Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

ΟΡΕ ενα τουλουμι......

Στον Πειραιά συννέφιασε και στην Αθήνα βρέχει …….
Αμ δε.....


Διότι δεν έχει ρε παιδί μου ένα τραγούδι να λέει….

Στην Κομοτηνή τουλουμιασε …. Και στην Ξάνθη χιονίζει …..

Έτσι λοιπόν έγινε ……..

Στην Αλεξανδρούπολη έχει ήλιο καυτό……..

Στην Κομοτηνή τουλουμιασε ……..

Και πηγαίνοντας για Ξάνθη άρχισα να σκέπτομαι αν έχω και τις αλυσίδες για τα χιόνια μαζί μου ………

Εκτός από αυτά τα τουλουμιάσματα είχαμε και το τουλούμιασμα των αυξήσεων

Θέλω να βρίσω τους ανάξιους για τις αυξήσεις …..

Αλλά τι θα βοηθήσει?......... τι τους νοιάζει ..

Μήπως αυτοί πληρώνουν βενζίνη ή κινητό?

Όχι ……

Γι αυτούς όλα τζάμπα είναι …

Διότι εκτός από τα δικά μας πληρώνουμε και άυτονων των παρταλιών ……..

Οπότε τι τους νοιάζουν οι αυξήσεις ….

Εμένα που με νοιάζει και με καίει …………..

ΠΟΙΟΣ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ?

Ξέρω την απάντηση ……..


Ανάβω το τσιγάρο μου ….. και η βροχή το σβήνει …….


Θέλω να παίξω με το κουτάβι ………..

Άραξε κάτω από τις σκάλες …. Και με πρόσεχε……

Έπαιζε ατσούμπαλα μαζί μου μόλις έβγαινα …..
Ένα μάτι καφέ ... ένα άσπρο....
Κουκλί εισαι .....


Έχασα πολλές φόρες τον δρόμο ……

Τον ξαναβρήκα όμως …….

Είτε ρωτώντας ……..

Είτε μόνη …….

Πάντα ξαναβρίσκουμε τον δρόμο μας …..

Και χωρίς πινακίδες ………

Για να μας πάει …..

Εκεί που επιλέγουμε να πάμε …….
Εμείς θα βρούμε τον δρόμο μας ρε τομάρια …….

Εσείς πουλάτε την ψυχή σας για ένα έλλειμμα……..

Χωρίς να μπορείτε να πάρετε και την δική μας……..


Δεν λογαριάζω τη βροχή ……….. όσο κι αν δυναμώνει …..

Τέλεια ακούγετε πάνω στην λαμαρίνα ….

Έχω και εγώ κάτι βίτσια!!!!

34 σχόλια:

If...ιγένεια είπε...

Χωσε και σωσε ΣΕ λεω.. Εμεις θα τον βρουμε τον δρομο μας.. Ετσι.

kakos lykos είπε...

Έχουμε για πυξίδα τα όνειρά μας εμείς korinoskilo, αυτά δεν κατάφεραν ακόμα να μας τα φορολογήσουν, δεν θα μπορέσουν ποτέ να μας στερήσουν το όνειρο...


Καλό βράδυ να χεις :)

Υ.Γ

Για βροχή ακούμε βροχή όμως δεν βλέπουμε εδώ στα νότια, δώστε ρε παιδιά και σε μας λίγη βροχή να καθαρίσει η ατμόσφαιρα, να νοτίσει λίγο και το χώμα, ξεραΐλα και νέφος, δεν αντέχεται άλλο!!!

Maraki είπε...

Εδω παντως στον Πειραια Λενα, εχει ζέστη!!
Στάζουμε μουστο λέμε!!
Ειμαστε σε καλο δρομο με τα ονειρα!
Ετσι, ετσι, να πεθάνουν οι οχτροι μας!
Φιλια πολλά

ELvA είπε...

Kαλησπερα, ή μηπως να πουμε...
καλημερα Ελενα μου. Και βροχη να σας στειλουμε και ο τι αλλο θελετε. Μη μας στεναχωριεστε εκει στο Νοτο! :)
Σας σκεφτομαστε παντα.

