Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

Κατορθώματα ….


Όταν είχα σακατέψει το σταρλετακι μου το πρώτο τουτου μου
(είχα γράψει παλιότερα για το κατόρθωμα αυτό)

Πήρα κανειν κακώς ένα παλιό ριτμο για να εξυπηρετηθώ

Μιλάμε για την εποχή που το αιρ το έβαζες έξτρα ….
Και σιγά μην έβαζα αιρ στο ριτμο….

Αλλά το συγκεκριμένο είχε άλλη χλιδα επάνω του…..

Είχε ηλιοροφη!!!!!

Νταξ κάπου κάπου έσταζε και οδηγούσα λίγο λοξά ……
αλλά μη το κάνουμε θέμα ….. προσωρινό ήταν…..

εκείνο το καλοκαίρι λοιπόν ….

Μετά από ζέστες ( καλή ώρα)……
Άρχισαν να μαζεύονται σύννεφα και άρχισε να ρίχνει μια από κεινες τις υπέροχες
Καλοκαιρινές μπόρες που οι δρόμοι γίνονται ποτάμια
(διότι όταν πετάμε κάτω το κουτάκι από το αναψυκτικό που ήπιαμε ε σε κάποιο φρεάτιο θα πάει φυσιολογικά και θα το μπουκώσει)

Σε κεινην λοιπόν την υπέροχη μπόρα….
Βγήκα στο μπαλκόνι να την απολαυσω …..

Υπέροχη αίσθηση να σε χτυπαει η βροχή …..

Να μαζεύεις πάνω σου εκείνες τις δροσερές σταγόνες που ξεφεύγουν
Από το πλαίσιο των δυνατών σταγόνων…….

Ξέφυγα πάλι …..

Χάζευα λοιπόν και το ,,υπέροχα σκονισμένο,, τουτου μου που θα καθάριζε από την βροχή ……….. τι χαρά!!!!

Τι χαρά επίσης όταν το άνοιξα την επόμενη το πρωί και είδα μια λιμνούλα μέσα στο τουτου που μόνο οι πάπιες και οι βάτραχοι έλειπαν……..

Διότι είχα κατορθώσει να αφήσω την χλιδατη ηλιοροφη ανοιχτή!!!!!

Πάρε μια χλιδή από λίμνη τώρα και σκάσε !!!

Τα επόμενα κατορθώματα κατά καιρούς
ήταν να αφήσω παράθυρα ανοιχτα όλη νύχτα ….
(χωρίς βροχή….. φτιχως)

Ποτέ το παράθυρο του οδηγού… αυτό το κλείνω …..
(για ασφάλεια…. Μην μπουν και με τόση ευκολία μέσα :ρρρρ )

Χτες το βράδυ όμως έκανα το κατόρθωμα των κατορθωμάτων!!!!

Το ανακάλυψα σήμερα το πρωί που φεύγοντας για δουλειά συνάμενη κουνάμενη ψάχνω τα κλειδιά μου……..

Και δεν είναι ένα μόνο παναθεματα … μπαμ έπρεπε να κάνουν….

Βρε από δω …
Βρε από κει …..

Βρε κούνημα την τσάντα μπας και ακουστεί το γκλινγκ γκλινγκ…..
(μόνο κάτι ντουπ ντουπ ακουγόταν)

ΤΙΠΟΤΑ!!!!

Σκεφτομαι καλά τις κινήσεις που έκανα χτες βράδυ….

ΤΙΠΟΤΑ!!!

Έχει πλάκα………..!!!!!

Λες να τα άφησα μέσα …….

Όχι όχι τα παράθυρα τα έκλεισα…….

Ως να κατέβω κάτω …… είχα πιει το αίμα μου μόνη μου σαν βαμπίρ που αυτόδαγκωνετε……

Τα κλειδιά ήταν στην πόρτα του συνοδηγού …. Κρεμασμένα και ακίνητα να με περιμένουν …….

