτακια!
din

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

ΧΑΧΑΧΑ...
ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΣΑΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΑΝΤΩΣ!!
ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΟΡΙΝ-ΕΛΕΝΑ...

gnostosagnostos είπε...

γαβ γαβ γααααααααββββββ!!!!!!!!!!!

kakos lykos είπε...

Κορίνα τέλεια η βόλτα σου στην θάλασσα, αλλά μην γκρινιάζεις όταν θέλει μετά η μαμά σου να σε κάνει μπάνιο, για το καλό σου είναι.
Τι με τ' αλάτια θες να μείνεις και με την άμμο;
Μετά μιλάς για ψυχολογικά, γιατί άδικο έχει που σε φωνάζει γουρουνίτσα, καλά μη μου μουτρώνεις και γω τις φωτογραφίες σου είδα, που κυλιέσαι μουσκεμένη στην άμμο και σε αποκαλώ με την σειρά μου χαϊδευτικά έτσι...Άντε για μπάνιο τώρα και καλό και όμορφο βράδυ και στις δυο σας!!!

:)

alterego είπε...

Κορινα, υπομονη κοριτσι μου αλλα ετσι ειναι οι μαμαδες. Μην την παρεξηγεις.
Χρονια της πολλα παντως

korinoskilo είπε...

@αντιγονη .....αντιγονη μη γελας γιατι θα σε τρομαξω παλι οταν κοιμασε ( κορινα) ....... ειχε να μοιασει :Ρ
χχαχχχχχχχχαχαχαχαχαχα σκας μη γελας σε βλεπω:Ρρρρρ (λενα)


@μαρτι ....... να σαι καλα ... μας χαιρομαστε γενικος :)))))

@τσαουσα ....... :))))) σλουρπ (κορινα:Ρ)


@καφε ..... αχ ναι λεγε μου τετοια ( κορινα) ......... ωστε ετσι ε? καλαααααα καφε ( ελενα)


@ντινα........ οτι πεις θεια ντινα :Ρ ( κορινα)

@φωτεινη ....... σλουρπ ( κορινα) καλο βραδυυυυ (ελενα)

@γνωστος ....... γαβ γαβ γααβ γαβββ ( κορινα) ........ παλι με σκυλου εμπλεξες??? ( ελενα):Ρ

@λυκος ....... εσυ επρεπε να με καταλαβενεις πιο πολυ αλλα το λες τοσο γλυκα το γουρουνιτσα ,που το δεχομαι .... σλουρπ ( κορινα)


@αλτερ ..... αχ το ξερω αρκει να μ αγαπαει ( κορινα) ........ ευχαριστουμε γιωργο :))))))


καλο βραδυ σε ολους :)))))))

THANASIS MAKEDONAS είπε...

για σου κορινακι την εσκισες την κυρα σου.μηπως να γραφεις εσυ καλυτερα αν και χτες περασαμε υπεροχα με εκανες και ζηλεψα που πηγες εσυ στην θαλασσα και εμεις καθησαμε εδω

Tyler Durden είπε...

χαχα! πολύ ωραίο! καλημέρα!

delfinoula είπε...

χαχαχαχαχαχαχα. Φιλί σε σένα και χαδάκια πίσω από τα αυτιά στην σκυλούκα σου...

Καλημέρα.

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

τι τραβάς έρμο κι εσύ με τη μάνα που σου τυχε.. :PP

ELvA είπε...

Χρονια πολλα και στη..
'Mαμα', αλλα και στη χαριτωμενη, ατακτουλα
...'κορη'! :PP

Φιλια! :)

KaLLinaki είπε...

Κορινάκι, αν ισχύει αυτό που λένε ότι τα σκυλάκια μοιάζουν με τα αφεντικά τους...τότε οφείλω να ομολογήσω πως το Ελενάκι είναι μια κούκλα!

ΠΕΤΣΑ! είπε...

Εντελώς τυχαία και γώ στη θάλασσα τον πήγα χθές τον Άρη ....
Αμέσως μετά την ανάρτηση που έβαλα για τα σκυλάκια....
Άπειρο συναίσθημα έβγαλα χθές!!!]


αιντες φιλούρες!

korinoskilo είπε...

@θαναση ..... ευχαριστω θειε θαναση, παντα σκιζω :Ρ ( κορινα) ........ ετσι ε? καλα θαναση δεν ξαναγραδω ( ελενα):Ρ
αααχχαχαχαχα


@τυλερ ..... καλημερες σλουρπ απο κορινα :)


@δελφι ...... σε λατρευω οταν με χαιδευεις πισω απο τα αυτακια ( κορινα) ...... φιλι μικρη( ελενα)

@σοφια ...... αχχχ τα ξερεις απο πρωτο χερι :Ρρρρ (κορινα)
κομμενα τα παγωτα με σαντυγι ( ελενα):Ρρρρ

@ελβα ........ φιλια πολλα και απο μας :)))))))))

@καλλη ...... ειναι ειναι ( κορινα) ...... κουκλαρα ρε οχι απλη κουκλα :Ρ ( ελενα)


@πετσες ........ φυσικο ειναι .... και να βγαζεις παντα :))))))
σλουρπ απο κορινα ( στον αρη οχι σε σενα):Ρρρρρ


καλο μεσημερι σε ολους :))))))

Shattered Words είπε...

Aαα...μια χαρά περνάτε εσείς απ'ότι βλέπω!!
Πάντα έτσι!!Να χαίρεστε!!

Φιλάκια.

Καλό μεσημέρι!!

Nikos V.

Skouliki είπε...

Και μετα σου λενε σκυλισια ζωη :))

χρονια πολλα στις μανουλες

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Καλό καλοκαίριιιι Κορίνα και Κορινομαμά! Η Μέτζυ αναρωτιέται πώς είναι η θάλασσα!