Φιλια!

ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ είπε...

Τουλαχιστον αυτα δεν μας τα φορολογουνε....
Οσο για την βροχουλα....ηρθες και μας εφερες την δροσοσυλα....και ξεφαψαμε τα τιρλικια μας :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

Ευρύνοος είπε...

Καλά
έχετε τρελαθεί εκεί πάνω στα Βόρεια;

στου κρεμασμένου το σπίτι δεν μιλάνε για σκοινί..

άκου βρέχει..
άκου έχει κρύο..
άκου τουλούμιασαν στις αυξήσεις..

τουλάχιστον τα δύο πρώτα, είναι αντιμετωπίσημα..

το τρίτο τι να το κάνουμε..

έλα ντεεεεεε..

Dr Low είπε...

Καιιιι...πέεεεφτουν τις βροχής οι στααααααλες....

Μη νομίζεις...κι εγώ τα ίδια βίτσια έχω. Και παρακαλάω για μια βροχή. Να με ξεπλύνει...να τους πάρει και να τους πνίξει....

Καλημέρα!

VAD είπε...

Πήξαμε γμτ,καλοκαίρι κι
ένα μπανάκι δεν κάναμε,μας έχει μουχλιάσει ο κωλόκαιρος!

♥ Palirroia ♥ είπε...

Είναι όμορφα να οδηγείς και να βρέχει φτάνει οι καθαριστήρες να προλαβαίνουν το νερό διαφορετικά είναι ταλαιπωρία
Αν σε βοηθάει να εκτονωθείς χωστα .... αλλά τις αυξήσεις δεν τις γλιτώνουμε με τίποτα

Καλημέρα:)

korinoskilo είπε...

@ιφ ........ εγω χωνω ... αλλα αυτοι δεν σοζοντε με τπτ ;)


@λυκος... απο αυτους ολα τα περιμενω ... ασε μη τους δινουμε ιδεες ..... οσο για την βροχη ενα σου λεω.... καθε μερα μπορες δυνατες καλοκαιρινες.... τελη ιουνιου και ολα ειναι καταπρασινα


@μαρακι .... χαχααχχααχ μ αρεσε αυτο με τον μουστο ... εμ τι θα εσταζες τετοια γλυκια υπαρξη που εισαι??? ;))

@ελβακι ..... στειλε πιο κατω βροχη... εμεις ειμαστε κομπλε εδω :Ρ
και μεις σας σκεφτομαστε .. :))))


@αντι ..... τερλικια και κοτοσουπα τι αλλο θες:ρρρρ
αχαχχααχαχ αντε καλο φθινοπωρο :ρρρ

@ευρυ ... και να μην ειχαμε τρελαθει θα μας τρελανουν ολους μαζι ... ειτε με βροχη ειτε οχι

@ελ .... αχαχχαχα ειμουν σιγουρη ρε οτι εχουμε ιδια βιτσια :ρρρ στειλτους κατα δω... εχει κατι λακουβες... ανετα τους πνιγω μεσα:ρρρ

@βαντ..... α εγω εκανα μερικα οταν ειχε ζεστες... τωρα μπανακι κατω απο την βροχη :Ρ


καλημερουδια σε ολους ... (ακομη δεν εβρεξε):ρ

korinoskilo είπε...

@ευη .... ναι οντως ειναι ωραια.... αν δεν προλαβενουν .. απλα σταματας στην ακρη και απολαμβανεις την βροχη .....δεν βοηθαει μονο το χωσιμο ... θελω να πληρωνουν και αυτοι τα δικα τους... γιατι παρασιτοζουν εις βαρως μας :/
γκουτ μορνινγκ

Giannis Ianossss είπε...

Στην Αρχή διάβασα .. Ωρε ένα λουκούμι..
Συνεχίζω, βροχές ,κατακλυσμοί,χιόνια, αυξησεις, ψάχνω για το λουκούμι. ΤΙΠΟΤΑ ούτε ένα τόσο δα λουκουμάκι.
Ένα κουτάβι με δύο διαφορετικά ματια και η βροχή να ακουγεται στη λαμαρίνα.
Εγώ ζηλεύω τα ταξίδια σου και σένα σε τρώει η αρκούδα.
(τραγουδιστά αυτό)
Συνέχισε, πάς καλά.

