Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

Καμένη φαλάκρα....


Ναι ναι μπήκε το καλοκαίρι …..

Ναι το νιώσαμε….

Ναι το μυρίσαμε…..

Ναι το αισθανόμαστε…..

Ναι το γευόμαστε…..

Καλοκαίρι εδώ καλοκαίρι εκεί καλοκαίρι παραπέρα

Μ αρέσει το καλοκαίρι ( ακούω να λένε)

Και μένα μ αρέσει το καλοκαίρι ……

ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΑΡΑΧΤΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ

Ε ναι …. Γιατί όταν είμαι μποτιλιαρισμένη στην τσιμισκη ….

Όταν με τρώει το λιοπύρι

Όταν βλέπεις όλους σαν ζαβλακωμένους

Όταν πάω να κάνω δουλειά και γίνομαι λούτσα στον ιδρώτα

Όταν βγαίνω από το δροσερό μου τουτου
( αυτό το άτιμο το αιρ τι βενζίνη τρώει ρε γμτ)

Και κοντεύω να πάθω συμφόρηση από την ζέστη που βγάζει η άσφαλτος και το μπετόν

Όταν καίγετε πάλι ο Υμηττός και άλλες 60 περιοχές

ΔΕΝ Μ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!!


Ε αι σιχτιρ πια κάθε καλοκαίρι τα ίδια …………..

Που να καεί η φαλάκρα τους ( ξέρετε παιάνων)
όπως καιγόμαστε εμείς κάθε καλοκαίρι


49 σχόλια:

alterego είπε...

πως να διαφωνησει κανεις μαζι σου; αφου παντα εχεις απεραντο δικιο.
Παντως με λιγη μπυριτσα γινεται καλυτερο το καλοκαιρι.
Καλο καλοκαιρι "ΑΡΑΧΤΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ"
Ελενα

THANASIS MAKEDONAS είπε...

που εχει ζεστη ελενα τσιμισκη;δεν την ξερω την κυρια εγω παραλια ειμαι, τηλεοραση δεν ανοιγω και ολη μερα εχει μια δροσια μπρρρρρρ μεχρι που κρυωνω ωρες ωρες χιχιχι ετσι, δουλεψτε νεοι εισαστε ακομα.Καλο απογευμα απο παραλια νεας τριγλιας χαλκιδικης.

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

τς τς τς γκρίνιες. υπάρχει βρε καλύτερο απο τη μυρωδιά της λιωμένης ασφάλτου σετάκι με σκουπίδια τριων ημερών?? :PP

tsaousa είπε...

Ένα θα πω: όνειρο μου ένα σπίτι σε νησί, μοναχικό, όχι κολλητό με άλλα, κοντά στη θάλασσα και να μένω εκεί από Μάη μέχρι τέλος Σεπτέμβρη.


(για τη φωτιά στον Υμητό δεν ανησυχώ, θα τη σβήσουν τα 2 ελικόπτερα που έχουμε...)

Little Hope Flags είπε...

Μαζί σου korinoskylaki! Μαζί σου!

ΡΑΠΑΝΑΚΙ είπε...

Πάλι λίγοι θα καταλάβουν αυτά που θέλεις να πεις…Δυστυχώς

kakos lykos είπε...

Η άσφαλτος και ο καύσωνας αντέχονται, πάμε σε μια παραλία και αράζουμε, οι φωτιές να μην υπάρχουν, νισάφι πια, δεν έμεινε τίποτα.

:(

Καλησπέρα Korinoskilo!

ΛΕΩΝ είπε...

Αμ μόνο η δική μας κεφάλα καίγεταιιιιι!!!!!
Το ίδιο μου συμβαίνει και το χειμώνα...μ' αρέσει αλλά να είμαι στο σπίτι με τζάκι κι όχι στους δρόμους!
Φιλιάαααααα στη Δράμα!

ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ "ΧΑΛΑΡΑ" είπε...

Δυστυχώς, σε όλα αυτά, απαντάνε με κυνηγητό των αλλοδαπών. Ο δε χουντικός Μαρκογιαννάκης (πάλι ο Καραμανλής θα βγει και θα πει μετά από μήνες ότι δεν ήξερε), είπε ότι είναι σπατάλη να ξοδεύει τα λεφτά μας με κατάσβεση πυρκαγιών, γιατί έτσι δεν θα περισσεύουν χρήματα για να κτίζουν βίλες με 50 πισίνες στις κόρες και τους γιούς τους. Δυστυχώς όμως την κορυφή της πυραμίδας την στηρίζουμε εμείς, αντί να του πάρουμε με τις πέτρες. Πρόβατα λοιπόν και τίποτα παραπάνω. Μπε, μπε, μπε…!