Ως και ο σκύλος του αγίου Βερνάρδου που κρέμεται μαζί τους ήταν ήσυχος ….
Ούτε ουρά κουνούσε ο άτιμος να μην τον πάρουν χαμπάρι …..

Αθάνατη ελληνική επαρχεία....
( το έχω ξαναγράψει και αυτό)……

Κοιμάσαι ήσυχος με τα κλειδιά έξω από το αυτοκίνητο …..

Ευτυχώς αυτό το κατορθώσαμε ….

41 σχόλια:

Maraki είπε...

Δεν σε πιστεύω!!!!
Μα καλά...να τα ξεχάσεις μέσα!!!
Λένα... ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥ!!!
Φιλιά πολλά

alterego είπε...

Μαλλον Ελενα θα πρεπει να δοκιμασεις να αφησεις οχι μονο τα κλειδια αλλα και την μηχανη αναμμενη. Και βαλε και το αιρκοντισιον για να μην ζεσταθουν τα παιδια που θα το παρουν.
Αντε και εις αλλα με υγεια.....

Καλα ντε, μην θυμωνεις πλακα κανω.
Καλο απογευμα

Unknown είπε...

Τέλεια, μπράβο, ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΆ!

Τέτοια ασφάλεια πρέπει να νοιώθουμε όλοι μας, παντού!

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

κι ελεγα τι να κλεψω τι να κλεψω... :PPP

Little Hope Flags είπε...

Άφησες τα κλειδιά πάνω στην πόρτα;; Και δεν στο έκλεψαν;;
Σε ποια περιοχή είπαμε ότι μένεις;;
Γιατί ή μένεις στον Καναδά και μας το κρύβεις, ή τα media μας κάνουν να νομίζουμε ότι ζούμε στο Σικάγο!

Shattered Words είπε...

Εντάξει τελικά υπάρχει και...φιλότιμο!!
Φαντάσου μόνο και μόνο την...άνεση που θα νιώθεις, αγαπητή, από εδώ και στο εξής!!!

Πολλά φιλιά!

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Το είπα της Συλβί (η οποία τις τελευταίες μέρες, κοιμάται σε αποθήκη, αγκαλιά με τόνους αφρολέξ). Τσίριξε και είπε ότι αν κλαπεί ο Αξεντούλης της, προτού προλάβουμε να τους πουλήσουμε πακέτο, δεν ξανακατεβαίνει Θεσσαλονίκη. Μετά από τέτοια απειλή, λέω να ξεχάσω τα δικά της κλειδιά στην πόρτα για να μάθει!

ΛΕΩΝ είπε...

AXXAXAXAXAXAXAXAXA!
Απίστευτον! Και ότι ξέχασες τα κλειδιά εκεί που τα ξέχασες....και ότι περίμενες από το σκύλο του μπρελόκ να σε σώσει από την πατάτα!!!!
Αλήθεια...στο αιματάκι που ρούφηξες πρωί πρωί....έβαλες κανένα παγάκι ή έτσι? Θερμόαιμη γυναίκα!
Φιλιάαααα!

korinoskilo είπε...

@μαρακι .... οχι μεσα πουλακι μου... εγω στην πορτα....
καλα θα συγκεντροθω :ρρρ (προμις με τα δαχτυλα σταυρομενα):ρρρ

@γιωργο... ε ναι την επομενη φορα ετσι θα κανω .... δεν λεει να τους κουραζω:Ρρρρ

@λιλυ.... μακαρι να την νιωθαμε παντου.... παλια κοιμομασταν και με τα κλειδια εξω απο την πορτα... τωρα πουυυυ .... αλλα οκ εδω στην επαρχεια ειναι ακομη λιγο καλυτερα τα πραγματα


@σοφια ..... ειδες βρε ολο ιδεες σου δινω :Ρρρρ

@καρινα ..... χαχαχαχααχ οχι βρε δεν ειμαι καναδα.... αυτο εγινε εδω (το εδω ειναι στην ξανθη που ειμαι τωρα για δουλειες) τα αλλα με το παραθυρο το ανοιχτο εγιναν θεςς ... ειμαστε ασφαλεις :ρρρρ