Savvina είπε...

Μας δουλεύεις βρε korinoskilo?????
Μας βάζεις στην διαδικασία να ονειρευόμαστε λίγη δροσούλα που έχουμε καεί στην αθήνα και μετά λές ότι δεν έχει βρέξει ακόμη??????
Αντε...........Μας κοροιδεύεις.....
Καλή κυριακή.

korinoskilo είπε...

@γιανν.... σουτσουκλουκουμι θες?!! ποσα μετρα?:ρ
και μενα μ αρεσουν ...
μερικες φορες δεν περιγραφοντε αυτα που νιωθεις ..
κανονιστε να ρθειτεεεε!!!


@σαββινα ....δεν σας κοροιδευωωωωω ... δεν εβρεξε ακομη σημερα εννοω....οτι γραφω ειναι αληθεια....αφου χτες το βραδυ δεν μπορουσαμε να κατσουμε στο μπαλκονι ....... σου στελνω λιγη δροσουλα :)))

καλημερεςςς

Giannis Ianossss είπε...

οχι και δεν περιγράφονται....
Αυτήν την εβδομάδα έφτασα μέχρι την άνω τρύπα του χάρτη λεμε :Ρ

dsquared είπε...

Αμ γι αυτο κανουν ετσι απλα τις αυξησεις, ξεορυν οτι κανεις μας δεν θα αντιδρασει. Ειδικα σε καλοκαιρινη περιοδο που ολοι εχουν ξεχυθει στις παραλιες.
Μαλλον θα το κοψω το κινητο να ησυχασω, το αυτοκινητο το εκοψα εδω και καιρο. ΑΝτε να δω τι αλλο θα κοψω. Ευτυχως δεν καπνιζω.
din

korinoskilo είπε...

@γιανν... εφτασα .. εφτασες ... εφτασε .... αν εφτασες εσυ εγω τι να πω:ΡΡρ


@ντινα ... εγω ειμαι του αλλου συστηματος... προσπαθω να αυξησω τα εσοδα για να μην κοψω τα κεκτιμενα :/


καλο μεσημερι

aKanonisti είπε...

Ο βρεγμένος τη βροχή τη φοβάται????

:-))))

dsquared είπε...

Afoy εχεις αυτη την εναλλακτικη...
Εμενα δεν παιζει. O μισθος ειναι και θα παραμεινει παγωμενος για καμια 10ετια. Μονο αν αρχισω να καθαριζω τζαμια στα φαναρια. Αλλα δεν εχω χρονο λογω της βασικης μου εργασιας.
Οποτε κομμενα τα φρουφορυ και τα αρωματα.
din

tsaousa είπε...

Χθες βράδυ διάβασα το ποστ αλλά τώρα σχολιάζω, τώρα που και εδώ έριξε πριν λίγες ώρες ενα γερό τουλούμι. Ωραία ήταν. Μου αρέσουν αυτές οι καλοκαιρινές βαριές μέρες.

gnostosagnostos είπε...

Ρε παιδιά ποτέ έβρεξε και δεν το πήρα χαμπάρι;
Όσο για τους άλλους όσο δεν αντιδρούμε καλά κάνουν και μας ρίχνουν στο πισινο

tsaousa είπε...

@γνωστός άγνωστος έριξε παπάδες κατά τη 1 το μεσημέρι. Όμως εγώ μένω πολύ βόρεια, στη Δροσιά. Με τη μάνα μου που μένει Χαλάνδρι μίλησα και μου είπε ότι από το πρωί ήταν και παραμένει χαρά θεού.

ΛΕΩΝ είπε...

Έκανα την ανάλογη αφιέρωση-σχόλιο στο blog μου....χαχαχαχαχαχα!
Φιλιάαααααα

alterego είπε...

