Σάββατο 23 Μαΐου 2009

Πρώτος και με διαφορά......


Αυτό το να ξυπνάς αναμνήσεις που ήταν καταχωνιασμένες το έχω πάθει πολλές φορές εδώ διαβάζοντας διάφορα ….

Η Γωγώ τώρα λέει να ξυπνήσουμε μια από τις πιο γλυκές αναμνήσεις ……

Αυτή του πρώτου έρωτα …….

Δεν το είχα πάρει χαμπάρι ότι ο Νίκος ήταν ερωτευμένος μαζί μου ( ντουγανι από τότε)

Μόνο όταν μου χάρισε εκείνο το λουλούδι καθώς κατεβαίναμε την πλαγιά από το σχολείο για τα σπίτια μας άρχισαν να χτυπαν καμπανάκια …..

Για σένα …….
Και ένα βλέμμα γλυκό …….
και έφυγε τρέχοντας ……..

Ομολογουμένως ήταν κούκλος …….
Μελαχρινός …… γεροδεμένος
( από τότε τα ίδια γούστα γμτ)

Ήταν αρχές τις σχολικής χρονιάς
και πηγαίναμε πέμπτη δημοτικού …….

Δεν χρειάστηκαν ποτέ παραπάνω λέξεις ……
απλά από τότε τα ,,είχαμε,, …

Με πρόσεχε όταν πηγαίναμε βόλτα με τα ποδήλατα …….

Μου έδινε το χέρι του να ανεβώ στα κάγκελα …..

Με σκουντούσε όταν έκανα κούνια …….

Με άφηνε να κερδίσω όταν παίζαμε πινγκ πονγκ ……

Τον καμάρωνα όταν έπαιζε ποδόσφαιρο ……

Θύμωνε και κοιτούσε τον δάσκαλο με μίσος όταν με χτυπούσε με την βέργα στην ανοιχτή παλάμη …..
γιατί άλλο?
Γιατί μιλούσα με την διπλανή μου ( κλασσικά)

Φυσικά μέσα στην αίθουσα πάντα σε οπτική γωνία να βλεπόμαστε

Τι ματιές γλυκές ……..

Και φυσικά το ξεραν όλοι ….. συμμαθητές ….. γονείς ….

Αφού τα είχαμε!!!!!
( γιατί να το κρυψομεν άλλωστε)

Το να σε ακουμπήσει ούτε λόγος τότε……..
στην έκτη δημοτικού πήρα ένα φιλί στο μάγουλο ……
πρέπει να ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά που κοκκίνισα σε φιλί

Πέρασαν τα χρόνια …… αλλάξαμε σχολεία …..
έπρεπε να φύγω από κει που μεγαλώσαμε …..

Όσες φορές και να πήγαινα ….. δεν τον είχα δει ποτέ ……..

Ώσπου το δεύτερο καλοκαίρι που πήγα να δουλέψω εκεί τον είδα μια μέρα από μακριά……

Εγώ οδηγούσα το πρώτο μου τουτου……… μόλις το είχα πάρει …..

Λεναααα ο Νίκος …….. ( η μαμά από δίπλα)
( κόντεψε να μου φύγει το τιμόνι από τα χέρια…… μου έφυγε δηλ …. Αν δεν το κρατούσε η μαμά ακόμη θα πλήρωνα καμία βιτρίνα που θα είχα πέσει μέσα)

Στεκόταν όρθιος μπροστά στο παγωτατζιδικο που πηγαίναμε πάντα…… που υπήρχε από πάντα εκεί ………

Σταμάτησε να μιλαει με τους άλλους……. Και έριξε ένα μεγάλο ,το ίδιο γλυκό , χαμόγελο …..
και πήρε ένα ακόμη μεγαλύτερο
(η μαμά κρατούσε ακόμη το τιμόνι )

Να είσαι καλά όπου και να είσαι …….
Νομίζω είσαι ακόμη εκεί …..