@νικο.... ναι υπαρχει φιλοτιμο ... ή κωλοφαρδια οπως θες πεστο :Ρρρ


@γωγω...... λοοολλλλ αυτο ειναι ερωτας!!!! ο αξεντουλης ειναι σεϊφ... τον φτιαχνει ο μπαμπας... με το δικο του κυκλοφορω.... φανταζεσε!!!! ..... πες της σιλβι να μην χαλασει απο τα νευρα της ολα τα φελιζολ:ΡΡρρ


καλο απογευμα σε ολους :))

korinoskilo είπε...

@μαριααααααα............. γελαςςςςςςςςςςςς ε?
Ε?
εβαλα μετα παγακια στον ποπομ που ειχε αναψει απο το ζορι :ρρρρρρρρ
φιλι

ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ "ΧΑΛΑΡΑ" είπε...

Μάλλον φοβήθηκαν τον σκύλο του Βερνάρδου (δεν λέω to πρώτο συνθετικό μη μου επιτεθεί το Ραπανάκι).
Καλησπέρες.

Theogr ο κηπουρός είπε...

Τώρα η το αυτοκίνητο είναι χάλια και δεν το θέλουν ή η γειτονιά καλή. Αν το ξανακάνεις πάντως πες μου που μένεις, θέλω να αλλάξω το δικό μου.

♥ Palirroia ♥ είπε...

χαχαχα ανέκδοτο είναι το κατάλαβα, σιγά μην είσαι τόσο αφηρημένη ούτε εγώ δεν το έχω κάνει αυτό....

Φιλιά

Vrakas Kostas είπε...

Σου λενε..ασε..μετα απο τετοια μπορα,χρειαζομαστε κουβα,αλλα οχι και..τετοιο "κουβα";)
Για αυτο .....!!!
Καλησπερες Λενιω!

Alks--Anna είπε...

Χααα, και γώ το έχω κάνει αυτό και όταν το ανακάλυψα κόντεψα να πάθω αμόκ,βλέπεις ήταν και καινούριο το lanser...
Από τότεεεε? ναααα ένα μπρελόκ..να βαραίνει η τσάντα παρακαλωωωώ και να λέω,μα ναι είναι μέσα τα κλειδιά γι'αυτό πονάει ο ώμος:PPP

Φιλάκιααα!!!

m.blanco είπε...

Αν θέλουν να το κλέψουν το αμάξι δεν κολλάνε στα κλειδιά, πάντως εγώ στο παλιό ξέχναγα τα κλειδιά στη μηχανή και κλείδωνα, μετά μια ώρα με συρματάκι προσπαθούσα να ψαρέψω την ασφάλεια.
καλησπέρα

Giannis Ianossss είπε...

Κρέμασε τα κλειδιά στο λαιμό της Κορίνας .

Miss Pink είπε...

διάβαζα την ανάρτηση σου με "φόντο" τρομερές αστραπές και βροντές χαχαχα...
και ταίριαζε πολύ... :)
παιδί μου εδώ είμαστε ακόμα καλά..
εγώ σου λέω και να το έβρισκε κάποιος ικανό τον είχα να κάτσει να σου το φυλάει παρά να στο κλέψει :)
για Θεσ.νικη μιλάω αν είσαι σε γειτονιά..
τουλάχιστον εδώ προς κάστρα μεριά ετσι είναι..
φιλάκια Λενιωωωωω

stratos o ψήστης είπε...

Λενάκι άστους να λένε. Δεν κατάλαβαν ότι πρέπει να περάσεις κτεο και βαριόσουν να το πας εσύ!
Φιλιά!

Ευρύνοος είπε...

Ποιά επαρχία είναι αυτή ρε παιδιά..

να την κάνω κατα εκεί..

εδώ, αμα σταματήσεις στο χασάπη και έχεις ανοικτό παράθυρο σου πήραν -το λιγότερο- το στερεοφωνικό..

