Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Η φαντασια μου τα φτεει ........


Γιουχουυυυ


Ουυυ ουυυυυυ


Χελοοοο ουυυυυ

Εγώ είμαι πάλι η κορινα
Βρήκα ευκαιρία να τα πούμε λίγο
Η Έλενα είναι μέσα στον καναπέ με το ροζουλι της
(λύσσα με αυτό το ροζουλι πια μας τα χει πρήξει)

Βασικά θέλω να κάνω παράπονα γιατί τις τελευταίες μέρες έλειπε πολύ από το σπίτι ….και είχε και κάτι μπουμπουνητά και εγώ μπρρρρρ τρέμω ολόκληρη όταν μπουμπουνίζει .

Αλλά είναι άτιμη ….. μου έφερε κάτι κρεατάκια μούρλια και εγώ τα ξέχασα αμέσως όλα .

Μιλαει και με αυτήν την Άλεξ συνέχεια στο τηλ και κάτι λέει ότι μπήκαν τα πράγματα στην θέση τους και σε άλλη θέση και άλλα αποτελέσματα …..

ουφ… δύσκολα αυτά για μένα …..
αλλά εγώ είμαι με το μέρος της ότι και να κάνει

Μέσα σε αυτά τα πράγματα λοιπόν που άλλαξαν είναι και κάτι βραβεία λέει που τα κρέμασε πάνω από την μαξιλάρα μου

Όσο έλειπε πήγα να διαβάσω τι λένε ….
Είναι και αγγλικά γμτ και δεν τα σκαμπαζω τόσο καλά… αλλά κάτι για φαντασία λέει…..

Βραβείο φαντασίας?????


Γιουπιιιιιιιι πήραμε βραβείο οοοοοοο


δεν φταιςςςςςς εσυυυυ η φαντασια μου τα φτεειιιιιι
γιαουυυυυυυυυυυυυυυλλλλλλ

Κάτσε λίγο ….. φαντασία ? πια φαντασία ….

Αυτά που σας γράφει βρε είναι από την ζωή της άμα αρχίσει τις φαντασίες καήκατε


Μεγάλο ψώνιο σας λέω ….
Σαν και μένα ένα πράγμα ….

Που τώρα με τα βραβεία πάνω από το κεφάλι μου νομίζω πως έγινα σκυλί Δαλματίας
( κρουελα σκασμός εσύ!!!)

Ωχ ωχ με τσάκωσε άκουσε τα πλήκτρα…

με ρωταει τι κάνω μέσα…….
Γουυυυυυυ ουυυυυυ ( ερχομαιιιιιιιι)

Βασιλική ……….. Εύη ……… Αντιγόνη ……

σας ευχαριστούμε για την τιμή που μας κάνατε να μας δώσετε το βραβείο αυτό
(είδατε που μπορώ να είμαι ΚΑΙ σοβαρή )


Θα το δώσω όχι στους γνωστούς αγνώστους
( δεν λέω σένα γνωστέ αμέσως να τσιμπήσεις ):Ρ


Θα το δώσω σε άτομα που είναι σχετικά καινούργια στην παρέα μας και με τα κείμενα τους πολλές φορές μας εκπλήσσουν ευχάριστα

Εντ δε βραβείο γκοους του ….

( χεχε νομίζατε δεν ξέρω αγγλικά ε? τςςςς)


Τουυυυ είπαμε……. Ταραμμμμμμμμμ
( ταραμά μου θύμισε αυτό)

Τουυυυυυυυυυ…

Ερη ( σουρτα φερτα ) γιατί διαθέτει απίστευτη φαντασία και το ξέρω


Νίκο (ντριμς) ….. γιατί πιστεύω ότι έχει να πει πολλά

Τζον ( φτερό στον άνεμο) …. Γιατί λέει πράγματα φανταστικά ( με την έννοια του υπέροχα)

Στην Έλβα …… γιατί δίνει άλλη διάσταση στα θέματα

Στον άντε για ( δεν ξέρω όνομα) …. Που κρύβει την φαντασία του αν και διαθέτει αρκετή

Στην δελφινουλα …. Γιατί έχει πει πράγματα που με αιφνιδίασαν ευχαρίστα

Στον Δημήτρη ……. Γιατί γράφει πράγματα που με αγγίζουν

Όσο για σένα κυρία μου καθριν ….. θα σε κάνω σλουρπ …… γιατί διαθέτεις φαντασία αφάνταστη :Ρ

Καλές φαντασίες σε όλους

27 σχόλια:

Γιάννης Παππάς είπε...

πολύ φαντασία ρε παιδί μου τελευταία και πρεάσινη
ρε μπας και την έβγαλε στη πιάτσα ο γιωργάκης ή μήπως οι οικολόγοι

Miss Pink είπε...