Μαρια ( σπειν) … … τσαουσα….. καφε….. ρεπανι ….. ευη …. Αντι ….αλτερ … πινκοκαθριν ….. ειστε οι επομενοι … δωστε εσεις στους αλλους





52 σχόλια:

ADE GIA είπε...

Το καλυτερο που εχεις γραψει.Σε καταλαβαινω,η τρυφεραδα του αξιζει οσα ολοι γραφουμε.Αν ετσι νοιωθεις εχεις σωσει το καλυτερο κομματι απο σενα.Που σε κανει να νοιωθεις καλα.Οτι καλυτερο,ημερεψε η ψυχη μου.Νασαι καλα!

Giannis Ianossss είπε...

Ελπίζω να σε κέρασε παγωτό (για το καλό του) :Ρ

tsaousa είπε...

Εύχομαι να έχεις έναν Νίκο στη ζωή σου πάντα...

Ευχαρίστως να γράψω, ευχαριστώ πολύ που με καλείς, αλλά προσδιόρισε ηλικία. Παιδικός, εφηβικός, πλατωνικός; Έχω από όλα τα είδη η άτιμη. :)))))

Perseus76 είπε...

ωραία ανάρτηση
αλλά εκεί που διάβαζα οτι κατέβαινες σαν την Χάϋντι την πλαγιά να πας στο σχολείο...μου πετάς το πινκ-πονγκ και ξενέρωσα...

αυτές οι αναμνήσεις είναι που πλάθουν τον προσωπικό μας παράδεισο γιατί πάντα είναι οι πιό γλυκιές.

THANASIS MAKEDONAS είπε...

Αυτοί οι παιδικοί έρωτες χαράζονται βαθιά στην μνήμη του τότε παιδικού μας μυαλού και αφήνουν μια γλυκιά ανάμνηση σαν πραμύθι.Πάντως τσέντλεμαν ο Νικολάκης που απο ότι κατα[άλαβα την πρόσεχε την μικρή ελένη.Σου εύχομαι να βρείς έναν παρόμοιο έρωτα στην ζωή σου αν δεν τον έχεις βρεί ακόμη.

ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ "ΧΑΛΑΡΑ" είπε...

Μπα σε καλό σου. Με έκανες να κάνω «μπάνιο» με μια ανάμνηση που χρόνια τώρα την έχω βάλει στην απομόνωση. Πάντως όπως κάθε Σάββατο, γράφω για τα παλιά μου, αν και αυτό το θέμα το είχα προγραμματίσει για πολύ αργότερα, εντούτοις το έγραψα σήμερα. Τι να κάνουμε αφού το ζήτησε το Κορισνόσκυλο…Στους φίλους δεν χαλάμε χατίρι μπρε…

fotini είπε...

ομορφες αναμνησεις τρυφερες.αλλες εποχες,αλλα χρονια τα παιδικα.και ετσι γινεται σχεδον παντα με τον πρωτο πλατωνικο σου ερωτα,τον ανεβαζεις σε ενα βαρθρο ψηλα που ειναι αδυνατον να τον ακουμπισει κανεις και να πεσει.
καλημερα.

korinoskilo είπε...

@αντε γεια .........βγηκε οπως ειναι μεσα στο μυαλο ...... και εσυ να σαι καλα :)


@γιανν .... συν τις αλλης ειναι καιεξυπνος ... αχχχχ!!!! :Ρ

@τσαουσα....... οτι γουσταρεις εσυ πιο πολυ να πεις :)))))

@λυκος ... ε τι να κανω αφου ηταν το αγαπημενο μας παιχνιδι .... να ωραιοποιησω οτι παιζαμαι γιατρος και νοσοκομα?:ρρρρρρρρρρ


@θαναση ..... ετσι ακριβως οπως τα λες :))))))

@καφε ....... ερχομαι ερχομαιιιιι


@φωτεινη ......... ειναι κουκλος οταν στεκετε εκει στο βαθρο ομως ε?
χχαχαχαχα.......
ελπιζω να σου δοσει πασα ο γιωργος ;)



καλημερααααααααααααα σε ολους :))))))))

Tyler Durden είπε...