Καλή και δροσερή νύχτα εύχομαι.

Skouliki είπε...

απαραδεκτο και δεν ειχαν λεει τα λεφτα για ενοικιαση αεροπλανων
μα τι ζωα

Tyler Durden είπε...

χειμώνας και κρύο, δεν την αντέχω τη ζέστη, ούτε με ικανοποιεί η απάτη των διακοπών (αφού πάλι πίσω θα γυρίσουμε και με σκατά ψυχολογία)

korinoskilo είπε...

@γιωργο .... ντεν πινει μπυρα καρντια μου :Ρρρ

@θαναση .... θα σε εβριζα ... αλλα και εδω που ειμαι εχει δροσια :ρρρ


@σοφια ... να το δοσουμε στην σανελ να το κανει αρωμα:Ρρρρ
βου μπου :)))

@τσαουσα ... εγω εχω βρει και το νησι ... μου λειπουν κατι πολλα χιλιαρικα :/
(για τις φωτιες ουτε εγω ... τι να τα κανουμε τα περισσοτερα :/


@καρινα .... :) χελοοο


@ρεπανακι .... ε δεν ειπαμε για τους ολιγους ?:Ρρρ
τωρα εμεις οι λιγοι των πολλων ... μια χαρα ειναι ;)


@λυκαινα ... ολα ειναι καλα μελετημενα και να μας σκαν και να μας καιν :/

@λεονταριναμ......σε πιασω απο το χερι να χωρεψουμε το καιγομαι καιγομαιιι :Ρρρρ

@καφε ..... αφου τους επιβραβευσανε με τριαντατοσο % .... ας προσεχαμε !!!και μη χειροτερα να λεμε ... αλλα δεν το βλεπω :/


@σκουλιξ ..... μη βριζεις τα ζωα :Ρ


@τυλερ..... και ακομη δεν αρχισαν :/ οσο για τις διακοπες... να δω ποιος θα μπορεσει να παει φετος


καλο βραδυ σε ολους :))

Unknown είπε...

γιατι εκεί στον περιφερειακό...αμάν να σε πιάσει εκεί θα φτάσεις χαλκιδική ...του χρόνου...καλά για δω κάτω άστα κάνεις στο τουτού μπάνιο δεν χρειάζεται να βγείς καθόλου....
βρε που να τους καεί το βίντεο...

νάσαι καλά...αμαν κάηκα....

Maraki είπε...

Ετσι, ετσι!!
Πες τα ρε Λένα!
Φιλιά πολλά

Miss Pink είπε...

που να δεις τσιμισκή ΜΕ λεωφορείο ...
ΧΑ
τρελό κέφι...

fotini είπε...

δεν μ ενοχλει τιποτα αλλο το καλοκαιρι παρα μονο οι φωτιες.την ζεστη οση και να ειναι την αντεχω στο κρυο εχω προβλημα εγω.....ρωτα και τον γιωργο.

stratos o ψήστης είπε...

Εγώ θα έλεγα να καεί ο κ@#$ς τους και να μην μπορούν να κάτσουν πουθενά όπως καιγόμαστε εμείς κάθε καλοκαίρι...φιλιά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ;ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΟ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΝΑΓΚΗ.

Giannis Ianossss είπε...

Δεν σου έχω πει να μην βάζεις φωτό μου στο μπλογκ σου?

KitsosMitsos είπε...

Η καλύτερη ευχή!

korinoskilo είπε...

@χοουμ ... ναι πικρα μεγαλη :))

@μαρακιμ .... φιλια κοριτσαραμ :)


@καθριν.... μπλιαξ ..με εφτιαξες!!!

@φωτεινη ... τι να τον ρωτησω .. καταλαβα... σαν κρεμμυδι ντημενη και τα ποδια παγωμενα :ΡΡΡ

@στρατος ... χαχχαχα σωστο και ο κωλος τους ας καει δεν εχω προβλημα


@σκρουτζακο .... ληπηρο δεν θα πεις τπτ :/


@γιανν... αν λαμπαδιασει το δικος το κεφαλι ετσι .... θα ζηλεψει και ο μητσος:ρρρρρ

@κιτσος..... ολοι μαζι για να βγει :Ρρ


καλο βραδυ σε ολους

dsquared είπε...