Slourp Κορινάκι μου
και Γαβ και Γουφ.. ;)
αμοιβαία τα αισθήματα καλό μου...
να είμαστε καλά να .. χαζολογάμε ;)
ΜΟΥΤΣ

THANASIS MAKEDONAS είπε...

κορινακι εγραψες παλι κοσκινο την εκανες την κυρα σου εσυ επρεπε να παρεις εσυ το βραβειο και οχι εκεινη.εει κορινακι μολις το διαβασεις σβηστο!!μην το δει η ελενα γιατι θα σβυσει εμενα μετα χιχιχι ετσι!!!σε εμπιστευωμαι δεν μιστευω να με ρουφιανεψεις!!

Dr Low είπε...

Κορίνα....αυτό το ροζουλί...σε παρακαλώ διευκρίνισε μας....πόσο μήκος έχει!

Ροζουλί...καναπές...ξάπλες...εγώ φταίω που πάει ο νους μου στο κοκο?

Καλημιέρες!

Dr Low είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Dr Low είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

Καλημέρα Κορίνα.

Συγχαρητήρια για τα βραβεία. Σας εύχομαι να γράφετε πάντα αληθινά πράγματα, με τέτοιο τρόπο που να δείχνουν ... φανταστικά!

Καλό σας ΣΚ με βόλτες και άφθονα ... κρεατάκια!

ΡΑΠΑΝΑΚΙ είπε...

Πρόσεξε καλό μου σκυλάκι μη τυχόν και στο κρεμάσει η κυρία σου το κάδρο πάνω από το κεφάλι σου και το καπελωθείς. Τελευταία πολλοί σεισμοί γίνονται. Όχι τίποτα αλλά πονάει το ρημάδι το κάδρο…
Σου εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο.

fotini είπε...

κορινα μηπως τελικα θα επρεπε να παρεις εσυ το βραβειο;κατι ηξερε μαλον η κυρα σου και το κρεμασε πανω απο το μαξιλαρι σου.φαντασια μου πλανευτρα.........
καλα κρεατακια και καλες βολτες.

ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ είπε...

Καλημερουδια σου Κορινακι μου...και σε σενα Ελενα ( να μην ζηλευειες).....

Και η φαντασια εχει την ομορφια της
μεχρι που γινεται και πραγματικοτητα μερικες φορες φορες...
Σας αγαπω και τις δυο σας ¨****

korinoskilo είπε...

@γιαννη ........ τι θες να πεις οτι δεν σκεφτομαστε μονες μας?:ρρρ


@καθριν .... να χαμογελαμε και να γελαμε ... μας αξιζει :))))


@ελ ..... ειναι πορνομυαλη βρε ... το ροζουλι ειναι το λαπτοπακι ( ειδες ξενερωμα):Ρρρρρρ


@λιλυ ........ μερσιιιι ετσι θα ειμαστε ναι ....ετσι μας αρεσει :))) και εσυ να περασεις πανεμορφα :)


@ρεπανακι ........ ελα τωρα .. για ενα καπελωμα παραπανο σιγα τα ωα :ρρρρρρρρ


@φωτεινη ...... της κορινας ειναι τα βραβεια ολαααααα :))))) θενκς και εσεις να περασετε καλα :)))

@αντι ....... εχει η ριμαδα πολλες ομορφιες :)))) :*



την καλημερα μου σε ολους :)

korinoskilo είπε...

@θανασηηηηηηηηηηηη ......... ετσι ε? αφου το λεει η κορινα ειναι παντα με τον μερος μου .... αλλα επειδη ειναι χαρουμενη η κορινα που πηρε το βραβειο δεν θα σε δαγκωσει;Ρρρρρρ


καλημεραααααααααααα

rain είπε...

Πολλα πολλά συγχαρητήρια κούκλα και πάντα η ζωή σου να είναι γεμάτη επιβραβεύσεις!!!
Φιλιά πολλά

Vrakas Kostas είπε...

Καλο τριημερο και και να προσεχεις τους Κινεζους!
Δεν εχου αφησει σκυλο για σκυλο στην γειτονια μου;)
Εγω παλι τους καταλαβα λαθος,κι αρχισα να.. κυνηγαω σκυλες :Ρρ

ΛΕΩΝ είπε...

Κορινάκι...μη μασάς με δωροδοκίες...!!!!Κάτι θέλει αυτή για να σε καλοπιάνει!!!! Κοίτα τουλάχιστον να εκμεταλλευτείς την περίσταση και να της ζητήσεις ένα μικρό μαυρούλη αφού εκείνη έχει το ...ροζούλη!!!!χαχαχααχχαχα
Σλουρπ,σλουρπ
Γουφ γουφ
η φίλη σου Πόπο

alterego είπε...