αν βρείς το αμάξι δηλαδή :ppp

μα τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα..

τι αμάξι έχεις βρέ; μήπως κανα Yugo;)

tsaousa είπε...

Μου θύμισες ένα ανέκδοτο που κάποιος έβαλε συναγερμό στο αμαξάκι του για να μην του το κλέψουν και του έκλεψαν τον συναγερμό.


Συνέχεια ξεχνάω τα κλειδιά έτσι..

VAD είπε...

Το κασετόφωνο στο παλιό μου αυτοκίνητο ήταν ακριβότερο από το όχημα,ακόμα κι αν ξεχνούσα τα κλειδιά στο τιμόνι,κανένα κλεφτρόνι δε διανούνταν ότι αυτος ο "τενεκές" έκρυβε μέσα του κασετόφωνο αξίας!
Γι αυτό παραβιάζανε τα παραδιπλανά αυτοκίνητα:)))

Καραβάκι είπε...

Που ταξιδεύεις Λενιώ;;;;;;Kι εκεί που μένεις δεν είναι για τέτοιες θαρραλέες πράξεις αφηρημάδας.Πάλι καλά παιδί μου που όλα πήγαν καλά.Άντε και συγκεντρώσουυυυυυ!
ΥΓ. Έχω την εικόνα σου την ώρα που σκεφτόσουν τις κινήσεις της προηγούμενης...Φοβερό??????Καλημέρα καλό μου!Φιλιά!

korinoskilo είπε...

@καφε.... γι αυτο ακριβως το εχω το σκυλι εκει κρεμασμενο :Ρρρρ

@στρατος ..... θα παρεις το δικο μου να αφησεις το δικο ςου?:ρρρ

2ευη .... οχι δεν ειναι ανεκδοτο ...... και δεν μπορουμε να κανουμε ολοι τα ιδια κατορθωματα... που ξερεις μπορει να εχω κανει και χειροτερα:Ρρρ


@κωστα ......... χαχααχχααχαχχαχχχ εγω φταιω που αποκαλυπτω τα κουβαδενια μυστικα μου :ρρρρ

@αλκς ....... αχαχχχααχ ... ουφ ησυχασα που δεν ειμαι η μονη :Ρρρ


@μπλακνο ..... α καλος εισαι και εσυ χαχαχαχααχαχαχ εγω θα σκαγα κανα 50-αρι στον κλειδαρα δεν θα μπορουσα :/

@γιανν ....... λοοοοοοοοοοολ την φανταζεσε καμαρι :ρρρρ


@καθριν .... τα ανοιχτα παραθυρα ηταν στην θεςς ναι .... μια φορα μαλιστα μου χτπησαν το κουδουνι να μου πουν οτι το ξεχασα ανοιχτο .....ναι οντως σε γειτονιες γινοντε αυτα.... αλλα το χτεσινο εγινε στην ξανθη που ειμαι ... οποτε ακομη πιο γειτονια :)))


@στρατο .... βρε λες να τα αφηνω επανω και οταν ειναι να βαλω βενζινη!!! με προβληματισες:ρρρ


@ευρυ ...... χχχχαχαχαχχα που τα θυμηθικες τα γιουγκο χαχχαχχαχα.... οχι δεν ειναι γιουγκο μια χαρα τουτου ειναι ...... τα παραθυρα ανοιχτα τε ξεχναω στην θεςς .... το χτεσινο εγινε στην ξανθη που ειμαι τωρα.... αυτη ειναι η επαρχεια ;)


@τσαουσα ....... χαχαχαχαχχ ετσι ακριβως..... α οκ δικια μας εισαι και εσυ :Ρρρ

@βαντ ..... χχαχααχχαχαχ καλο!!! και μενα ασε μη σου πω τι εχει μεσα!!!




την καλημερα μου σε ολους :)))

korinoskilo είπε...