οι ανολοκλήρωτοι με ανταπόκριση είναι και οι καλύτεροι. :Ρ

Vrakas Kostas είπε...

Την ..ατυχια μεσα...
που δεν ειμαι μελαχροινος;)

Καλημερα Λενιω και καλο ΣΚ ευχομαι!

Miss Pink είπε...

ένα έχω να πω...
τι τραβάνε οι έρμες οι μάνες..
χιχι..
για τα υπόλοιπα με καλύψανε οι πρωγραψίσαντες ;)
δεκτή η πρόσκληση.. πάω να ξεσκονίσω μνήμες :)
μουτς

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

"τα είχαμε!!"
αχχχχχχχχχχχχ

Little Hope Flags είπε...

Αχου μωρέ!! Τι τέλεια που είναι τα παιδάκια και οι έρωτές τους! Γουτσου!!!

Φιλιά korinaki!

kakalon είπε...

Γιατί βρε πουλάκι μου δεν κατέβηκες από το του του ;

KaLLinaki είπε...

Πολύ τρυφερό το κόνσεπτ!
Τέτοιοι γαμπροί σπανίζουν βρε...και τον άφησες να φύγει;...τστστστσ
:-)

alterego είπε...

Ελενα σαν μνημοσυνο μου φαινεται το θεμα. Εις μνημην του πρωτου μας ερωτα!!
Το εκανα ομως και εγω!!!! χαχαχαχα
Καλο Σαββατοκυριακο.

delfinoula είπε...

Άντε μωρέεεεεεε...

Γλυκάθηκα...

Σε καλό σου.

Καλό Σ/Κ.

♥ Palirroia ♥ είπε...

Εγώ πάλι Λένα μου στο δημοτικό δεν είχα ερωτά. Η καρδιά μου μια φόρα χτύπησε πάρα πολύ δυνατά στην εφηβεία και έχω γράψει στην αρχή του μπλογκ μου όλες τις λεπτομέρειες.... Αν και δεν αρνούμαι ποτέ παιγνίδια εδώ δεν θα συμμετέχω γιατί είναι επώδυνο εκτός των άλλων.......

Mousikoulis είπε...

Αυτές είναι αναμνήσεις! Πολύ καλό ρε Λένα!!! με κορυφαία ατάκα το

"Αφού τα είχαμε!!!!!
( γιατί να το κρυψομεν άλλωστε)"

Τέλειο! Φιλια!

dsquared είπε...

Bre τι μου θυμησες τωρα. Βασικα δεν τα πηγαινα καλα με τους ερωτες μεχρι να ενηλικιωθω ή ετσι νομιζα.

din

Γιάννης Παππάς είπε...

ρε μπας και τον παντρεύτικες και μας το κρύβεις τέτοιο παιδί

και με χαμόγελο..
καλη σου μέρα

ELvA είπε...

θα συμφωνησω με τη dsquared μια και εγω δεν τα πηγαινα καλα στον..τομεα
αυτον! :) Ολο δυσκολες περιπτωσεις! :PPP

korinoskilo είπε...

@τυλερ ...... σε κεινη την ηλικια ναι ... τωρα προτιμω να τελειωνω:ρρρρρ


@κωστααααααααααα ..... χρονια πολλαααααααα ...... ειμαι συνηδητοποιημενη..... απο δω και περα ....ή γριζομαλης...ή με κοιλιτσα...ή φαλακρος:ρρρρρρρρρρ


καθριν ....... ;) φανταζομαι τωρα και την δικη σου μαμα.... ολο με τραυμαπλαστ και με οινοπνευμα στο χερι ηταν:ρρρρρρ