Το ιδιο ονρειρο εχω με την τσαουσα.
Αφου δεν υπαρχει χωρος να χτισουν βιλλες τι να κανουν οι ανθρωποι? Βαλαν μια φωτιτσα...
din

Ευρύνοος είπε...

Εύκολο να λέμε ωραίο το καλοκαίρι..

άμα είχα κανα μύριο ευρά στην άκρη κι εμένα θα μου άρεσε.. χαχα

γιά ρώτα όμως πάνω στα κεραμίδια τι τραβάμε..

ουφ..

υγ: είσαι αδικαιολόγητη που απουσίασες.. τέλος.. χαχα

Καραβάκι είπε...

Έλα παραπονιάρα!!!Με τέτοιο κλιματιζόμενο auto και να παραπονιέσαι...Πάμε Χαλκιδική;;;;;Aντε πριν φύγω για το νησί... Όσο για τις φωτιές,θα βρέξει είπε βρε ο Υπουργός!Μην ανησυχείς!Φιλιά μπουμπού μου!

Κράμα είπε...

κορινοσκυλάκι, πέστα, φώναξε τα μπας και τα ακούσουν οι καμμένοι εγκέφαλοι.
Μα καλά πόσο δύσκολο είναι να αντιληφθούμε ότι όταν καίγεται ένα δάσος καίγεται μαζί και το μέλλον μας;

Ωστόσο το παραδέχομαι πως μου αρέσει το καλοκαίρι.
Κι όταν μπαίνω στο τουτου και σκάει ο τζίτζικας μαζί μου, παίρνω βαθιές ανάσες και βάζω τέρμα τη μουσική μέχρι να έρθει εκείνη η ώρα της σπατάλης της βενζίνης απο το air.

Δεν θα πεθάνω εγώ αγάπη μου σε τούτη τη πόλη που έμπλεξα. Δέκα κακά αυτή, εκατον δέκα τρέλες εγώ.
Φιλιά

m.blanco είπε...

Έχω δει άνθρωπο με φλεγόμενο κεφάλι όπως τη φωτογραφία και τον μετέφερα σε νοσοκομείο.
καλησπέρα

tsaousa είπε...

Σου εύχομαι να τα βρεις ως δια μαγείς τα χιλιάρικα, το συντομότερο αν γίνεται!
Και να μας καλείς ΟΛΟΥΣ από εδώ να εχρόμαστε τα καλοκαίρια.

tsaousa είπε...

Ξέχασα πριν.
Ποιο νησάκι έχεις βρει; Θα πεις;

gnostosagnostos είπε...

ξερεις τι ειναι να κολλας με φορμα εργασιας μακρυμανικη,δερματινη ποδια και γαντια σε 40 βαθμους???
χαλια....
αλλα εχεις κατι ρε γαμοτο νε λες θα περασει και μετα παραλιες,μπανια!!!!

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Χαχαχα! Μπράβο Έλενα! Ωραία τα λες...
Αλλά περισσότερο μου άρεσε η φωτογραφία με τη φλεγόμενη φαλάκρα!
Για τις ζέστες υπάρχουν λύσεις, με τις πυρκαγιές τί γίνεται...
Μακάρι φέτος να μην έχουμε μια απ' τα ίδια...

Καλό και δροσερό καλοκαίρι!!!
Αλλά χωρίς καμένες φαλάκρες...

korinoskilo είπε...

@ντινα .... αντε να βρουμε σπιτια σε απεναντι νησια να ανταλλασουμε επισκεψεις:Ρρρρ
ελα βρε ... τα φτωχικα τους βιλες???:ρρ



@ευρυ ..... ναι ετσι στρεχω και εγω οτι ειναι τελεια τα καλοκαιρια

υγ :(



@γλυκα .... προς το παρων ειμαι σε αλλες παραλιες... παμε ιποτε θες... ποτε φευγεις?????????? που πας????????? αχχχ κατι υποψιαζομαιιιιι!!!!!
ναι βρε κατακαλοκαιρο θα βρεξει... βρε σφαλιαρες πρεπει να βρεξει αλλα που τετοιο καλο !!1



@εβιτα.... με τρελα και κορδελα δηλ?.... αυτο κανουμε ολοι πιστευω .. ο καθενας με τον δικο του τροπο... αλλιως .... την βαψαμεεεε :))

@μπλανκο......... :((( τραγικη εμπειρια !!!