@γλυκα .... μαζι γραφαμε ...... ταξιδευω γενικως αφου ξερεις .... με το μυαλομ :Ρρρρ
ναι φανταζεσε τα ματιαμ .... πανω κατω δεξια αριστερα μπας και θυμηθω τι εκανα χαχαχαχαχαχαχαχχαχ
φιλι μεγαλο

fotini είπε...

μην σκας δεν εισαι η μοναδικη.που να σου πω τι εχει κανει μια ψυχη,ονοματα δεν λεμε,υποληψεις δεν θιγουμε,και μεσα στην θεσσαλονικη παρακαλω πολυ.να ξερεις ενα πραγμα τα κλειδωμενα κανουν φτερα παντα.
καλημερα

delfinoula είπε...

Είσαι ερωτευμένο ε;

Καλημέρα και φιλί.

ADE GIA είπε...

αγγιζω τον αριστερο μου ωμο συνεχως,με προσοχη μη φυγει το....

THANASIS MAKEDONAS είπε...

ελενα συγνωμη δεν θα το ξανακανω!!!το ξερω οτι φταιω εγω που σου πηρα τα μυαλα με τους ομορφους αντρες που αναρτω.χαχαχαχαχαχαχα προσεχε!!!!!!!!!!!!!!κυκλοφορουν αλανια και στην επαρχια τυχερη ησουν.καλημερα.

Ανώνυμος είπε...

Και εγω στην επαρχια ζω Ελενα.
Και αυτα που μου εκλεψαν και βανδάλισαν πριν ενα μήνα στην επαρχία μαζί μου ηταν.
αστο καλύτερα
Παντως πολυ ομορφη αναρτηση
Την καλημέρα μου.

Tyler Durden είπε...

γυναίκες οδηγοί, τι περιμένεις; :ΡΡΡΡ

korinoskilo είπε...

@φωτεινη ... περιμενω ποστ για τα κατορθωματα .... χωρις ονομα για να μην τον θιξουμε :ρρρρρ


@φελφι .... ειμαι χαζεμενο :ρρρ


@αντε .... και πολυ καλα κανεις .. αλλα και να φυγει μην σκας .. εχει και αλλα ;)


@θαναση .... καλα που το καταλαβες!!!! εισαι ενοχος:ρρρρ
θα πληρωσεις:ρρρ

@θαλασσοκρ...... καλα παντου υπαρχουν αλανια... απλα ειναι λιγο πιο ασφαλεις ακομη τα πραγματα εδω :)

@τυλερ..... κατσε να σε κλοτσισω :Ρρρρρ


καλο μεσημερι σε ολους

kakos lykos είπε...

Εδώ πάντως και κλειδωμένο και με συναγερμό και σε γκαράζ, πάλι υπάρχει η πιθανότητα να μην το βρεις.Δεν κάνουν διακρίσεις αν είναι παλιό η καινούργιο, τα παλιά τα χρησιμοποιούν για βρωμοδουλειές και μετά τα πετάνε σε χαντάκια, τα καινούργια τα στέλνουν στο εξωτερικό, είναι να μην σου τύχει, τυχερή ήσουν.

Καλησπέρα Korinoskilo :)

gnostosagnostos είπε...

χαχαχαχα!!!που μενεις ειπαμε???
χαχαχαχ!!!

Κράμα είπε...

Έχεις δίκιο πως στην επαρχία, ακόμη είναι καλύτερα τα πράγματα.
Ζήτω η αποκέντρωση.
να μαζευτούμε όλοι μαζί να την κάνουμε από το παλιοκαυσαέριο.

dsquared είπε...

Σπουδαια ιδεα, να τα αφηνεις μονιμα πανω στην πορτα ωστε να μην τα χανεις μεσα στο σπιτι!
Το κορυφαιο που ειχα κανει ενα βραδυ που ειχα γυρισει, στις 2 το βραδυ κατακοπη απο την δουλεια, ηταν να αφησω τα κλειδια εξω απο την πορτα, την τσαντα μου ακουμπισμενη στο χαλακι της πορτας και την πορτα ανοιχτη ολο το βραδυ. Το πηρα χαμπαρι το πρωι που ξυπνησα και εψαχνα το κινητο (ηταν μεσα στην τσαντα).
din

Theogr ο κηπουρός είπε...