@σοφια ... εμ . αφου τα ειχαμε:ρ


@καρινα ....... γουτσου δεν θα πεις τπτ .... εμ δεν εχουν αποθιμενα τοτε ;)

@κακαλον ...... γιατι μερικες φορες δεν κανουμε τις μαλακιες που πρεπει να κανουμε :/

@καλλη...... γιατι ποτε κανεναν και σε κανενα κονσεπτ δεν τον ειδα για γαμπρο :Ρ

@γιωργο ..... μπα εμενα καθολου σαν μνημοσυνο δεν μου φανηκε.....γιατι δεν εχει πεθανει μεσα μας τιποτα απο ολα αυτα ;)
ερχομαι να διαβασω :)


@δελφι ...... πιες πιες νερο :**

@ευη ...... δεκτο :)


@μουσικουλης .... φιλιααα :)))


@ντινα ....... μαλλον θα το νομιζες .. αν δεν σου δωσει κανεις πασα.... σου δινω για να δουμε τι νομιζες:Ρρρρρρ

@γιαννη ....... αν τον παντρευομουν τοτε θα ειμουν χωρισμενη σιγουρα σημερα :ρρρρ

@ελβα ..... ελα παρε πασα να μας τα πεις ..... δεν το ξερα να σας πω πρωτες εσας τις δυο :ρ
μ αρεσουν οι δυσκολες περιπτωσεις:Ρρ


καλο μεσημερι σε ολους :)))))))

aKanonisti είπε...

Χμ...με έβαλες σε σκέψεις....
Ποιός ήταν ο πρώτος μεγάλος έρωτας???
Κάθε φορά νομίζω πως είναι ο τωρινός....
(μάλλον φταίνε τα γεράματα...)

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Πίκραααααααααααααα


:-)))))

kakos lykos είπε...

Πολύ τρυφερή η ανάμνηση του πρώτου σου έρωτα!
Τέτοιους έρωτες αξίζει να τους θυμόμαστε!

Καλησπέρα Korinoskilo :)

Maraki είπε...

Καλησπερα Λενα!
Όμορφη και αυτή η αναρτήση σου με την αναμνηση του πρωτου ερωτα.
Τι όμορφα που τα περιγραφεις...
Κάπως έτσι ήταν και η δική μου εμπειρία...
Πέμπτη δημοτικου με ενα παιδι της γειτονιας μου..τον Γιωργο.
Μελαχροινος, πιο ψηλος απο μενα, με δυο ελιες, τυπου Κροφορντ, πανω απο το χειλι στα αριστερα...
Δεν κρατησε πολυ... μονο 4 μερες...δεν θυμαμαι γιατι αλλα ομως θυμαμαι το πρωτο φιλι στο μαγουλο!
Φιλια πολλά!

ΛΕΩΝ είπε...

Δεν είναι μόνο το πρώτο σκίρτημα που κάνει τα πράγματα να φαίνονται τόσο ρομαντικά! Είναι κι η αγνότητα της τότε ψυχής μας που όσο μεγαλώνουμε....μπασταρδεύει!
Μουτς μουτς πειρασμέ !!!!!

Δημητρης είπε...

Αν νομίζεις είναι και θα είναι όσο νομίζεις... αυτό έχω να πω εγώ...
Την καλησπέρα μου!

Unknown είπε...

πολύ ωραίοι οι παιδικοί έρωτες....μένουν αξέχαστοι...τόσο αγνοί...νάσαι καλά ωραία θύμιση

korinoskilo είπε...