@τσαουσα ...... το καλυτερο μου .. (οχι ολους ρε θα πνιξω κανεναν):Ρρρ........ θα ερχεσε σκοπελο δηλ?!!! γιουπιιιι :)


@γνωστος ..... ακουω εσενα και δεν θελω να εχω τετοια εμπειρια :Ρρ
εσυ εχεις ηδη μπροστα στα ματια σου τις εξοτικες παραλιες και αντεχεις ;)

@βασιλικη..... πολυ φοβαμαι πως θα εχουμε τα ιδια ... και δεν αρχισε ακομη το καλοκαιρι .... δεν στρονουν με τπτ αυτοι !:/


καλημερουδια σε ολους :)

Γιάννης Ζαχάρος είπε...

Οι φωτιές είναι απαραίτητες! Πώς θα ξεγυμνώσουμε τα βουνά για να φτιάξουμε ...αιολικά πάρκα. Για ενέργεια διψάμε και όχι για πράσινο πεύκο, αλλεργιογόνο γύρη και ενοχλητικές σφήκες. Άει σιχτίρ βρομοδέντρα ...να χτίσω κι εγώ καμμιά βίλα.
Υ.Γ
Φρίκη το καλοκαίρι αν και στο Ύδραμα είναι κατάτι καλύτερα!

ELvA είπε...

Eλενα μας :)

Να σας στειλουμε λιγη βροχη και
10C; :) Δεν νομιζω οτι θα αρεσε κατι τετοιο στους Ελληνες...καλοκαιριατικα! :)
Ολοι θα γκρινιαζαν αν κρατουσε πανω απο μια εβδομαδα..
Κριση μεν, αλλα εγω βλεπω οτι ο κοσμος θα φυγει για τα Νοτια, μια και κανεις δεν αντεχει βροχες και κρυο ΚΑΙ το καλοκαιρι!! :(
Φιλια

delfinoula είπε...

Εγώ τους εύχομαι να πάρουν αυτό που τους αξίζει...

Καλημέρα.

Unknown είπε...

Καλημερούδια Λένα

Εμένα πάλι δεν μου αρέσει ο Χειμώνας. Δηλαδή να φοράει κάποιος 3 φανέλες, 4 πουλοβεράκια και 2 παλτά για να κυκλοφορήσει, και μετά να πηγαίνει με ανοιχτά τα χέρια;

Άσε καλό είναι το καλοκαιράκι, κάπως θα το παλέψουμε και φέτος!

Φιλιά

Rock N Rolla είπε...

χωσε ελεναρα...χωσεεεε!!! και ακομα ειναι ιουνιος!! που να σκασουν και οι πολλες οι ζεστες ιουλιο αυγουστο!! εκει να δεις πυρκαγιες που θα αναψουν απ' το πουθενα!!!
να μην εχω και γω ενα ελικοπτερο να το νοικιασω στο Μαρκογιαννακη!!!

Τις καλημερες μου...

Cosmos είπε...

Δεν ξέρω για την καράφλα τους αλλά λίγο παραμέσα το έχουν καμένο στα σίγουρα!

tsaousa είπε...

Σκόπελο;;; Με χίλια θα έρχομαι!

Πάντως, ωραία φάση θα ήταν να μαζευόμασταν μαζί λίγες μέρες όσοι μπλόγκερς συμπαθιόμαστε.
Και όχι μόνο όσοι συμπαθιόμαστε -τώρα που το σκέφτομαι- αλλά και άλλοι, γιατί σίγουρα νιώθεις αλλιώς όταν δεις τον άνθρωπο μπροστά σου και ανακαλύπτεις χίλιους λόγους να τον συμπαθήσεις τελικά.

Ανώνυμος είπε...

Παιδια βαζω τη βαρκα!!!!

manetarius είπε...

Ααααχ... ήρθε το καλοκαιράκι και σου έρχομαι νησάκιιιιι!!

:)

(ο καθένας το βιολί του!)

ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ είπε...

Τι να σου γραψω τωρα......σε εχω απεναντι μου και στα λεω φατσα καρτα....
Μια σκοπελο ομως θα την παμε εεε???
Και σε καμπινγκ παω.....:ΡΡΡΡΡ και σε σοκακια κοιμαμαι αν θες σαν τον Anders της tsaousas....

Αντε φιλιαααα γραπτα :*****

Γιάννης Παππάς είπε...

καμένη φαλάκρα μπλιάχ
πές καλύτερα να καεί ο κ$$$ς τους
η ζέστη κάνει καλό ο ιδρώτας είναι διαιτα

καλο ψησημο οχιι νύχτα

Ανώνυμος είπε...