Μ αρεσει η αισιοδοξια σου Ελενα. Θα τον βρουμε τον δρομο μας και εγω αυτο πιστευω τελικα.
Καλη βδομαδα ναχεις

Unknown είπε...

έτσι όπως τα πάνε τα θέματα οι φίλοι του δάσους θα μας χρεώνουν και τις σταγόνες.....αλήθεια αναρωτιέμαι το νερό γιατί το πληρώνουμε εξ ουρανού έρχεται..λοιπόν.....τι μας λές και εσύ τώρα....παναγιώτη..νάσαι καλά
ομπρελίτσα έχεις.....χαχα

korinoskilo είπε...

@ακανον ........ ΟΧΙ!!!!! αχχαχαχαχαχα

@ντινα ...... κατανοητο :))))))

@τσαουσα ........ ωραια αντε γιατι νιωθαμε προνομιουχοι :Ρ


@γνωστος ..... κατι κανεις εσυ και δεν παιρνεις χαμπαρι τα αλλα :Ρρρ
ε ναι καλα κανουν :/


@λεων ........ ναι το ειδαμε :ρρρρρρρρρρρρρ

@γιωργο ..... ε ναι αλιμονο ... σιγα μην μεινουμε ετσι :))))


@χοουμ ........ ναι σαι και εσυ καλα .... οχι δεν εχω ομπρελα ... μ αρεσει να βρεχομαι :))))


καλο βραδυ σε ολους :)

Γιάννης Παππάς είπε...

ρομαντικό μου παιδί ωραία η βροχή στη λαμαρίνα
όσο για τις αυξήσεις θα πάρουν 1,5
δις λέει τους λείπει να βουλώσουν τρύπες να δούμε εμείς πότε θα τους βουλώσουμε καμία α μα πιά σχώραμε αλλα δεν παίζονται

καλή σου νύχτα

Skouliki είπε...

εδωωωωωωωω ηλιοοοοοοοοςςς

korinoskilo είπε...

@γιαννη ...... και το ματι να τους βουλοσω μου φτανει :Ρ


@σκουλικι ........ κανε ηλιοθεραπειαααααααααα :Ρ


καλημερα σε ολους :)

Unknown είπε...

Αχά, μου το έλεγες ότι και εσείς είχατε κρύο!!!
Ακούς εκεί να θέλει κάποιος να κάνει μπάνιο και να μην μπορεί να γδυθεί...να πρέπει να πέσει με παλτό και καπέλο στην θάλασσα!!!

Vrakas Kostas είπε...

Καλη εβδομαδα Λενιω.
Δεν υπαρχει ασχημος καιρος.
Λαθος ντυμενοι ανθρωποι υπαρχουν!
Υγ..Σταματησε το τουλουμιασμα,η; να σε ψαχνω..στο Αραρατ;

gnostosagnostos είπε...

εχω κλειστες τις κουρτινες....που δεν εχω κιολας λογο ανακαινισης και εχω γινει η χαρα της γειτονισας!!!

STIcheetos - ΕΠΙΝΥΟΣ ΧΕΟΝ είπε...

Σχετική εικόνα ο ήχος τις βροχής βράδυ από όταν ήμουν μωρό (από όταν ήταν η επανάσταση του 1967 (ηλίθια χαζομάρα! δλδ πρόπερσι!!!!!) αυτη η εικόνα με τον ήχο βροχής στο λούκι.....
STIcheetos – ΕΠΙΝΥΟΣ ΧΕΟΝ

korinoskilo είπε...

@λιλυ ...... εμεις αντι για ταπερ με κεφτεδακια πηραμε κοτοσουπα στην παραλια :Ρρρρρρ


@κωστα...... συμφωνω μαζι σου .... γι αυτο βγαλαμε τις καλτσουλες παλι να τις εχουμε ευκαιρες :))))) μια σταματαει μια αρχηζει ... δεν με χαλαει καθολου :))


@γνωστος....... ερχομαι να γινω γειτονησα σου :ρρρρρρ


@στελακι ........ πολλα φιλια βροχερα .... υπεροχος ο ηχος αυτος :)))))


καλημερες σε ολους :)