@ακανον.......... χααχχααχαχαχαχαχ ετσι ειναι μετα τον πρωτο ..... αρχιζεις και μπερδευεσε:ρρρρρρρρρ
και εγω το εχω αυτο.... και ειναι ωραιο πραγμα να νομιζεις οτι ειναι ο πρωτος... αρα τον ζουμε καθε φορα ;)



@λυκος ...... ναι ειναι απο αυτα που αξιζουν :)))


@μαρακι ........ τσατ πατ ξεμπερδεψες:ρρρρρ
φιλιι


@λεων......... οπως το ειπες μπασταρδευει... ερχοντε και κολαν τα αποθυμενα το ενα πανω στο αλλο ... πολλες φορες γινοντε τοιχος.... και αντε να το γκρεμισεις :/


@δημητρη ..... καλησπερες καλως ηρθες ...και καλα κανεις και τα λες :))))

@χοουμ ...... μενουν οι ατιμοι :)) καλως επανηλθες :))


καλο βραδυ σε ολους :)))

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Εγώ τέτοιο αγοροκόριτσο που ήμουν δεν έχω κανένα παιδικό έρωτα, τς.
Πάντως το σκηνικό που ξαναβλέπεστε μετά από τόσα χρόνια μου κάνει πολύ όμορφο. Υπάρχει όμως ο κίνδυνος να ξενερώσεις επαρκώς και να σου κατασταφεί το τρυφερό της φαντασίωσης

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

AYTEΣ ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΩΡΑΙΟΤΕΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΟΝΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Φωτεινή Κανάκη είπε...

Υπέροχη ανάρτηση με όλα τα συναισθήματα της αθωότητας!!!!!!Χάρηκα που σε βρήκα!!
Καλή Κυριακή!!!

korinoskilo είπε...

@ελενα ...... καλως ηρθες :)) .... ναι υπαρχει ο κιδνυνος να ξενερωσεις παντα με ανθρωπους που εχεις να δεις ή να μιλισεις για χρονια .... δετς λαιφ :)))))



@σκρουτζ ...... και εσυ να εισαι καλα :))))


@μιου .......καλως ηρ8ες :)))) θενκς :))))))


καλημερα σε ολους :)))))))))

stratos o ψήστης είπε...

Όμορφες και γλυκές αναμνήσεις..παιδικοί έρωτες αξέχαστοι...Λένα μου είμαι απαράδεκτος... νόμιζα ότι πέρασα να σου πω χρόνια πολλά....να είσαι καλά και ευτυχισμένη!

If...ιγένεια είπε...

Ανατριχιασα ρε.. Φιλια στα μουτρα.

dsquared είπε...

Ενας μεγαλος μου ερωτας ηταν ο Τασος. Πρεπει να ηταν αρχες δημοτικου, αυτος ηταν ενα χρονο μεγαλυτερος μου. Μεναμε στην ιδια γειτονια. Λιγομιλητος και μυωδης. Ποτε δεν του ειπα οτι μου αρεσε.
Τι να κανει αραγε? Αν δεν εχει γινει ντιλερ ή μπραβος, θα ειναι παντρμενος με 4 παιδια σε λαικη περιοχη. Μπορει βεβαια να τον εχουν φαει λαχανο...
din

Alks--Anna είπε...

Ααχ,τι όμορφη ανάμνηση,τι γλυκιάα!!

αλλαααά ναι ρε συ,μετά από ένα τέτοιο χαμόγελο ,έπρεπε να κατέβεις απ'το τουτου....

Μάκιααα!!!

ChicaGriega είπε...

Πάρα πολύ γλυκιά ιστορία! Μακάρι να ήταν έτσι η αντίστοιχη συνάντηση που βίωσα και γω πριν λίγες μέρες .. Κρατάμε γερά στις αναμνήσεις!

ADE GIA είπε...

Για πρωτη φορα διαβασα οσα σου γραψανε,χαρα στο κουραγιο σου και μονο να τους διαβαζεις!Διαλεξε.Ξεσκαρτισε.Κολακευεσαι μεν,δεν αξιζει δε.Αν τοχεις αναγκη,κανω τουμπεκι.Μα δεν νομιζω.Μια χαρα στεκεσαι στα ποδια σου.Κουρασμενος αποψε,ηθελα να σου πω,καλη νυχτα.

korinoskilo είπε...