ΠΕΤΣΑ! είπε...

Πάντα με βγάζει και μάλιστα μεγάλες βόλτες και πολλές φορές και στη Θάλασσα....: ΑΡΗΣ!

korinoskilo είπε...

@νικος ....... οτι μπορουμε κανουμε :))) φιλια


@σκουλιξ ....... γιατι βρε εχεις παραπονο απο την σκουλικισια σου ζωη ?:ρρρρ


@γωγω ....... θενκςς επισης :)))
ε καιρος να το πας σε καμια παραλια.... ειμαι σιγουρη θα ξεσαλωσει :)))


@πετσες-αρη ....... ειναι καλος μπαμπας να τον λατρευεις :))))


καλο βραδυ σε ολους :)))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΨΟΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΙΣ ΜΑΝΑΔΕΣ.

Γιάννης Παππάς είπε...

αντε καλη αρχή στα μπάνια και μηνξεχνάτε το αντιηλίακό μην καείτε κιόλας

καλη σου νύχτα

Miss Pink είπε...

χμμμμ.....
τώρα εσένα μικρή δεν ξέρω ακριβώς τι να σε κάνω...
χαζές μας είπες...
ψεύτρες μας είπες...
χμμμμ...
όμως μετά είδα τις φώτο σου
και ομολογώ δεν μπορώ να αντισταθώ σε τόση ομορφιά...
ε ναι λοιπόν... ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΏ... :Ρ
δεν σου έφερα δωράκι απο Αυστρία γιατί δεν είχαν έτοιμο αυτό που ήθελα.. το παρήγγειλα όμως και το άλλο ΣΚ που θα ξαναπάμε θα το έχεις..
τι???
δεν σου το είπε???
Έλενααααααααααα..
ξέχασες να πείς στο παιδί οτι καθιερώσαμε το αυθημερόν για τούρτα????????
τστστσ.. ξέρω γιατί...
γιατί σε λίγο καιρό θα πάρει άλλη τον τίτλο της γουρουνίτσας... χιχιχι
ευτυχώς δεν έχω σκύλο :))))

Dr Low είπε...

Συγνώμην...αλλά όταν λες ρε Κορίνα ότι παίρνεις τα χούγια της μαμάς σου τί εννοείς? Κυλιέται κι αυτή στα χώματα? Και άντε...αν κυλιέται με άλλον μαζί, χαλάλι της. Αν κυλιέται όμως μόνη της να της πεις να το προσέξει!
Φιλάκια στη μουσούδα! Άααααρφ!

Μάτα είπε...

Γουφ...γουφ...Κορίνα...είμαι ο Τάμπυ της Μάτας...κι εγώ σιχαίνομαι το μπάνιο...αλλά ευτυχώς μετά παίρνω μπισκοτάκι και παρηγοριέμαι...γουφ...

Φιλιά

korinoskilo είπε...

@σκρουτζ.......... θενκς ειμαστε :))))



@γιαννη ........ μερσι επισης... οχι δεν το ξεχναμε ποτε:))))

@κατερινα ........ευχαριστω που με συνχωρεις θεια κατερινα ....αλλα την αληθεια ειπα.... πατε να με κοροιδεψετε και δεν τα σικονω κατι τετοια ( κορινα) ..........
δεν με χαλαει το γουρουνιτσα βρε ..... αρκει να μην πρεπει να κυλιεμε στην αμμο :Ρ ( ελενα)


@ελ ...... οχι δυστυχως δεν κυλιετε στα χωματα ουτε μονη ουτε με αλλον ... το εχω παραπονο να μου κανει παρεα σε αυτο ( κορινα):Ρ


@ματα-ταμπυ........... και εγω κατι sokopops ..... αλλα και παλι δεν μου αρεσει ...... σλουρπ ( κορινα)



καλημερααααααααααααααα σε ολους :)

manetarius είπε...

χαχαχαχαααα... τέλεια η γουρουνίτσααααα..!!!

Unknown είπε...

Κορίνα , θα πάμε πάλι μαζί???
εε? τι λες να τους αφήσουμε όλους σπίτι και να το σκάσουμε παρέα για την θάλασσα!

Besixdouze είπε...

βρε κοίτα πώς έγινες!Πώς να μην σε λένε γουρουνίτσα μετά! Άντε μπάνιοοο (τι απαγορευμένη λέξη κι αυτή!)!

ΛΕΩΝ είπε...

Κορινάκι μου...τελευταία και καταϊδρωμένη που λένε!Πολύ ωραία περνάς με τη μαμά, εεεε? έτσι μπράβο την έχεις καλά εκπαιδεύσει!!!!!
Πολλά φιλιά στην έλενα και σλουρπ!

korinoskilo είπε...

@μανιταριους ........ μερσι σλουρπ ( κορινα)


@μπεσιχ........ καλως την ....ε ναι μας αρεσουν οι γουρουνιες :)))


@λεων .......... αντε μαρακι ..... εσενα περιμενα για να παω να ξαναγινω γουρουνιτσα:Ρρρρ
σλουρπ


καλο μεσημερι σε ολους :)

korinoskilo είπε...

@δημητρη ........ δεν παω με ξενους βολτες ( εκτος αν εισαι κουκλος μαυρουλης και τζεντελμαν):Ρ
( κορινα)

Καραβάκι είπε...

χαχαχχαχαχαχχαχα Κορίνα!Είσαι απίστευτη!βΡΕ ΖΟΥΛΕΎΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΠΑΝΙΟΟΟΟΟΟΟ!

korinoskilo είπε...

ελα ελα και εσυ γλυκα..... να γινουμε μαζι γουρουνιτσες..... σλουρπ ( κορινα)