Θεικη φωτο η φλεγομενη καραφλα...
απιστευτο γελιο...

Alks--Anna είπε...

χαχαχα!!!
και γω με φωτό κόλλησα!!
πολύ γέλιοοο!!!
μακάρι μόνο οι φαλάκρες τους να καίγονταν το καλοκαίρι:P

Νησάκι δεν το βλέπω..:((
αλλά Σ/Κ Θεσ/νίκη με την μποτιλιαρισμένη τσιμισκη ναιαιαι...

Φιλιααααά!!

Besixdouze είπε...

τι τα ψάχνεις; δεν θα ηρεμήσουν μέχρι να μην μας μείνει κλαράκι και ζωντανό σ'αυτή τη χώρα.

korinoskilo είπε...

@γιαννης Ζ......... αχα!!! για την ενεργεια γινοντε ολα... ε πεστο ντε και ανισυχισα!!!! καλη βιλα και εσυ:Ρρρ


@ελβα.... οτι και να στειλεις θα γκρινιαζουν οποτε αστο ειναι και ακριβες οι κουριερ :Ρρρρ
φιλι


@δελφι.... σιγουρα θα το παρουν που θα παει.... θα τον παρουν τον μπούλο που τους αξιζει ;)


@λιλυ ..... κρεμυδακι μου εσυ :ρρρ
δεν θυμαμαι να εχω βαλει τοσα ρουχα μαζι ... οντως με ανοιχτα χερια θα πηγαινεις
αχχχχαχααχ


@ροκ..... ασε μονο που το σκεφτομαι οτι αυτα ειναι η αρχη φρικαρω..... μα και εσυ να δοσεις τον ειληκοπτερο σου στον κηπουρο να παει βολτα και οχι στον μαρκογιαν..... τςτςτς απαραδεκτος:ρρρρ



@κοσμος..... εχεις δικαιο ... πιο μεσα γινετε το κακο :/



@τσαουσα ..... σπανια μου εχει συμβει αυτο που λες....θα πρεπει να ειναι εξαιρεση ..... το αντιθετο ειναι πιο συχνο φαινομενο ... εγω αν δεχομουν κατι τετοιο ....απλα για επιβεβαιωση οτι δεν επεσα εξω στις εντυπωσεις μου ;)


@θαλασσοκ.......βαλε την βαρκα να παμε μια βολτααααα .... αχ εισαι κακος παιζεις με τον πονο μας;ρρρρρ


@μανιταρακι ..... κανει και στοιχακι το τρελονησακι .... και σε περιμενει οπως και οπως .... για να ζησετε ποικιλοτροπως ;ρρρ
χααχαχαχχαχααχαχαχαχ
μονημ τα λεω μονημ γελαω :Ρρρ



@αντι.... καμπινγκ να πας μονης :ρρρρ καλα αμα φτασουμε και στο σημειο να σοριαζομαστε στα σοκακια θα ειναι πολυ κρησιμο το σημειο μας :ρρρρ

@γιαννη ... ναι ναι το ειπαμε πιο πανω για τον κωλο τους ... ας κανει και αυτος δεν με μοιαζει ... οπως καιγετε ο δικος μας....
ναι ο ιδρωτας ειναι υγεια ... αλλα γμτ οχι οταν δουλευουμε :))



@φανυ... χαιρομαι που σ αρεσε :))) ετσι να γελας παντα :)


@αλκος .... αυτο το ναιναιναι ... μ ακουστικε πολυ χαρουμενο .... τι σου εχει κανει η τσιμισκη μαγεια?:ρρρ


την καλησπερα μου σε ολους :))

korinoskilo είπε...

@μπεσιξ .... μαζι γραφαμε :))
δεν τα ψαχνω.... τσιριζω μπας και μεινει κανενα κλαδακι ... και τις βιλες τους ακομη χωρις κλαδια τις θελουν :/

καλο μεσημερι

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Πες τα παιδί μου!
Να καούν όλοι οι καραφλοίσκιωτοι οι γνωστότατοι και οι υπόλοιποι να το απολαύσουμε το καλοκαιράκι μας.
Με αυτούς καμμένους, μπορούμε.
Με τα δάση όχι.

korinoskilo είπε...

@αστρο...... ετσι ετσι .... τι μονο ο δικος μας ποπος θα καιγετε!!!

καλημερουδια :)