@στρατος ....... και εσυ να σαι καλα :)))))) θενκς :)))

@ιφ .......φιλια καλα κουραγια :)))))


@ντινα ...... αχ αχ αχ απο μικρη δεν τα λεγες..... αντε να μεγαλωσεις να αλλαξεις:ρρρρρρρρρ


@αλκς ........εχω εμπιστοσυνη στην ζωη ..... ξερεις τι κανει :)))))

@τσικα ........ξενερωσες με τον πρωτο σου ερωτα????


@αντε ........ οτι κοροιδευεις στο κεφαλι σου ερχεται λεμε εμεις εδω:Ρρ
και κουραγιο εχω και υπομονη εχω.... και ξερω ποιος γραφει γιατι το νιωθει και ποιος για να χαμε να λεγαμε ..... δεν κολακευομαι ..... τις περισσοτερες προβληματιζομαι :)))
ευχομαι να ειχες ονειρα καλα......
καλημερα πια :)



την καλημερα μου σε ολους :)

Matriga είπε...

Καλημέρεςςς! Τι γλυκά που μας τα περιέγραψες...
Αυτές οι αναμνήσεις μας μένουν και μας κάνουν γλυκιά συντροφιά στην υπόλοιπη ζωή μας αραιά και που, αλλά τόσο τρυφερά!!

Φιλούδια

dsquared είπε...

Ετσι ειμαι ακομη, μουγκα στην στρουγγα. Μια φορα ειπα σε εναν οτι τον θελω τρελα και δεν με πιστευε με τιποτα.
din

manetarius είπε...

αααα... παγωτατζής είναι;;; :ΡΡ :)))

kostasst είπε...

Τι ωραία που τα γράφεις! Εμένα όταν ήμουνα μικρός μου άρεσαν οι μεγαλύτερες και καταλαβαίνεις πόσο δύσκολο ήταν το εγχείρημα. Ποιά γυρίζει να κοιτάξει μικρότερο σε εκείνες τις ηλικίες;

korinoskilo είπε...

@μαρτι.......ναι η γλυκα παραμενει :))))

@ντινα ..... ειμουν σιγουρη .... δοκιμασε ξανα παντως... δεν χανεις ποτε :))))))

@μανιταρι ...... αν ηταν παγωτατζης θα ειμουν ακομη μαζι του ρε ... χανω τετοια?:ρρρρρρρρ

@κωστα ....... σου φυγε το βιτσιο ή επιμενεις?:ρρρρρρ



καλησπερα σε ολους :)))

Ανώνυμος είπε...

Ο Νικλολας απο χαμόγελα αλλο τίποτα...στο διαταυτα ομως κατσικα.

Alks--Anna είπε...

χμμ,ξέρω πολύ καλάα!!
γιατί ναιαι,η ζωή αγαπάει αυτούς που την περιμένουν στη γωνία με ένα 'λουλούδι' στο χέρι!!!
...και συ εκεί λοιπόν...
..και αυτή τη φορά το τουτου στο πάρκινγκ..:pp:))

φιλάκιαααα!!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

παρα παρα πολυ γλυκό!!!! Αχχχχ...

μου θύμησες τα δικά μου παιδικά ερωτικά σκιρτήματα!!!!!


σε φιλώ!!! Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

korinoskilo είπε...

@θαλασσοκρ.......... κατσικα?

@αλκς ...... αχαχχαχαχαχαα αν ειναι κατι το αφηνω και μεσα στη μεση του δρομου πια το τουτου ;))))))

@μικρο ........... ετσι ετσι να θυμομαστεεεεεε :))))))))


καλο βραδυ σε ολους :)))))

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Αργησα αλλά ήρθα! Και γιατί δεν τον ψάχνεις καλέ? Ετσι να δεις τί κάνει! Θα χαρεί πιστεύω!

korinoskilo είπε...

ιουυυυυ ιουυυυυυυ θες να ψαχνουμε παλι τι θα γραφει το πανό :ρρρρρρρ