Να το δεις αυτό με την αφηρημάδα. Το λέω γιατί δεν με λένε Στράτο, Theo με λένε όσο και αν μοιάζουμε με τον αδελφό μου ( τον ψήστη ντε). Εκτός και αν κατάλαβα λάθος και ο Στράτος κερδίζει 2 απαντήσεις και ‘γω καμιά.

korinoskilo είπε...

@λυκαινα ...... σιγουρα ... αν ειναι να στο παρουν θα το παρουν..... ετυχε και περιπτωση που πηραν το δευρερο παρκαρισμενο μεσα απο την πυλοτη... και να αφιησουν το εξω.... ειναι μην σε βαλουν στο ματι... ή να μην εχεις αυτο που ψαχνουν :)))



@γνωστος ........ χχαχαχαχαχα θεςς... αλλα το γεγονος εγινε ξανθη :ρρρ


@εβιτα .... ζητω ζητω .. αντε μαζευτετα και παμε :ρρρ

@ντινα ...... χχαχχχχαχαχχαχ απαιχτο.... και εγω αφησα κλειδια εξω απο την πορτα ολη νυχτα... αλλα την τσαντα βρε παιδιμ!!! τςτς


@τεο ............ιχχχχχχχχ .... εκανα τετοιο πραγμ!!!!!
σορρυ ... σου χρωσταω 2 απαντησεις την αλλη φορα :Ρ



καλημερα σε ολους :)))

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Έτυχε... Αυτοί που πέρασαν από εκεί ήταν βιαστικοί και δεν είδαν τα κλειδιά στην πόρτα, ή δεν τους ενδιέφερε το τουτού σου Έλενα!
Αυτό σου βγήκε σε καλό...
Αλλά, δεν μας είπες, που είχες το μυαλό σου όταν πάρκαρες;
Με τη μπιρίμπα πως τα πας τελευταία;
Χαχαχα!!!!
Καλό μεσημέρι
φιλιάαααα

Savvina είπε...

Καλησπέρα.
Αν και καινούργια στο χώρο των blog πέρασα να αφήσω και εγώ ένα σχόλιο.
Πολλές φορές ξεχνάω και εγώ που έχω βάλει τα κλειδιά μου.
Καθώς επίσης το γεγονός ότι ενώ έχω κλειδώσει το αμάξι κάνοντας λίγα μέτρα αναρωτιέμαι αν το έχω κλειδώσει ή όχι και αναγκαστικά γυρίζω για να το τσεκάρω.
Αυτό συμβαίνει σε πολλούς.Και αυτό γιατί εκείνη την στιγμή που κάνουμε αυτή την κίνηση δεν έχουμε το μυαλό μας εκεί.Σκεφτόμαστε πολλά άλλα πράγματα.
Μην σκας.Το καλό είναι ότι τα βρήκες μαζί με το αμάξι όμως.
Να προσέχεις περισσότερο την επόμενη φορα.
Καλό βράδυ.

korinoskilo είπε...

@βασιλικη ......... χαχααχαχαχχααχαχ τελεια το εθεσες... ξαναεχασα και δεν επαιξα αλλο .... το μυαλο ειναι παντου ασε ...... δουλεια ... μπιριμπα... τρεχει τρεχει ;)


@σαββινα ..... καλως ηρθες ..... δεν εχει νεοι και παλιοι στα σχολια .... μην δισταζεις να λες παντα την γνωμη σου :))))))))
ετσι ακριβως ειναι οπως τα λες..... το μυαλο ειναι σε χιλια πραγματα ... κανουμε κινησεις μηχανικες ... και μετα τις ξεχναμε :)))))



καλημερα κουκλες :)))))))