Eλενα για μαζεψε την λιγο αυτη γιατι ετσι οπως παει θα σου βγαλει ολα τα απλυτα στην φορα.
Καλα να περασετε και οι δυο οπου κι αν πατε

tsaousa είπε...

Ελλείψει βραβείου θα μιλήσω για τη σκυλίτσα σου και τις σκυλούρες μου που φοβούνται τα μπουμπουνητά.
Ο δικός μου ο πιο μεγαλόσωμος, ο αρχηγός παρακαλώ, με τα μπουμπουνητά μπαίνει και κάθεται στη μπανιέρα. Λειώνω στο γέλιο όταν τον βλέπω.

Άντε βρε σε καλή μεριά το βραβείο και να μη μας ξεχνάς τώρα που αναγνωσίστηκες.

korinoskilo είπε...

@ραιν ....... ευχαριστω να εισαι καλα :))))


@κωστα ...... ευκαιρια να κλεισουν τα σκυλαδικα:ρρρρ

@λεων ....... μπραβο ρε ... καλη φιλη εισαι αλλα ευτυχως ενας μαυρουλης δεν ειναι τοσο πολυεξοδος οσο το ροζουλη:Ρρρρρ
χαχαχαχαχαχα
γουφφφφ και σε σας:Ρ


@γιωργο ........ αμα τα βγαλει τα απλυτα θα τα πλενει μονη της μετα :ρρρρ προς το παρων ειμαστε εδω αυριο παμε να τον βρεξουμε:ρρρ
να περασετε καλα και εσεις:)


@τσαουσα ......... ρεεε και η κορινα μεσα στην μπανιερα μπαινει .... και τελευταια μαλιστα ... σπροχνει και την πορτα απο το μπανιο και την ανοιγει!!!!!!!!
εχουμε τα ιδια βιτσια και χαιρομαι;ρρρ



καλο μεσημερι σε ολους:))))

Besixdouze είπε...

Συγχαρητήριαααα!
Κορινάκι πρέπει να είσαι πολύυυυυυυυυυυυ περήφανη!!!

Shattered Words είπε...

Καλημέρα και σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνετε!!!Χεχε!
Εύχομαι τα καλύτερα και...περισσότερες βολτίτσες τώρα που ήρθε το καλοκαιράκι!!

Φιλάκια και στις δυο!!

Νίκος.

John Begood είπε...

Γειά σας κορίτσια και συγνώμη για την αργοπορεία.
Σάς ευχαριστώ πολύ για τη τιμή πού μου κάνετε.Ελπίζω να μην σας απογοητεύσω και να συνεχίσω να γράφω όπως λέτε...φαντατικά!
Νά είσαστε καλά.

gnostosagnostos είπε...

φαντασια μου πλανευτρα εισαι η πιο μεγαλη ψευτραααα......:))
βρε συ τσιμπαει ο καβουρας στου γυαλου τα βοτσαλακια?

korinoskilo είπε...

@μπεσιξ ...... καμαρονω σαν σκυλι δαλματιας:Ρρρ


@ντριμ ....... καθημερινες βολτιτσες πια ναι :))) να σαι καλα :)


@τζον ...... και εσυ να σαι καλα και να συνεχισεις να εισαι αυτος που εισαι :)))


@γνωστος ...... χχαχαχααχαχαχαχ αντε σου ευχομαι συντομα με καβουρινα στου γυαλου τα βοτσαλακια:Ρρρρρ


καλο βραδυ σε ολους :))))

Unknown είπε...

θεωρώ ότι το βραβείο δίκαια στο έδωσαν...νάσαι καλά ..και όμορφα ταξίδια φαντασίας να μας περιβάλουν...συνέχεια....

όσο για τις εκλογές....σέβομαι την άποψη σου..αλλά δεν θα την ακούσω..αυτή την φορά δεν θα ψηφίσω....γιατί δεν τους πιστεύω και όποιος και αν βγεί...μια απο τα ίδια ...θάναι....
νάσαι καλά..και πάντα επιτυχίες..

ELvA είπε...

Eυχαριστω,Eλενα μου,για τη
...ψηφο εμπιστοσυνης! :PPP

Φιλακια :)

Matriga είπε...

Μπράβο καλή μου για την έμπνευση να το δώσεις σε νέους bloggers! Συγχαρητήρια για το βραβείο φαντασίας. Σου αξίζει γλυκιά μου Έλενα :))

korinoskilo είπε...

@μαρτι ......... τενκκκκκκκκκκκ γιουυυυ :)))))

καλο μεσημερι :)